رفتن به مطلب

Longman

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    65
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط Longman

  1. سلام دوستان

    همانطور که میدونید در ووکامرس میشه موجودی محصولات را نمایش داد. کلمه موجودی اشتباها دسترسی ترجمه شده بود که من در سایت wordpress.org تصحیحش کردم و ترجمه کردم موجودی و توسط مترجم هم تایید شده.

    اما هنوز در frontend به جای کلمه موجودی کلمه دسترسی را نشون میده.

    wordpress.org را چک کردم دیدم مشکلی نداره و کلمه موجودی تایید شده.

    حتی با loco translate هم در سایت خودم چک کردم دیدم ترجمه availability شده موجودی. اما هنوز هم کلمه دسترسی رو در frontend نشون میده.

    به نظر شما مشکل چی هست؟

  2. سلام دوستان

    اگه در مخزن وردپرس پوسته زیبای hueman رو دیده باشید و نصبش کرده باشید، حتما دیدید که دارای امکانات و قابلیت سفارشی سازی خیلی زیادی هست و جز محبوبترین قالبها در بین کاربران دنیا و همچنین فارسی زبانان هست. من قبلا با طراح اصلی این قالب در انجمن وردپرس جهانی برای راست چین کردنش صحبت کرده بودم و بهم گفته بود به علت نداشتن وقت کافی، فعلا تیمش نمیتونه راست چینش کنه و دنبال شخصی هست که به صورت داوطلبانه از طریق php قالب رو بتونه راستچین کنه. البته خود طراح بخش هایی را کم کم راستچین کرده ولی هنوز تکمیل نشده. این قالب قابلیت‌های خیلی زیادی داره و من خودم به صورت کامل به فارسی ترجمه‌اش کردم و حیفه اگه راستچین نشه. چون میدونم خیلی از کاربران فارسی زبان هم منتظر راستچین شدنش هستند.

    خواستم به دوستان بگم اگه کسی تمایل و وقت کافی داره میتونه در لینک زیر به طراح اصلی این قالب اطلاع بده و طراح قالب شما رو برای چگونگی انجام کار راهنمایی خواهد کرد.

    https://github.com/presscustomizr/hueman/issues

    البته من خودم از طریق css فایل راستچین شده‌اش را دارم و در اختیار طراح قرار دادم ولی طراح قالب میگه باید از طریق php راستچین بشه.

    با تشکر

     

  3. در 8 ساعت قبل، pouria7777 گفته است :

    میزبان فا قیمت های مناسب و آپ تایم خوبی داره ولی یه بار تیکت زدم گفتم موقع ورود به سایت یه صفحه سفید میاد روش چند تا ارور هست (صفحه سفید مرگ) چیکار کنم؟ گفت برو تو wp-config دیباگ رو true کن دیگه ارور نشون نمیده :)))

    این صفحه سفید ربطی به پشتیبانی هاست نداره و معمولا اصلا بلد نیستند چون کار تخصصی مربوط به وردپرس هست.

    تو اینترنت درباره‌اش سرچ کنید روشهای مختلفی برای برطرف کردنش هست.

    • امتیاز 1
  4. فقط باید به اینکه توجه کنید که به خاطر تحریمها اگه هاستتون داخل ایران باشه، قالبتون بروز رسانی خودکار نخواهد شد و باید به صورت دستی آپدیتش کنید.

    من تجربه‌ای که داشتم اینه که اتفاقا خریدن از تم فارست خیلی کار خوبیه. چون طراح قالبهاش پشتیبانی خیلی قوی دارن. چیزی که اصلا طراحهای ایران ندارن. فقط باید دقت کنید که قالبتون راستچین شده باشه و با افزونه loco translate هم میتونید به فارسی ترجمه اش کنید.

  5. ببینید بهترین کار این است که بعد از ارسال هر مطلب، در گوگل وبمستر به صورت دستی مطالب را FETCH کنید تا گوگل سریع مطلبتون رو ایندکس کنه. این شکلی دیگه هر سایتی هم کپی کنه. کپی کار شناخته میشه. 

    در ثانی با توجه به الگوریتمهای جدید گوگل اگر از مطالب سایت شما کپی بشه حتی به نفع شما است. و ارزش مطلب شما بیشتر هم خواهد شد. 

    پس نگران نباشید. فقط باید همون اول مطالب را به صورت دستی FETCH کنید تا سریعا ایندکس بشن و گوگل بفهمه که مطلب اولین بار در سایت شما منتشر شده.

  6. در 11 دقیقه قبل، Ali گفته است :

    سلام

    آره من روی کلود بردم کار نکرد! برام جای سوال بود... آیا تحریم کرده؟

    در مورد آروان هم شما تجربه دارین؟ سرویسهای رایگانش چطوره؟

    بله کلود فلر ایران رو تحریم کرده البته فقط دامنه ir رو. اگه پسوند دامنت چیز دیگه باشه میتونی ازش استفاده کنی.

    آروان کلود هم سرویس رایگانش زیاد جالب نیست.

    آروان کلود خیلی پیشرفته و عالی است. به درد سایتهای بزرگ میخوره. باسه سایتهای معمولی ارزش هزینه نداره.

    کلا cdn  برای سایتهای پربازدید و پر درآمد خوبه. برای افزایش سرعت سایت از روشهای زیاد دیگه ای هم میتونید استفاده کنید.

    • امتیاز 1
  7. سلام

    cloudflare برای سایتهایی که دامنه .ir داشته باشند و فکر میکنم سرورهاشون هم داخل ایران باشن کار نمیکنه. اگه میخواهید از cdn استفاده کنید سرویس آروان کلود هست که تونسته خیلی موفق عمل کنه و داخلی هم هست و حتی سایتهایی مثل دیجی کالا هم ازش استفاده میکنند. فکر میکنم پنل رایگان هم داشته باشه.

    • امتیاز 1
  8. سلام دوستان
    یک کد تخفیف سی درصدی سون هاست برام ارسال شده بود که گفتم با شما به اشتراک بگذارم تا استفاده کنید:
    کد تخفیف: existing30


    محصولات شامل این تخفیف:
    - هاست وردپرس ایران یا خارج
    - هاست لینوکس حرفه ای ایران یا خارج
    - هاست دانلود ایران یا خارج
    - هاست بدون دیتابیس ایران یا خارج
    - هاست نامحدود خارج
    - هاست ویندوز
    سفارش دهید

  9. اگه خواستید بخرید، از سایتهای ایرانی نخرید، چون همه نال شده هستند و استفاده از افزونه‌های نال شده احتمال هک سایت رو افزایش میده.

    بهتره لایسنس اورجینال از سایت اصلی خریداری بشه.

    البته اگه از نال شده ها هم استفاده کنید در صورتی که کانفیگ امنیتی ساییتون خوب باشه مشکلی پیش نمیاد ولی باید وارد باشی خوب پیکربندی امنیتی رو انجام بدی.

    • امتیاز 1
  10. در 26 دقیقه قبل، chem گفته است :

    راستش من درست متوجه نمیشم

    همش با ورژن قدیمی کار کردم و تازه بروز کردم فایل ترجمه هم واسه من برخی قسمت ها هنوز انگلیسی هستش

    باید تمرین کنی تا قلقش دستت بیاد. بهتره وردپرس رو روی لوکال نصب کنی و باهاش تمرین کنی. اینجوری دیگه خیالت هم راحته که اتفاقی برای سایتت نمیفته.

    ترجمه هم صبر کن بروز رسانی میشه.

×
×
  • اضافه کردن...