رفتن به مطلب

saraomidvar

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    49
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط saraomidvar

  1. درود بر شما در مورد این افزونه میشه اطلاعات بدید: https://wordpress.org/plugins/universal-star-rating/ اینکه آیا این افزونه بهترین است یا مورد دیگه ای وجود دارد ؟ و اینکه آیا این افزونه بصورت فارسی موجود میباشد ؟ سپاس!
  2. saraomidvar

    دو تا مشکل جدی

    از پیوندهای یکتا استفاده کردم /%category%/%postname% و درست شد !
  3. saraomidvar

    دو تا مشکل جدی

    درود و سپاس ! مشکل مشابه دارم : نشانی وب من : http://www.sharjol.ir/sitemap.xml آدرس سایت مپ مرا در اینجا نمایش میدهد: The URL to your sitemap index file is: http://sharjol.ir/index.php?xml_sitemap=params=. لطفا راهنمایی بفرمائید چطور میتونم از این آدرس http://www.sharjol.ir/sitemap.xml برای نمایش نقشه سایت استفاده کنم ؟
  4. saraomidvar

    سوال در مورد وبمستر گوگل

    ممنون آقا پارسا !این یک مقدار تغییر کرده که این مسیر را باید انجام بدیم: Manage Site > Manage site owners > Add or remove users > Details راه ساده: لطفا بعد از لاگین شدن در اکانت خود در گوگل در ابتدا به این آدرس بروید: https://www.google.com/webmasters/verification سپس Verification details مربوط به سایت خود را کلیک کنید وارد صفحه دیگری میشوید که از طریق Meta tag > Details میتوانید دوباره ان کد را مشاهده نمائید .
  5. saraomidvar

    یک وردپرس برای راه اندازی چند سایت

    10 تا دامنه داریم که قراره در هر دامنه موضوعات متفاوت از هم راه اندازی بشه! امکان این وجود داره یک فایل وردپرس کامل راه اندازی بشه و امکانی بوجود بیاد که ما اون 10 دامنه را در یک پیشخوان مدیریت کنیم؟ به اینصورت که دیگه برای اون 9 تای بقیه دیگه فایل های وردپرس را جداگانه در فولدرهای دیگه آپلود نکینم؟ یعنی اینکه فقط دیتا بیس ها و ذخیره اطلاعات شاخه ها و مطالبمون 10 تا بشه ؟
  6. درود و سپاس! اگر شخصی 10 دامنه داشته باشه، برای راه اندازی آنها در یک هاست سی پنل با وردپرس بهتره چه کار کنه !؟ آیا این امکانات برای او مهیاست ؟ 1- استفاده از اد آن برای معرفی آن دامنه ها و بارگذاری وردپرس جدا گانه در فایلهای جداگانه و را ه اندازی آن 2- استفاده از اد آن برای معرفی آن دامنه ها و بارگذاری یک وردپرس و معرفی آن دامنه ها در آن وردپرس (در صورت امکان) 3- استفاده از وردپرس شبکه! 4- استفاده از افزونه در دو نسخه MainWP Plugin و MainWP child plugin که در این آدرس توضیح داده شده است : http://8theme.ir/manage-several-wp-sites-from-one-dashboard-with-mainwp اگر موارد دیگر وجود دارد بفرما
  7. saraomidvar

    تغییر فرمت تاریخ در بخش نظرات

    از وردپرس 3.6.1 استفاده میکنم! پوسته Twenty Fourteen را انتخاب و استفاده میکنم ! انگاری این پوسته انگلیسی است و فارسی نشده! از افزونه پارسی ساز استفاده میکنم! اما دو سه مورد را میخوام فارسی بشه نیدونم چی کار کنم !؟ Continue reading → ← PREVIOUS و NEXT → EDIT لطفا راهنمایی بفرمائید.
  8. saraomidvar

    تنظیمات نسخه ی جدید All in One SEO

    درود بر شما! اکی از اونجایی که عادت ندارم منتظر باشم با این حال کارهای دیگرم را انجام میدهم تا اینم اکی بشه ! اما خوب سرعت ایندکس مطالب و محتوای من در این سایت چیزی بین 1 تا 2 ساعته نهایتا ! حالا نمیدونم ربات چرا دسته ها را نمیبینه ! درصورتیکه من از rss هم استفاده کرده ام !
  9. saraomidvar

