رفتن به مطلب

pirooz

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    141
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط pirooz

  1. pirooz

    عدم پیشنمایش لینک‌های سایت در تلگرام

    سلام افزونه All in one seo pack را نصب کنید و از قسمت Feature Manager ، گزینه Social Meta را فعال کنید.
  2. مدیران عزیز! این مشکل راه حلی نداره؟ یعنی به نظر شما منطقی نیست؟
  3. نه دوست عزیز! ظاهراً کلاً متوجه مشکل من نشدید. من نوشته طولانی ندارم که بخواهم اون رو به چند قسمت تقسیم کنیم. بعد از درج متن نوشته، می‌خوام مثل صفحه اول، آخرین اخبار را با پیجینگ نمایش بدم. همین!
  4. pirooz

    مشكل در ارسال ايميل از طريق هاست

    خوب خودتون هم دارید میگید که هاست گفته سرویس ایمیل به طور دائم مسدود شده. پس دنبال افزونه نباشید.
  5. pirooz

    مشکل اعداد

    یک راه به نظر من رسیده. اگر ویندوز ۸ را نصب کنید، و از صفحه کلیدهای فارسی، صفحه کلید استاندارد را نصب کنید، اعداد مربوط به بخش کلیدهای الفبا(و نه اعداد numpad) را در حالت فارسی بودن صفحه کلید، به صورت یونیکد درج می‌کند. حالا در افزونه جلالی، گزینه فارسی کردن کلیدها را غیرفعال کنید و در بخش فارسی، اعداد را با کلید اعداد بالای حروف درج کنید(دقت کنید که هنگام تایپ اعداد، حتماً صفحه کلید در حالت فارسی باشد). در قسمت انگلیسی هم اعداد را برای اطمینان، از قسمت numpad‌ صفحه کلید تایپ کنید. مشکل شما رفع خواهد شد. موفق باشید.
  6. pirooz

    نمایش داده نشدن تصاویر در کروم

    همون‌طور که دوست عزیز هم گفته بودند، مشکل مربوط میشه به پراپرتی srcset (البته املای اون رو درست ننوشته‌اند). با اینسپکتور کروم که تگ تصویر را ببینید، عبارتی با این مضمون شروع می‌شود: srcset="" این قسمت را که از تگ ایمیج حذف می‌کنید، تصویر در کروم هم نمایش داده می‌شه. البته سؤال کرده بودید که چطور میشه این تگ را از این همه تصویر حذف کرد. این عبارت احتمالاً به خاطر امکانات قالب شما یا به خاطر یک افزونه باشه. توی فایل‌های قالبتون عبارت srcset را سرچ کنید و ببینید کجا داره اضافه می‌شه به تگ ایمیج. اون را حذف کنید، مشکل برطرف می‌شود.
  7. pirooz

    مشكل در ارسال ايميل از طريق هاست

    اگر از طریق وب میل هاست هم نمیتونید ایمیل ارسال کنید، مشکل مربوط به هاست میشه. شاید هم هاست شما توی بلک لیست قرار گرفته، که تبعا بقیه سایت ها هم باید صداشون در بیاد و هاست باید این مشکل را حل کنه.
  8. pirooz

    مشکل عدم نمایش برخی پستا برای مهمان

    بررسی کردید که افزونه دیگه ای راجع به مدیریت سطح دسترسی کاربرها وجود نداشته باشه؟ در ضمن توی ویرایش پست هم یک بررسی کنید که فیلد اضافه ای در مورد سطح دسترسی کاربر ها وجود نداشته باشه.
  9. pirooz

    مشکل عدم نمایش برخی پستا برای مهمان

    لطفاً محتویات فایل archive.php و category.php را قرار دهید.
  10. pirooz

    جلوگیری از حدس زدن مسیر فایل

    سلام از افزونه‌های دانلود فایل استفاده کنید. این افزونه‌ها کارشون این هست که آدرس فایل شما را تبدیل به یک آدرس رندوم می‌کنند. برای همین دیگه کسی نمی‌تونه حدس بزنه. مثلاً این افزونه: https://wordpress.org/plugins/easy-digital-downloads/
  11. pirooz

    مشكل در ارسال ايميل از طريق هاست

    سلام افزونه Easy WP SMTP را نصب کنید. بر روی هاست خود یک ایمیل ایجاد کنید و مشخصات آن را در تنظیمات این افزونه اضافه کنید. مشکل ارسال ایمیل سایت شما برطرف می‌شود. بعضی از هاست‌ها امکان ()mail را بر روی سرورها غیرفعال می‌کنند.
  12. ببینید! در صفحه homepage لیست آخرین اخبار نمایش داده می‌شود و به دلیل اینکه تعداد اخبار زیاد هست، از paging یا همون صفحه بندی مطالب استفاده شده است. با کلیک بر روی هر عدد از این صفحه‌بندی(مثلاً عدد ۲ برای رفتن به صفحه ۲)، آدرس صفحه به این شکل می‌شود: http://mylocalsite/page/2 و در نتیجه مطالب صفحه ۲ نمایش داده می‌شود. حالا من برای صفحه single که همون صفحه محتوای یک خبر باشه، دقیقاً محتویات فایل index را با نام single.php کپی کردم و تنها بخشی برای نمایش محتویات خبر یعنی the_content به آن اضافه کردم. انتظار دارم وقتی کاربر از صفحه اول یکی از اخبار را انتخاب می‌کند و
  13. pirooz

    1 ساعت عقب بودن ساعت وردپرس!

