رفتن به مطلب

reportday

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    50
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

آخرین بار برد reportday در اردیبهشت 12 2016

reportday یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

30 معمولی

درباره reportday

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    زن
  • آشنایی با وردپرس
    حرفه ای
  • سطح برنامه نویسی
    متوسط
  • آشنایی با طراحی
    متوسط

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام ما هم این تجربه بد را داشتیم و استفاده از آژانس های تبلیغاتی را توصیه نمی کنیم. جدای از دقیق نبودن آمار کلیک ها و سنگین شدن سایت؛ هر بنری هم که دلخواه آنها باشد روی سایت نمایش داده می شود. دقیقاً ما تا قبل از عید، بنرهای صباویژن را نمایش می دادیم، که به مدت 4 روز یکی از بنرهای پرتکرارشان مشکل داشت. نه تنها موجب جلوه زشت و پیغام خطا روی سایت شده بود، بلکه با کلیک روی آن بنر، به صفحه 404 می رفت و پول هم نمی انداخت!!
  2. reportday

    آیا تماس صوتی تلگرام، رایگان است؟

    یکی از هیجان انگیزترین مسائل در مورد تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی رایگان بودن آن است، اما واقعاً این تماس های صوتی برای شما رایگان می افتد؟ جواب هم منفی است و هم منفی نیست! در واقع درست است که شما هزینه ای در خصوص ارتباط صوتی پرداخت نمی کنید، اما باید هزینه اینترنت مصرفی را برای برقراری این تماس پرداخت نمایید. البته نمی توان برای هر تماس با تلگرام نرخ دقیقی از مصرف اینترنت در نظر گرفت، چرا که کیفیت تماس صوتی در این مقدار تاثیرگذار است؛ اما بطور میانگین در آزمایشی که با اینترنت قابل قبول و به مدت یک دقیقه صورت گرفته، حدود 360 کیلوبایت حجم اینترنت مصرف شد که شامل 200 کیلوبایت صدای ا
  3. reportday

    راهنمایی برای خرید افزونه سئو

    سلام بله ما هم با دوست خوبمان "علیرضا" موافق هستیم، که نسخه رایگان افزونه معرفی شده (Yoast SEO) بسیار عالی است.
  4. مطمئناً افزونه های دیگر هم هست. یادم می آید چند سال پیش آنها را امتحان کردم و به نظر من بهترین افزونه در زمینه کاهش حجم تصاویر WP Smush بود و از آن زمان به بعد تنها از این افزونه استفاده می کنم. البته من ابتدا تصاویر را با فتوشاپ بهینه کرده و پس از آپلود، با WP Smush هم کمی دیگر بهینه می شوند.
  5. reportday

    میخوام سایت خودمو بهینه سازی کنم..

    سلام سایت شما با جوملا درست شده است. فکر نمی کنم در این انجمن وردپرس کسی بتواند به شما کمک کند؛ البته شاید هم بتوانند! اما در کل حتماً سایت تان را بهینه کنید؛ چند ایراد اساسی دارد.
  6. reportday

    کند بودن سایت

    سلام کاملاً طبیعی است. سایت شما 222 درخواست و حدود 5 مگ حجم دارد! بزرگترین مشکل سایت شما هم تصاویر بسیار پر حجم آن است. به عنوان مثال این تصویر شما http://hjnkala.com/wp-content/uploads/2016/07/2-54.gif حدود 1.5 مگ حجم دارد. حالا جالب است بدانید که وب سایت یو سی (https://youc.ir/) با 79 درخواست تنها 1 مگ حجم دارد، یعنی حجم یک تصویر شما از حجم کل یک سایت بیشتر است. برای حل مشکل تان باید در ابتدا روی کاهش حجم تصاویرتان اقدام کنید. البته بعد از کاهش حجم تصاویر، سعی کنید تعداد درخواست های CSS و... را نیز کاهش دهید.
  7. reportday

    مشکل در ssl

    سلام در یک یا چند تصویری که در سایت تان استفاده کرده اید آدرس آن را به صورت http نوشته اید. آن را پیدا کنید و به https تغییر دهید رنگ قفل سبز می شود. الان که سایت تان بالا نمی آید، وگرنه به شما می گفتیم که باید کدام آدرس ها را درست کنید.
  8. سلام از افزونه WP Smush استفاده بکنید.
  9. سلام تست شد؛ بدون هیچ گونه پیغام خطایی به صفحه ی تراکنش ناموفق رفت. به شما پیشنهاد می کنم پیوندهای یکتا را روی حالت ساده بگذارید و امتحان کنید.
  10. reportday

    مشکل با دامنه در نصب وردپرس

    سلام سایت شما بدون مشکل باز شد. الان قالب صحیفه را هم نصب کرده اید.
  11. reportday

    راه اندازی سایت

    در چه موضوعی می خواهید فعالیت کنید؟ موضوع سایت تان چیست؟
  12. reportday

    نظر شما درمورد هاستينگ ها زير؟

    سلام با این صحبت شما موافق نیستیم چون اولاً همه سوالات و مشکلات شما در طول یک ماه بروز می کند و یک ماه زمان مناسبی برای بررسی نیست. دوم اینکه تغییر مداوم هاست نیز موجب قطع شدن موقتی سایت می شود و برای سئو سایت نیز مناسب نمی باشد.
  13. reportday

    مشکل آپلود در وردپرسی

    سلام احیاناً افزونه All In One WP Security را نصب نکرده اید؟
  14. reportday

    حجم صفحه اصلی

    خیلی ساده می شود هر فردی که آدرس سایت شما را در مرورگر خود وارد کند و بخواهد سایت شما را ببیند، باید این تعداد درخواست از سرور سایت شما فراخوانی شود تا سایت برای آن فرد در مرورگر باز شود. به عنوان مثال زمانی که شما در صفحه ی اول سایت تان 10 عکس داشته باشید، هر کدام از این عکس ها می شوند یک درخواست. بنابراین هر چه عکس های بیشتری در سایت تان استفاده نمایید، تعداد درخواست ها از سرور بیشتر می شود. حالا هر چه تعداد این درخواست ها و حجم آنها کمتر باشد، سایت شما زودتر لود می شود
  15. reportday

    حجم صفحه اصلی

    مهم ترین مشکل سایت شما تعداد درخواست های آن است که 179 درخواست به سرور ارسال می شود. این تعداد درخواست جدای از اینکه باعث افزایش حجم سایت تان می شوند، سرعت لود آن را نیز پایین می آورند. در ضمن همانطور که مشخص است شما از افزونه کش W3 استفاده می کنید. به قسمت browser cache بروید و تیک Prevent caching of objects after settings change را بر دارید تا یکی از اساسی ترین مشکلات سایت تان حل شود. همچنین به دلیل تعداد زیاد عکس های سایت تان افزونه WP Smush را هم نصب کنید. پس از نصب از قسمت رسانه، روی نام آن کلیک کنید و سپس روی Bulk Smush Now کلیک نمایید تا تا حدودی عکس های سایت تان نیز بهینه شون
×
×
  • اضافه کردن...