    تنظیمات نسخه ی جدید All in One SEO

    درود بر شما! حدود کمتر از یک ماه در یک سایتم فعالیت داشته ام و متاسفانه تنظیمات این بخش را انجام نداده بودم به تازگی متوجه شدم در بخش مستثنی کردن دسته بندی ها : به صورت پیش فرض این گزینه انتخاب شده بود و در اینصورت دسته بندهای سایت من در نتایج جستجوی گوگل ایندکس نشده اند البته من نزدیک یک هفته است که این تیک را برداشته ام و هدفم این است گوگل آدرس دسته های من را هم ایندکس کند اما با گذشت این مدت هنوز ایندکس نشده اند! سئوال من این است که آیا من خودم باید تمام آدرسهای دسته های سایتم را بصورت دستی به گوگل معرفی کنم؟
  10. saraomidvar

    تنظیمات نسخه ی جدید All in One SEO

    درود و سپاس! لطفا این مورد را توضیح بفرمائید که بهتره فعال باشه یا غیر فعال و اینکه در هر دو صورت چه اتفاقی ممکنه بیافته؟ ممکنه در این مورد اگر اطلاعاتی است لینک یا توضیح بفرمائید!؟ .... لطفا اینم توضیح بفرمائید "استفاده کردن از دسته بندی برای کلیدواژه های متا :" من برای هر مطلب چند تا کلمه کلیدی مشخص میکنم و میخواهم در اون صفحه در بخش متا تگ ها همون برچسب هایی که مربوط به اون مطلبه نمایش داده بشه در متا تگ حالا این منظورش اینه که اگه من میخوام به این هدفم برسم باید اون تیک را بردارم !؟
  11. saraomidvar

    تنظیمات نسخه ی جدید All in One SEO

    درود و سپاس! ممکنه در این مورد اگر اطلاعاتی است لینک یا توضیح بفرمائید!؟
  12. saraomidvar

    تغییر فرمت تاریخ در بخش نظرات

    درود بر شما !خوب بفرمائید این افزونه کجاست که بتونم ازش استفاده کنم ! بهتر نیست این افزونه را در آن مطلب قرار دهید که افرادی که مانند من تازه کار هستند دچار سردر گمی در جستجو و استفاده از این افزونه نشوند!؟
  13. saraomidvar

    تغییر فرمت تاریخ در بخش نظرات

    درود و سپاس دوستم!شاید من یکم خنگول باشم یا شایدم آقا Morteza از سطح متوسط شروع کرده و توضیحات و اطلاعاتی در مورد بسته پارسی ساز آورده! نیدونم ! آخه می دونید، من در این صفحه متوجه نشدم که چطور میتونم این بسته را در مدیریت سایت خودم اعمال کنم ! آیا این بسته بصورت افزونه است که من باید دانلودش کنم یا اینکه آیا من باید اون کدها را در جای خاصی از بخش مدیریتم وارد کنم؟ باور کنید من اینگدا هم خنگولی نیستما! شاید خیلی مبتدی هستم ! من میخواهم تاریخ نمایش داده شده انتشار مطالب بصورت فارسی باشد. لطفا کد مربوط به محقق شدن این هدفم را اعلام بفرمائید
  14. saraomidvar

    تغییر فرمت تاریخ در بخش نظرات

    درود و سپاس ! دوست گرامی لطفا راهنمایی بیشتری بفرمائید ! لینک بسته پارسی ساز را ارسال بفرمائید
  15. saraomidvar

    تنظیمات همگانی قسمت ساختار تاریخ

    درود و سپاس! تاپیک من اینجاست که پاسخی نداشت! سئوال من در مورد نمایش تاریخ ارسال مطالب است . من میخواهم تاریخ نمایش داده شده انتشار مطالب بصورت فارسی باشد . لطفا راهنمایی بفرمائید.
  16. saraomidvar

