رفتن به مطلب

modlebas

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    620
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط modlebas

  1. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    ایشون اگه از همون اول میگفتن اطلاعات فروشنده رو در اختیار من قرار بده من با کمال میل انجام میدادم. متاسفانه این اقا بعد از چندسال از خواب بلند شدند و یادشون افتاده که بک قالبی هم داشتن. اون زمان که قالب شما بصورت رایگان در اینترنت پر بود کجا بودید برادر من ؟ که حالا به ما میگی دزد و شیاد . شما مدرک بیار که من قالب شمارو به یک نفر فروختم . بنده قالب رو برای سایت خودم که تفریحیه و خداروشکر خدماتی نیس خریدم و مدرک اثبات هم دارم.
  2. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    دوست عزیز شما مختار هستید از هرکسی که دوست دارید شکایت کنید. منتها من این قالب رو از یک انجمن مشهور و مجاز ایرانی خریدم که اثباتش هم کاری نداره. جهت اطلاع شما خیلی از سایت ها رایگان قالب رو در اختیار مردم میزارن
  3. modlebas

    راه کارهای سئو و بهینه سازی سایت

    خب به پستی هم که شما نوشتید ربط داره اگه یه پست پربازید و پرطرفدار باشه قطعا سایت هایی که رتبه های بالاتری دارند در نتایج نشان داده میشن .
  4. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    سلام بله من این قالب رو تقریبا یکسال پیش از یک کاربری در پرشین تولز که تاپیک فروش زده بود ، خریداری کردم به مبلغ 50 هزار تومان . البته من این قالب رو با کمی ویرایش برای سایت اصلی خودم با دامنه com دارم استفاده میکنم اون زمان هم تاپیکش باز بود و مشکلی نداشت
  5. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    این کدها رو جایگزین کردم. فایل single.php ویرایش و کد theme_breadcrumbs که پاک کرده بودم اضافه کنم ؟
  6. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    ببخشید در فایل single باید بگردم دنبالش ؟ کد خام bdaia-crumb-container یا به اون میشه در اختیار من قرار بدید تا امتحانش کنم ؟
  7. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    قالب پرشین هست که پشتیبانی نمیشه . در فایل single.php این کد بود که حذفش کردیم. <?php theme_breadcrumbs() ?>
  8. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    لطفا کد خامش رو بدید تا در فایل single.php قرار بدیم. با قرار دادن این کد دیگه نیازی به غیرفعال کردن تنظیمات ریز ادرس افزونه سئو نیست؟
  9. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    میشه راهنمایی کنید به چه شکلی ؟
  10. هرکاری میکنم درست نمیشه.
  11. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    خیلی ممنون از شما. یک سوال داشتم. این تغییر رویه از نظر شما روی سئو سایت تاثیر داره و تاثیر به چه سکلی میتونه باشه؟
  12. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    بله حذف شد . الان مشکل نمایش پیوند یکتا در نتایج حل شد ؟
  13. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    فقط در فایل single.php کد زیر رو پیدا کردم <?php theme_breadcrumbs() ?>
  14. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    بله در سورس مطالب وجود داره عکس پیوست شد
  15. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    دوستان من متوجه نشدم اگه امکانش هست یکبار دیگر به صورت صحیح توضیح بدید لطفا. من میخوام در نتایج جستجوگرها پیوند یکتا رو نشان بده نه دسته بندی رو. الان من غیرفعال کردم ، کدرو هم باید اضافه کنم یا نه ؟
  16. modlebas

