رفتن به مطلب

forghan

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط forghan

  1. با سلام یکی از مواردی که در کار با وردپرس وجود دارد این است که شماره پست‌ها (آدرس پیوند) به صورت مرتب و پشت سر هم زیاد نمی‌شود. برای مثال کافی است شما از بخش نوشته‌ها روی افزودن نوشته کلیک کنید تا صفحه ویرایشگر باز شود و بدون ارسال هیچ پستی، صفحه را ببندید، همین باعث می‌شود که شماره پست یکی افزایش پیدا کند در صورتی که هیچ پستی ارسال نشده است. آیا راهی برای حل این مورد، وجود دارد؟ یعنی تا زمانی که پستی ارسال نشده، شماره پست بی‌جهت افزایش پیدا نکند؟
  2. سلام همانطور که می‌دانید با نصب افزونه parsi date جهت فارسی کردن وردپرس، فونت محیط مدیریت نیز تغییر می‌کند، اما این تغییر موجب شده موقعی که در حال افزودن یک نوشته جدید هستید کلماتی که در فید عنوان وارد می‌شود به علت بزرگ بودن اندازه فونت، قسمت ‌های پایین آن پیدا نیست: همانطور که مشاهده می‌شود بعضی نقطه‌ها پیدا نیست یا «م» به طور کامل پیدا نیست و گاهی موجب به اشتباه افتادن کاربر می‌شود. (البته شاید این مورد به خاطر رزولیشن مانیتور من باشد) هر چند این مسئله مهمی نیست ولی بهتر است در به روزرسانی‌های بعدی این مشکل حل شود.
  3. سلام همانطور که می‌دانید با نصب افزونه parsi date جهت فارسی کردن وردپرس، فونت محیط مدیریت نیز تغییر می‌کند، اما این تغییر موجب شده موقعی که در حال افزودن یک نوشته جدید هستید کلماتی که در فید عنوان وارد می‌شود به علت بزرگ بودن اندازه فونت، قسمت ‌های پایین آن پیدا نیست: همانطور که مشاهده می‌شود بعضی نقطه‌ها پیدا نیست یا «م» به طور کامل پیدا نیست و گاهی موجب به اشتباه افتادن کاربر می‌شود. (البته شاید این مورد به خاطر رزولیشن مانیتور من باشد) هر چند این مسئله مهمی نیست ولی بهتر است در به روزرسانی‌های بعدی این مشکل حل شود.
  4. forghan

    کامل ننوشتن نام ماه در افزونه wp-parsidate

    خودم فهمیدم: همانطور که می‌دانید برای زمان و تاریخ فرمت‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از بعضی از آنها موجب می‌شود مثلا نام ماه یا روز هفته را به صورت خلاصه (سه حرف بنویسد) https://codex.wordpress.org/Formatting_Date_and_Time که با اصلاح این موارد در پوسته،‌ مشکل حل شد.
  5. forghan

    کامل ننوشتن نام ماه در افزونه wp-parsidate

    تنظیمات الان هم روی F هست: مشکل از فرمت تاریخ نیست بلکه مشکل این است که کلمه «آبان» درست نوشته نشده است (آبا) حرف «ن» وجود ندارد
  6. با سلام من افزونه wp-parsidate را نصب کردم اما در نمایش نام کامل ماه مشکل دارد. برای مثال همانطور که در شکل زیر مشخص است، «آبان» را به صورت «آبا» نوشته است. دلیل آن چیست؟ همچنین این افزونه، بایگانی مرا شمسی نکرد؟ آیا برای شمسی کردن بایگانی باید از افزونه دیگری استفاده کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...