رفتن به مطلب

ReZaPISHGAM

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2

درباره ReZaPISHGAM

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

794 بازدید کننده نمایه
  1. ReZaPISHGAM

    مرتب کردن نوشته ها

    سلام خواهش میکنم. جستجویی کردم، این مطالب رو هم بررسی کنید شاید به نتیجه برسید: https://wordpress.org/support/topic/how-do-i-sort-posts-by-a-custom-field http://codex.wordpress.org/Displaying_Posts_Using_a_Custom_Select_Query امیدوارم بدردتون بخوره.
  2. ReZaPISHGAM

    مرتب کردن نوشته ها

    سلام فکر کنم این مطلب میتونه کمکتون کنه. http://wpfarsi.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-dragdrop/
  3. سلام در خصوص اینکه تاریخ همه نوشته های منتشر شده در وردپرس را به صورت یکجا تغییر بدم راهنمایی میخواستم. اگه Query لازم باشه در PHPMyAdmin هم وارد کنم، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه چیزی نوشته شود مثلا تاریخ همه نوشته ها بشه یک تاریخ که مشخص میکنم. پیشاپیش ممنون.
  4. ReZaPISHGAM

    ستاره دار کردن مطلب در گوگل

    سلام از پلاگین های زیر میتوانید استفاده کنید: Google Rich Snippets WP-PostRatings موفق باشید.
  5. با سلام و احترام در Feed وردپرس فقط مطالب مربوط به خود وردپرس و نوشته ها را نشون میده که با استفاده از کد و پلاگین میتونیم Post Type های دیگه هم بهش اضافه کنیم. من posttype پلاگین EDD رو اضافه کردم و به خوبی هم کار میکنه. مشکل من اینجاست که در posttype خود وردپرس دسته بندی و برچسب نشون داده میشه ولی در Feed مخصوص به Edd دسته بندی و برچسب وجود نداره. اطلاعات مخصوص به EDD: post_type=download Download Category Download Tag ممنون میشم در این خصوص راهنمایی بفرمایید که چطور میتونم این 2 امکان را به فید مربوطه اضافه کنم. سپاس.
  6. سلام به شما دوستانمن طراح تجربه ی کاربری هستم (UX Designer). نمیدونم چقدر با مباحث UX آشنا هستید.مدتها پیش به دنبال راهکاری برای تحلیل حرفه ای رفتار کاربران سایت میگشتم، اکثر راهکارها به گوگل آنالیز و سرویس هایی مشابه این بود، اما از آنجایی که رفتار کاربر بسیار اهمیت داشت برام تحقیقاتم رو گسترده تر کردم و دوست داشتم اون تحقیقات رو در اختیار شما وبمسترهای عزیز بزارم شاید مفید واقع بشه واستون.در سایت webadvice که توسط یکی از اساتید UX مدیریت میشود مقالاتی در خصوص شما صدای جیغ کاربرا رو نمی‌شنوید! و رفتار کاربران در حال تغییره، شما تغییر نمی کنید؟ منتشر شده بود که آنها را نیز بررسی کردم و به شما
×
×
  • اضافه کردن...