    نمایش دادن پیوند یکتا در نتایج گوگل

    خسته نباشید. برای نمایش پیوند یکتا در نتایج چ کاری باید انجام بدم ؟ از افزونه yoat استفاده میکنم و پیوند یکتای سایت به پست نام هست. در نتایج دسته بندی رو میاره مثل yjc.ir که میخوام مثل banifilm به نمایش دربیاد
  17. من این کد رو به اخر استایل قالب اضافه کردم اما اتفاق خاصی نیفتاد. اگه من اشتباهی کد رو گذاشتم لطفا بگید اصلاح کنم عکس پیوست شد
  18. خسته نباشید. لطفا از دوستان طراح راهنمایی کنن برای نمایش دادن تصاویر در حالت ریسپانسیو موبایلی چیکاری باید انجام بدم . تصویری که گذاشتیم در حالت موبایلی از کادر زده بود و در برخی نمایشگرها با سایز کوچک متن داخل تصاویر هم از کادر میزنه بیرون عکس پیوست شد.
  19. modlebas

    بازیابی رمز جیمیل

    خسته نباشید. من مجبور شدم هاردم پاک کنم و تمام اطلاعاتم از دست رفته. الان برای بازیابی رمز جیمیل مشکل دارم. من تایید دومرحله ای رو فعال کرده بودم و شماره موبایل رو داده بودم که وقتی بازیابی میزنیم کد به شماره میفرسته. اما متاسفانه گوگل تنها به شماره موبایل اکتفا نمیکنه و باید رمز حدودی و سال ساخت و ماه جیمیل رو هم بزنی که من نمیدونم. من فکر میکردم شماره موبایل کفایت می کنه . از دوستان مشکل مشابه منو داشتن ؟ برای رفع این مشکل چیکار کردن؟
  20. modlebas

    حذف شدن پارتیشین ها و کل هارد ویندوز

    پارتیشین بندی نکردم. فقط سیستم لپ تاپه چجوری میتونم یه هارد دیگه بهش وصل کنم ؟
  21. modlebas

    حذف شدن پارتیشین ها و کل هارد ویندوز

    سلام من موقع بازسازی ویندوز اشتباهی کل هارد رو پاک کردم و الان که میخوام مجدد ویندوز نصب کنم و میخوام بدونم راهی برای بازگردانندن پارتشین ها یا اطلاعات هارد ویندوز وجود داره ؟ لطفا راهنمایی کنید.
  22. modlebas

    حداکثر لینک های خروجی یک سایت

    مثل اینکه اشتباهی متوجه شدید یا من بد منظورمو رسوندم. ما این تبلیغات متنی رو در سایت مون قرار میدیم و میخوام بدونم تاثیر مفنی لینک های خروجی (در صورتی که زیادشون کنیم مثلا 20 عدد) روی سایت خودمون چقدره؟
  23. modlebas

    حداکثر لینک های خروجی یک سایت

    خسته نباشید. من چون سایتم دامین اتوریتی بالایی داره سفارش بک لینک زیاد دارم و از طرفی هم تنها منبع درامد من همین بکلینک و تبلیغات بنریه و از پاپ اپ استفاده نمی کنم. در حال حاضر ده تا لینک خروجی بصورت فالو در سایت قرار دادم و میخوام این تعداد رو دو برابر کنم . میخواستم سئوکاران عزیز در این مورد توضیح بدن که لینک های خروجی چقدر و چجوری روی سایت مبدا تاثیر میزارن
  24. خسته نباشید. از دوستان وطراحان عزیز راه ساده و مطمین برای تشخیص یک قالب خوب و بهینه شده وردپرس برای افراد مبتدی مثل من معرفی کنند تا بتوانم یک قالب خوب را که بصورت استاندارد و بهینه طراحی شده است را بشناسم. تشکر
  25. modlebas

    تاثیر بک لینک های نوفالو روی سایت

    پس لینک های نوفالو هم بی ارزش نیستن. یکی از سایت های سئو نوشته بود که لینک های نوفالو هم مثل لینک های فالو ارزشمند هستن. ولی چون لینک دهند خودش اونو تایید نمیکنه این کار رو میسپاره به گوگل و گوگل بعد از سه ماه لینک نوفالو رو تایید میکنه. چنین چیزی امکان داره ؟
×
×
  • اضافه کردن...