رفتن به مطلب

Siaavash

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    55
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد Siaavash در خرداد 21 2023

Siaavash یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

4

درباره Siaavash

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. Siaavash

    چند مشکل با پست سفارشی (Post Type)

    مشکل اول رو با کد اضافه کردن کد زیر حل کردم: function add_custom_post_types_to_author_archive( $query ) { if ( is_author() && $query->is_main_query() ) { $query->set( 'post_type', array( 'post', 'page', 'custom_post_type_1', 'custom_post_type_2', 'custom_post_type_3' ) ); } } add_action( 'pre_get_posts', 'add_custom_post_types_to_author_archive' ); مشکل دوم هم از سمت خودم بود، دسته بندی رو برای پست مربوطه انتخاب نکرده بودم.
  2. Siaavash

    چند مشکل با پست سفارشی (Post Type)

    من برای ایجاد Custom Post Type از پلاگین CPT UI استفاده کردم. و برای هر کدوم دسته بندی مجزا هم تعریف ایجاد کردم. (Custom Taxonomy) اول پست تایپ "یک" رو ایجاد کردم به همراه دسته بندی و شروع کردم به طراحی قالبم. اما بعد متوجه شدم که این پست تایپ توی آرشیو کتگوری و برچسب ها نمایش داده نمی‌شه! بعد کد زیر رو وارد کردم: function my_cptui_add_post_types_to_archives( $query ) { // We do not want unintended consequences. if ( is_admin() || ! $query->is_main_query() ) { return; } if ( is_category() || is_tag() && empty( $query->query_vars['suppress_filters'] ) ) {
  3. Siaavash

    مشکل در لینک

    یه جایی تو لوپ مشکل داره که متوجه نمی شم کجا! کسی می‌تونه راهنمایی کنه؟
  4. Siaavash

    مشکل در لینک

    کسی می‌دونه مشکل از کجا می‌تونه باشه؟
  5. Siaavash

    مشکل در لینک

    برای گرفتن و نمایش عکس‌های هر پست یه تابع تعریف کردم به صورت زیر که در فایل functions.php قرار دادم که به درستی عکس رو نشون می ده. function revthumb_get_images($post_id) { global $post; $thumbnail_ID = get_post_thumbnail_id(); $images = get_children( array('post_parent' => $post_id, 'post_status' => 'inherit', 'post_type' => 'attachment', 'post_mime_type' => 'image', 'order' => 'ASC', 'orderby' => 'menu_order ID') ); if ($images) : $imgidn = 1; foreach ($images as $attachment_id => $image) :
  6. Siaavash

    Slug صفحه جاری

    درست بود! مشکل از این بود که من echo نکرده بودم.
  7. Siaavash

    Slug صفحه جاری

    این کدی هست که دارم استفاده می کنم: <a href="<?php $page_slug = get_post_field( 'post_name', $post_id ); ?>" class="en">EN</a>
  8. Siaavash

    Slug صفحه جاری

    من کد رو توی هدر سایت دارم استفاده می کنم اما کل آدرس رو بر می‌گردونه!
  9. Siaavash

    Slug صفحه جاری

    این رو امتحان کرده بودم، کل آدرس رو بر می گردونه. من فقط قسمت آخر آدرس رو می خوام. اون قسمتی که توی Permalink هر پست می شه دستی تغییر داد.
  10. Siaavash

    Slug صفحه جاری

    برای یک موردی نیاز به به آخرین level از URL صفحه دارم که به عبارت بهتر PostName می شه. عنوان پست فارسی هست و توی قسمت Permalink عنوان انگلیسی به صورت دستی وارد می شه. چطور می تونم اون عنوان انگلیسی که توی قسمت Permalink توی پست وارد می شه رو به صورت جداگانه داشته باشم؟
  11. یک وبلاگ وجود داره که مطالب داخلش پست می شه. روی یک زیر دامنه از این وبلاگ یک فروشگاه با ووکامرس بالا اومده که روی یک سرور مجزا هست! می خوام داخل صفحه اصلی فروشگاه سه مطلب آخر وبلاگ رو نمایش بدم. بهترین راه برای این کار چیه؟
  12. داخل یک سایت آموزشگاهی یک صفحه رزرو و ثبت نام کلاس وجود داره که لیست کلاس های موجود برای سطوح مختلف، تاریخ شروع، روز و ساعت و شعبه تشکیل کلاس نمایش داده می شه. کلاس هایی که تکمیل ظرفیت نشدند دکمه رزرو براشون فعال هست. می خوام به طریقی این صفحه (صفحه جدول کلاس ها) هر مثلا 15 دقیقه مانیتور بشه و در صورتی که کلاسی در سطح X توی شعبه Y و ساعت Z برای ثبت نام فعال می شه رو اطلاع بده. (از طریق ایمیل یا SMS) به دو طریق صفحه مورد نظر قابل دسترسی هست: 1- بدون ورود به پنل کاربری، که در این صورت تمام سطوح نمایش داده می شه و هر سطح جدول (HTML) خاص خودش رو داره که بالای جدول نام سطح نوشته شده و داخل
  13. Siaavash

    منوی متفاوت در صفحات متفاوت

    این مورد به شیوه زیر حل شد: وردپرس به صورت پیش فرض، کلاسی رو با نام current-menu-item به آیتم صفحه جاری داخل منو اومده می ده. خیلی راحت با کد CSS می شه نمایش نداد.: .current-menu-item { display: none !important; }
  14. Siaavash

    صفحه پست گالری

    حل شد عکس ها رو برای پست ها آپلود کردم، اما داخل پست قرار ندادم. یه تابع تعریف کردم که عکس های آپلود شده برای هر پست رو بگیره و هر جا که فراخوانی کردم نمایش بده.
  15. Siaavash

    صفحه پست گالری

    یک صفحه برای نمایش پروژه هست، که شامل متن، عکس و Thumbnail عکس های پروژه می شه! می خوام متن توی یک ستون لود بشه، تمام عکس ها به صورت یک اسلایدر داخل ستون وسط و thumbnail ها هم در ستون دیگه! به چه صورت می تونم این کار رو انجام بدم؟ که کاربر متن رو وارد کنه و تمام عکس ها رو هم داخل پست آپلود و وارد کنه، بعد به صورت اتوماتیک متن داخل ستون خودش قرار بگیره (div) تمام عکس ها داخل اسلایدر قرار بگیرند و بند انگشتی عکس ها هم ساخته و داخل ستون مربوطه فراخوانی بشن. بهترین راه برای انجام این کار چیه؟ با استفاده از فرمت گالری توی post formats می شه این کار رو انجام داد؟
×
×
  • اضافه کردن...