رفتن به مطلب

cloner1390

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    79
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط cloner1390

  1. cloner1390

    مشکل عجیب در مخفی نشدن نام نویسنده ها

    درود و خسته نباشید من از افزونه limit-login-attempts استفاده میکنم و در گزارشات می بینم که با آی دی ادمین اصلی برخی آی پی ها سعی کردن وارد سایت بشن که بلاک شدن.نام نویسنده های سایت رو کامل برداشتم و حتی کدی هم که برخی از سایت برای مخفی کردن نام کاربری از دید ربات برای htaccess هم دادن در این فایل قرار دادم و حتی افزونه ای که مربوطه به مخفی سازی نام کاربری با استفاده از php و css و صفحه اصلی گذاشتن هم نصب و فعال کردم ولی باز نام کاربری ادمین اصلی توسط برخی آی پی ها پیدا شده و قصد لاگین به سایت رو دارند که توسط نرم افزار limit-login-attempts محدود و بلاک شدن.جالب اینجاست دوتا نام کابری داری
  2. cloner1390

    کد تبدیل ریال به تومان

    درود دوستان کسی کد تبدیل ریال به تومان رو داره که درست کار کنه.چندین کد در سایت های مختلف وجو داره که برای 2 سال پیش هست و کار نمی کنند.اگر از دوستان کسی کد بروز داره که خودش استفاده میکنه ممنون میشم کد رو قرار بده.
  3. cloner1390

    کد حذف خطوط عمودی در پلاگین tablepress

    این مشکل رو حل کردم.ولی متاسفانه tablepress ریسپانسیو نیست.دوستان افزونه رایگان جدول سراغ ندارن که هم ریسپانسیو باشه و هم از edd پشتیبانی کنه؟ افزونه tablepress از edd پشتیبانی میکنه ولی ریسپانسیو نیست و wpdatatable ریسپانسیو هست ولی دکمه خرید edd رو لود نمیکنه.یک جدول تو وردپرس مصیبت شده.ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند.
  4. درود در پلاگین tablepress میخوام خطوط عمودی که با 1 سانت فاصله جدول رو به cell های مختلف تقسم بندی کردن حذف کنم.هر کدی گذاشته بودن که در css وارد میشه امتحان کردم ولی خطوط عمودی متاسفانه حذف نمی شوند.در حقیقت من میخوام فقط جدول خطوط row داشته باشه.
  5. cloner1390

    مشکل افزونه wpdatatable با edd

    درود من با افزونه wpdatatable جدول ساختم و برای فروش از افزونه edd استفاده میکنم ولی وقتی شورت کد خرید edd میزنم لود نمیشه در جدول و متن لود میشه و حتی در افزونه insert shortcod میزنم هم داخل جدون لین دفعه کلا چیزی لود نمیشه.دوستانی که استفاده کردن ممنون میشم راهنمایی کنند تا مشکلم حل بشه.
  6. افزونه all access نصب کردیم.وقتی منطقه زمانی روی تهران هست در پیشخوان اروری ظاهر میشه که برای بروز رسانی کلیک کنید که منطقه زمانی برو بشه.وقتی کلیک می کنیم وارد صفحه میشه پشت سر هم ریفرش میشه.ولی وقتی منطقه زمانی از تنظیمات برای روی utc-0 قرار داده میشه کیک می کنیم بر روی پیغام پیشخوان اپدیت در صفحه باز شده به راحتی انجام میشه.میخوام بپرسم با تغییر منطقه زمانی مشکلی برای مطالبی که قبلا ارسال کردیم پیش میاد؟یا مشکل خاص دیگه ای؟
  7. cloner1390

    noindex کردن برخی صفحات که ایندکس شده هستن

    در سایت های اموزش دئو هم ذکر شده وقتی از وبمستر پاک میشه تا 3 ماه پاک میشه و بعد از سه ماه دوباره میاد.حتی آموزش noindex کردن با افزونه yoast seo هم قرار داده شده.
  8. cloner1390