    تغییر فرمت تاریخ در بخش نظرات

    درود و سپاس! از نتایج جستجو انجمن با عنوان "تنظیمات همگانی قسمت ساختار تاریخ" به این پست رسیده ام من دو تا سایت دارم یکیش وردپرس 3.6.1 در حال اجرا با پوسته‌ی دو هزار و سیزده http://epbank.ir و دیگری وردپرس 3.8 در حال اجرا با پوسته‌ی دو هزار و چهارده http://www.epishro.com سئوال من در مورد نمایش تاریخ ارسال مطالب است من میخواهم تاریخ نمایش داده شده انتشار مطالب بصورت فارسی باشد یعنی دقیقا مانند تاریخ نمایش داده در http://www.epishro.com باشد در مدیریت هر دو سایت من در قسمت تنظیمات همگانی یک نوع تنظیمات را انجام داده ام اما در http://epbank.ir نمایش تاریخ من بصورت تاریخ انگلیسی است !! لطفا راهنم
  17. درود و سپاس !به نظر میرسد انجام این پیشنهاد ها یکم پیچیده باشد ! حالا مشکلات بعدی را هم در تغییر پوسته خواهد داشت ! ... سئوالمو طور دیگه ای مطرح میکنم : آیا افزونه ای وجود دارد برای پیوندها که امکان نمایش آن پیوند در دسته های انتخاب شده وجود داشته باشد !؟ این مورد که بهش اشاره کرده اید به درد کارم میخوره !؟ http://forum.wp-pars...رس/#entry127246 و http://forum.wp-pars...ند/#entry107642 و
  18. saraomidvar

    ادرس rss وردپرس چیست؟

    درود و سپاس! در مورد ابزارک rss وردپرس، در صورت امکان لینک های اموزشی را اعلام بفرمائید.
  19. درود بر شما همانطور که می دانیم در جوملا به این شکل است که ما در ابتدا یک ماژول می سازیم و در آن ماژول مشخص میکنیم در چه صفحاتی از سایت نمایش داده شود. میتوانیم نمایش در تمام صفحات را به آن نسبت دهیم یا اینکه میتوانیم بر طبق انتخاب هر صفحه نسبت به منوها و دسته بندی های ایجاد شده، آن ماژول را نمایش دهیم. هدف من: این است که میخواهم چند لینک خروجی به سایت های دیگر در سایت خود ایجاد کنم منتها با این شرایط که آن لینک فقط در دسته هایی که انتخاب و مشخص کرده ام نمایش داده شود و نمیخواهم آن پیوندها در تمام صفحات سایت نمایش داده شود در بخش پیوندها دسته ها وجود دارد اما به درد اعنال هدف من نمیخورد! ب
  20. saraomidvar

    افزونه ی عمودی مطالب مرتبط

    درود و سپاس بابت تذکر و یادآوری!در نهایت از این کد جهت نشان دادن مطالب مرتبط بدون پلاگین استفاده می کنم. http://forum.wp-pars...گین/#entry12555 لطفا نظرتان را در مورد استفاده از این کد بفرمائید. سپاسگزارم!
  21. saraomidvar

    افزونه ی عمودی مطالب مرتبط

    درود و سپاس! به نظر میرسد این افزونه محبوبیت بیشتری داشته باشد: WordPress Related Posts http://wordpress.org/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin ممکن است در مورد این افزونه هم نظرتان را بفرمائید که دقیقا چه امکاناتی دارد: Yet Another Related Posts Plugin (YARPP) http://wordpress.org/plugins/yet-another-related-posts-plugin
  22. درود و سپاس !من متوجه نشدم چه کار باید انجام دهم! راهنمایی بفرمائید و اینکه چند تا از افزونه های مطالب مرتبط را معرفی بفرمائید.
  23. saraomidvar

    افزونه ی عمودی مطالب مرتبط

    درود و سپاس! لطفا چند تا از افزونه های مطالب مرتبط را معرفی بفرمائید.
  24. saraomidvar

    ادرس rss وردپرس چیست؟

    درود و سپاس! این سئوال پاسخ داده نشده به همین دلیل نقل قول کردم! سئوال منم تقریبا این است که : من در دو سایت از پوسته های پیشفرض 2013 و 2014 استفاده می کنم. و در این لینک های زیر rss مطالب خودم را مشاهده نمودم http://epbank.ir/feed http://epishro.ir/feed سئوال اصلی من اینه که : میخوام بدونم آیا الان rss در سایت های من فعال است !؟ لطفا در این مورد توضیح بفرمائید که آیا فعال شدن rss در این پوسته های من بصورت خودکار فعال شده است ؟
  25. درود و سپاس! از پوسته پیشفرض 2014 استفاده میکنم هدفم حذف نوار کناری مطالب در پوسته پیشفرض 2014 است . منظورم همین نوار سمت چپه! البته من پلاگینی در این در بخش نوار کناری مطالب استفاده نکرده ام اما خوب متن من در مرکز صفحه سایتم قرار داره و من نمیتونم از تمام کل صفحه خودم برای نمایش محتوام استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمائید. وبسایت : http://www.epishro.com
×
×
  • اضافه کردن...