رفتن به مطلب

yasmohamadi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط yasmohamadi

  1. سلام من می خوام بتونم در صفحه ای که با قالب خودم طراحی می شه کدهای php رو بتونم اجرا بگیرم چطوری این کار رو انجام بدم چه کدی رو به صفحه index.php اضافه کنم ؟
  2. مطمئنا اگه درست انجام بشه اما من نمی دونم مشکل از کجاست.
  3. یه فایل با فرمت .php می سازم بعد داخل پوشه فعال وردپرس قرار می دم اون کد رو که در صفحه می بینید داخل اون فایل با فرمت phpذخیره می کنم مثلا test.php. در صفحه page.phpدر ابتدای صفحه همون کد رو کپی کرده و برگه جدید رو می سازم موقع انتخاب قالب از قالب پیش فرض باید اسم اون فایل با فرمت phpرو بهم بده مثلا test و من بتونم اون رو به عنوان قالب جدید برای صفحه خودم انتخاب کنم که این اتفاق نمی افته و اون رو به عنوان قالب نمی شناسه . تا برام بیارتش که من انتخابش کنم . من می خوام یه سری کد php رو در صفحه مستقل از قالبم اجرا کنم.
  4. سلام دوستان یه صفحه مستقل می خوام بسازم توی وردپرس که بتونه دسترسی به دیتا بیس رو هم براش فراهم کنم . اما وقتی تمام این موارد رو که توی عکس هست رعایت می کنم قالب رو برام نمی آره که بتونم انتخابش کنم .
  5. من افزونه insert_php رو نصب کردم کد نوشتم اما هیچی نشون نمی ده و اجرا نمی دهد نگاه کنید . [insert_php] echo "hello "; [/insert_php]
  6. yasmohamadi

    مشکل افزونه insert_php

    سلام من افزونه insert_php رو نصب کردم کد نوشتم اما هیچی نشون نمی ده و اجرا نمی دهد نگاه کنید . [insert_php] echo "hello "; [/insert_php]
  7. سلام دوستان من یک سری کدهای php نوشتم و میخوام در یکی از برگه های وردپرس ازش اجرا بگیرم اما وقتی اون رو توی وردپرس می فرستم شکلش عوض می شه و به صورت نوشته اون رو نشون می ده و اجرا نمی شه . این هم عکسهاشه .
×
×
  • اضافه کردن...