رفتن به مطلب

Abraham

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

3

درباره Abraham

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مرد
  • موقعیت
    تهران
  • علاقمندی ها
    خدا
    آرامش
    HTML, CSS, JAVA
  • آشنایی با وردپرس
    مبتدی
  • سطح برنامه نویسی
    مبتدی
  • آشنایی با طراحی
    مبتدی
  1. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    خب حالا باید چیکار کنیم؟، می خواهید من یه شمای کلی از اونچیزی که توی ذهنمه رو بصورت مصور بزارم؟
  2. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    هر چند بازم متوجه نشدم، اما من فقط می خوام بالا و پائینش پست قبلی و پست بعدی نمایش داده بشه، سمت راست و چپ نیازی به نمایش پست فکر نمی کنم باشه، مثل کاشی اگه منظورتون باشه، نه.
  3. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    امان از دست این امتحانات پایان ترم... متوجه ی منظورتون از پست های کناری نمی شم، یعنی چی اونوقت؟
  4. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    بله، متوجه شدم، متشکرم. اینجوری بنظر منطقی میاد.
  5. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    بعید می دونم یه خطش هم درست باشه، ولی خب، اینه: jsfiddle.net/3TaMz/
  6. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    تأخیر بخاطر امتحانات میانترم بیش از حد طولانی شد، پوزش. این طرح مشکلی نداره تا اینجا بنظرم، هر چند هیچ کی تا حالا نظری نداده، اگر شما صلاح بدونین تابع نویسیش رو شروع کنیم، متشکرم.
  7. روشن تر، واضح تر و صریح تر از این که شما گفتید، بازم همینه که شما گفتید، بسیار سپاسگزارم. گمونم تغییرات برای عناوین پستهای گذشته اعمال نمی شه، درسته؟
  8. بله، تا حدی که بتونم تکه کدی ( تابعی ) رو به فایل Function.php اضافه یا کم کنم، آشنایی دارم، مثلاً از بخش امنیت انجمن، تکه کد مربوط به عدم نمایش خطاهای ورود نام کاربری و رمز عبور admin وردپرس رو در فایل Functions.php وارد کردم و مشکلی نبود، متشکرم.
  9. بزارید مبنای کار رو این بگذاریم که نباید اینطور بشه، اما اگه باز هم بخوام که اینکار رو انجام بدم، شدنیه؟، یعنی رفع محدودیت تعداد کاراکتر ها در پیوند یکتای پست ها؟ و روش اون به چه صورته؟ ( اگر شما حتی سئوی سایتت رو با این کار یه جورایی از دست بدی... )
  10. متشکرم، این توضیحات رو درک کردم، و نمونه هایی از سایتهای وردپرسی رو دیدم که دقیقاً همین مشکل توشون هست، اما اونها هم همینکار رو کردن که شما اشاره کردید، گویا چاره ای نیست، باید با این کنار بیام.
  11. متشکرم، اما چطور این محدودیت رو میشه برداشت؟، امکانش هست؟
  12. سلام دوستان، این چه مشکلیه؟: برای نام پست هام یک عنوان مثلاً "اینجا ایران است، اینجا سرزمین من است، اینجا ایران است" انتخاب می کنم، اما وقتی بصورت اتوماتیک براش پیوند یکتا درست می شه اینجوری می شه: "اینجا-ایران-است-،-اینجا-سرزمین-من-است-،- اینج" دقیقاً به همین صورت درج می شه، یعنی کامل نیست، اگر با عبارت عنوان مقایسه کنید متوجه می شید، چیکار کنم؟ البته من روی ویرایش اون لینک هم کلیک کردم، لینک پیوند رو با رعایت همون خطوط فاصله بدون کاراکتر فاصله درستش می کنم برای هر پست، ولی بعد که قبول رو می زنم بازهم از همون قسمت ناقص می شه.
  13. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    از اینکه ویرایش کردید متشکرم، بخاطر امتحانات میان ترم یه کم درگیرم فعلاً، بنظرم باید از پایه و اساس چکش کنم، بعد از اون می ریم برای تابع نویسیش. البته نمی زارم بیشتر از یه چند روزی طول بکشه. اگر از دوستان هم کسی تونست CSS مربوطه رو به نحوی بنویسه که شما اشاره می کنی، استقبال می کنیم. با اینکه تا چند ساعت دیگه، یعنی صبح ساعت 8:30 امتحان میان ترم دارم مثلاً، ولی خوابم نمی بره، مجبورم که روی این کار کنم، یعنی میزان علاقه ی من به این مسأله ( فراگیری وب ) حالا هر چی که بود توی این زمینه خیلی بیشتر از امتحان میان ترم صبحه، در هر صورت بزارین یه سوال بپرسم: با چه دستوری و چجوری می شه در یک پست "دسته ب
  14. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    در ضمن اینم اضافه کنم که: اگر منظورتون اون Padding ها و Rounded Border هائیه که طبق تصویر اول باید اعمال می شد، فقط بخاطر اینکه اهمیت چندانی نداشتن ست نکردم، چون چه اونها تنظیم بشن و چه تنظیم نشن، مشکل رو می شه حل کرد.
  15. Abraham

    استایل کردن همه ی پست ها به یک شکل

    بله، نداره، چون اون div "توضیحات بیشتر" باید طبق چیزی که من توی دریم ویور کار کردم، و عکسش هم توی پست قبلی هست می چسبید به پائین div ی که آی دیش WholePost هست، نمی دونم چرا توی jsfiddle اینجوری نمایش می ده.، هر چند اگر این مشکل هم رفع بشه بازم حق باشماست و مثل عکس اولی نیست، چون همینقدر کفایت می کنه، توی "توضیحات بیشتر" برای هر پست در حدود یک خط می شه که کفایت می کنه و اگر مقایسه کنید در کل فقط یک div کم داره. برای ادامه ی کار خوب نیست یا اینکه اصطلاحش کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...