    سلام به جای انتخاب شهر تهران، از قسمت پایین‌تر لیست، ساعت UTC+4:30 را انتخاب کنید.
  14. با سلام واحترام در صفحه ابتدایی (home) قالب من، آخرین اخبار نمایش داده می‌شود و با استفاده از paging صفحات را تقسیم‌بندی کرده‌ام. صفحه پست (single) قالب هم دقیقاً یک کپی از فایل index هست و تنها بخش مربوط به نمایش پست در ابتدای آن اضافه شده است. یعنی در ادامه مطلب، مانند صفحه ابتدایی، آخرین اخبار نمایش داده می‌شود. اما paging در این صفحه کار نمی‌کند چون آدرس صفحه به این شکل می‌شود: http://localsite/my-post-title/page/2 پیشنهاد دوستان برای حل این مشکل چی هست؟ می‌خوام توی صفحه پست، هم آخرین اخبار را داشته باشم و هم از پیجینگ استفاده کنم. اگر از افزونه pagenavi
  15. خب! بالاخره راه حل این مشکل را هم پیدا کردم. اینجا اعلام کنم تا بقیه هم استفاده کنند. کافی است عبارت global را هنگام تعریف متغیر، به کار ببریم. بنابراین، کل کد به این صورت میشه: global $do_not_duplicate; $do_not_duplicate = array(); // set befor loop variable as array // Loop 1 query_posts('ca=1,2,3&showposts=5'); while ( have_posts() ) : the_post(); $do_not_duplicate[] = $post->ID; // remember ID's in loop // display post ... the_title(); endwhile; // Loop 2 // another loop without duplicates query_posts( array( 'cat' => 456, 'pos
  16. اگر این قسمت از مشکل من حل بشه، به جواب خودم رسیدم. مشکلم اینه که وقتی دوتا حلقه در یک فایل، مثلاً index.php قرار دارد، دقیقاً داره کار می‌کنه. اما وقتی که کد ۱ را در حلقه اول و در فایل header.php و کد ۲ را در حلقه دوم و در فایل index.php قرار می‌دهم، مقدار $do_not_duplicate خالی هست.
  17. دوست عزیز! من که هر روز دسته‌های اسلایدر را از مطالب قبلی حذف نمی‌کنم. فقط مطالب جدید را که باید در اسلایدر نمایش داده بشود را تیک دسته اسلایدر را میزنم. حالا می‌خواهم فقط پنج‌تای آخر (که در اسلایدر نمایش داده می‌شود)، در مطالب صفحه اصلی نمایش داده نشود. نه اینکه کلاً هر مطلبی که دسته اسلایدر دارد در صفحه اصلی نمایش داده نشود.
  18. ببخشید! اصلاح می‌کنم: می‌خواهم مطالب دسته اسلایدر، تا زمانی که در داخل اسلایدر نمایش داده می‌شوند، در صفحه اصلی نباشند. یعنی نمایش تکراری نداشته باشیم.
  19. دوست عزیز! متشکرم از پاسخی که دادید. اما همون طور که در متن سؤال آمده، من نمی‌خواهم به طور کامل دسته اسلایدر را از مطالب صفحه اصلی استثناء کنم. بلکه پنج تا مطلبی که در دسته اسلایدر قرار دارند، در داخل اسلایدر نمایش داده می‌شود و تقریباً هر روز، این مطالب در حال اضافه شدن هستند. من می‌خواهم مطالب دسته اسلایدر، تا زمانی که در داخل اسلایدر نمایش داده می‌شوند، در صفحه اسلایدر نباشند. یعنی نمایش تکراری نداشته باشیم. متشکرم.
  20. سلام می‌خواستم ببینم تنظیمات پوسته‌ها و ویجت ها در کجا ذخیره‌سازی می‌شوند؟ مگر جایی غیر از دیتابیس هم هست که ذخیره‌سازی انجام شود؟ چرا وقتی از دیتابیس خروجی می‌گیرم و در جای دیگر ایمپورت می‌کنم، تنظیمات قالب و ویجت‌ها منتقل نمی‌شوند؟ چرا برای خروجی گرفتن از تنظیمات ویجت‌ها افزونه‌های جداگانه مثل widget-importer-exporter نوشته شده است؟ مگر نباید با اکسپورت گرفتن از دیتابیس، این تنظیمات هم منتقل شوند؟
  21. ببخشید میشه زحمت بکشید یه نگاهی به این موضوع بندازید:

    +++

  22. معذرت می‌خوام. لینک را اشتباه ارسال کردم. اگر لطف کنید راهنمایی کنید، متشکر می‌شوم:

    +++

  23. سلام

    اگر میشه یک راهنمایی بفرمایید؟ ممنون می‌شم. ++

     

×
×
  • اضافه کردن...