رفتن به مطلب

iWhost

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    38
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

آخرین بار برد iWhost در فروردین 3 2016

iWhost یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

38 معمولی

درباره iWhost

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1780 بازدید کننده نمایه
  1. iWhost

    بهترین هاست از نظر امنیت

    امنیت مطلق نیست. بیشتر در رابطه با مشکل فعلیتان توضیح بدهید شاید راهکاری قابل معرفی باشد
  2. iWhost

    سرعت کدوم هاست بهتره؟؟؟

    شما با تست نمیتوانید قدرت سرور بررسی کنید، بخش کوچکی از توان سرور برای بارگذاری سایت شما ارائه می شود که امکان زیر سوال بردن سرور با این تست وجود ندارد http://tools.pingdom.com/fpt/#!/4tlwL/www.irsnt.com بیشتر زمان پاسخگویی هدر شما است که این زمان میبایست بهینه و به کمتر از 500ms کاهش بدهید.
  3. ر پنل میزبانی ابری شما می توانید پس از آنکه از سایت خود نسخه پشتیبان ( بک آپ Backup ) تهیه کردید، آن را با فشردن چند کلیک به اکانت گوگل درایو خود انتقال دهید. با توجه مشکلات سرعت پایین اینترنت در ایران این امکان برای کاربران ایرانی بسیار مفید خواهد بود چرا که بدون درگیر شدن اینترنت شما نسخه پشتیبان به اکانت گوگل درایو انتقال می یابد. بعد از تهیه فول بک آپ طبق آموزش که در وبلاگ قرار گرفته شما میتوانید انتقال بک آپ به گوگل درایو با داشتن یک حساب کاربری در Google شروع کنید 1= برای شروع شما نیاز دارید در گوگل یک حساب ایجاد کنید، بعد از ساخت حساب وارد لینک Google Drive شوید و 15 گی
  4. برای دانلود از سرور مجازی لینوکس با کانفیگ Nginx بدون مشکل میتوانید کار کنید. ویندوز به جز ظاهر زیبا و کاربرپسند در درخواست ها بالا به شدت کند و دچار افت سرعت و مصرف بالا منابع می شود. بستگی به تعداد درخواست ها در ثانیه میتوانید سرور مجازی انتخاب کنید برای هاست متناسب با بازدیدی که دارید سرویس تهیه کنید
  5. iWhost

    نظر شما درمورد هاستينگ ها زير؟

    تعویض هاست قعطی برای سایتتان ایجاد نمی کند بلکه وقفه ای در بروزرسانی سایت ایجاد می کند.همچنین با تعریف یک Record بر روی دامنه اصلی از هاست قبلی میتوانید به تکمیل فرایند انتقال سرعت ببخشید که تا 30 دقیقه این زمان کاهش می یابد و بعد از 30 دقیقه میتوانید سایت بروزرسانی کنید. و تاثیر بسزایی در سئو ندارد. برای هر سرویس دهنده ای منتقد و تحسین کننده خواهید دید این شما هستید که باید با توجه به نیازتان خریدی انجام بدهید تجربه فردی یک شخص مرتبط به نوع استفاده فرد از هاست است مطمئنا نظر فردی که از هاست برای فید خوان یا لیچ و اسپم استفاده می کند با نظر فردی که از هاست برای یک صفحه ساده html اس
  6. iWhost

    نظر شما درمورد هاستينگ ها زير؟

    برای بررسی دقیق خدمات یک سرویس دهنده بهترین کار تهیه سرویس با دوره ماهانه جهت ارزیابی خدمات ارائه شده است ارزیابی که خودتان انجام میدهید مطمئنا بهترین ملاک برای شما هست.
  7. iWhost

    راهنمایی و پیشنهاد برای خرید هاست

    چرا یکبار آزمایش نمیکنین تا تفاوت سرعت ببینین؟
  8. iWhost

    انتقال فول بک آپ سایت به گوگل درایو

    افزونه وردپرس نیمه حرفه ای https://wordpress.org/plugins/updraftplus/ اگر این قابلیت به همراه Cpanel نیاز دارید در ایران فقط ما هستیم که با همکاری توسعه دهنده توانستیم اینکار انجام بدهیم در صورت تمایل خوشحالیم میزبان شما باشیم.
  9. iWhost

    مقایسه سرعت سرور

    host-tracker.com
  10. iWhost

    در انتخاب هاست دقت کنید

    شما با توجه به نیاز سرویس دهنده مناسب انتخاب کنید. شاید توقعات شما در یک سرویس دهنده خوب ارائه نشود دلیل بر ضعف دانش و توان کاری انها نیست به دنبال میزبانی با شرایط و ضوابط ای که نیاز دارید باشید.
  11. iWhost

    عبارت Very Slow در افزونه الکسا ؟

    مهمترن چیز ارسال درخواست و پاسخگویی سرور است این زمان باید در کمتر از کسری از ثانیه باشد تا سرعت لود مطلوبی برای کاربرانتان داشته باشید.
  12. iWhost

    کند شدن سایت و صفحه مدیریت وردپرس

    نتیجه هم بگویید. تاثیر مطمئنا شما متعجب کرده و زمانی که از میزبانی پردازش ابری هم استفاده کنید بهتر می شود.
  13. ادرس سایت قرار بدهید تا بررسی شود.
  14. شما میتوانید با استفاده از ابزار کش سرعت سایت بهبود ببخشید ولی خدمات دیگری برای شتاب درخواست ها php وجود دارد که به سرور میزبانی شما مرتبط است.
  15. iWhost

    کند شدن سایت و صفحه مدیریت وردپرس

    همزمان امکان استفاده از یک افزونه خواهید داشت نوع کارکرد افزونه متفاوت است w3 روش کهنه ای برای کش کردن صفحات دارد و مشکلات دیگری که با جست و جو میتوانید مشاهده کنید.
×
×
  • اضافه کردن...