    noindex کردن برخی صفحات که ایندکس شده هستن

    درود در سایت بعضی از پست هارو حذف کردیم که الان در گوگل در جستجو میان و از وبمستر هم حذف می کنیم بعد از مدتی باز پست ها بالا میام.اونطور که خوندم باید noindex شوند و سپس ریدایرکت.میخواستم بپرسم راهی داره یا افزونه ای که بشه این پست هارو noindex کرد.افزونه سئو هم all on pack seo هست.مممنون
  9. امنیت که قطعا مهم هست.پس این لایسنس gpl چی هست که ذکر شده؟
  10. سلام می خواستم بپرسم از دوستان کسی از افزونه all access که در سایت های ایرانی فروخته میشه استفاده کرده؟آیا مشکل یا باگی مشاهده کردن.چون میخواهیم به سایت اشتراک ویژه اضافه کنیم و قیمت نسخه اصلی خیلی بالاست و میخواهیم از نسخه هایی که در سایت های ایرانی به فروش میرسه استفاه کنیم.از دوستانی که استفاده کردند از این افزونه که از سایت های ایرانی به فروش میرسه ممنون میشم تجربایت خودشون رو اعلام کنند.ممنون
  11. بله منظور بک لینک هایی که یک سایت گرفته.ولی برای سایت های رقبا رو میخوایم استخراج کنیم نه سایت خودمون.
  12. سلام آیا سایت یا نرم افزار رایگان برای استخراج لینک های خارجی وجود داره؟ اکانت پرو سایت moz تا 40 هزارتا میتونه استخراج کنه و سایت ahrefs پولی هست و نسخه کرک شده نرم افزار SpyGlass هم درست کار نمیکنه.میخواستم از دوستان سئو کار بپرسم آیا ابزار یا سایت یا روشی خاضی سراغ دارن بشه لینک خارجی سایت هارو استخراج کرد؟
  13. سلام ما در سایت میخوایم برخی از منوها رو تغییر بدیم.به عنوان مثال یک منو داریم برای گوشی و یک منو برای تبلت ، میخواهیم پست هایی که در منوی تبلت ارسال شده منقل کنیم به منوی گوشی و منوی تبلت کلا برداریم.و همچنین اسم بعضی از منوها عوض کنیم.آیا بعد از عوض کردن از گوگل ارور می گیریم و اگر ارور بگیرم باید ریدایرکت کنیم.چون تعداد زیاد هست ریدایرکت بسیار مشکل هست.اگر نیاز به ریدایرکت باشه راهکاری ساده تری داره>
  14. cloner1390

    سوال درباه کیف پول edd

    درود دوستان افزنه کیف پول edd که در سایت های ایرانی با قیمت پایین فروخته میشه ، آیا قابل اعتماد هست؟از دوستان کسی از افزونه کیف پول edd که در سایت های ایرانی فروخته میشه استفاده کرده؟آیا نال شده یا دچار مشکل نیستند؟ چون در خودت سایت اصلی 89 دلار قیمت افزونه کیف پول هست ولی در سایت های ایرانی به قیمت خیلی پایین فروخته میشه.ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند.
  15. cloner1390

    راه حلی برای حملات brute force وجود داره؟

    سلام از امروز وقتی میخوام به وردپرس لاگین بشم ، چون پلاگین محدود کردن تعداد دفعات ورود استفاده کردیم ، زمان میده مثلا 17 ساعت بعد تلاش کنید.فکر کنم دارن روی سایت حملات brute force میزنند. کارهایی که روی سایت انجام شده 1-تغییر آدرس لاگین هم با پلاگین هم بدون پلاگین انجام شده ولی باز صفحه لاگین رو پیدا می کنند. 2-رمز عبور قوی هست 3-از افزونه کپچا استفاده کردم 4-تعداد دفعات لاگین رو محدود کردم آیا تایید کد دو مرحله روی سایت ست بشه تاثیری داره؟با اینکه کارها بالا از اول روی سایت انجام شده ولی متاسفانه مشکلی که از امروز شروع شده همچنان ادامه داره و بعد از ت
  16. سلام ما از افزونه رایگان یواست سئو استفاده می کنیم.الان چند ماه هست مشکلی که داریم این هست که توضیحاتی که در قسمت Meta description نوشتیم ، مثلا کلمه دانلود نرم افزار ، قبلا با دانلود نرم افزار در جستجو گوگل می اومدیم ولی الان چند ماهی هست با توصیحات و کلمات نوشته شده در قسمت Meta description در جستجو نمیایم.در جایی نوشته بودن دیگه یواست سئو از این قسمت توضیحات رو نمیخونه و باید در قالب اضافه بشه.اگر از دوستان اطلاعی از این موضوع و تغییرات داره ممنون میشم راهنمایی کنه و اگر کد در قالب باید اضافه بشه دقیقا باید کجا اضافه کنیم.ممنون
  17. سلام تقریبا یک ماه هست که مشکل تراکنش ناموفق در ایزی دیجیتال دانلود پیدا کردم.در یک درگاه تراکنش موفق میشه ولی در پنل در انتظار میمونه و یا ناموفق هست.درگاه عوض کردم و روی درگاه دیگه ست کردم در درگاه دیگه هم در انتظار میمونه ، از حساب کسر نمیشه ولی مثلا یک کاربر 10 بار تلاش کرده ولی نتونسته فایل خریداری کنه.آیا این مشکل میتونه از سرور سایت ما باشه؟ چون یک دفعه دچار این مشکل شدیم.
  18. کسی برای این مشکل راه حلی پیدا نکرد؟آیا این خطا مربوط به درگاه ها هست؟
  19. درود بنده هم تقریبا دو هفته ای هست مشکل مشابه دارم و بعد از خرید کاربر به صفحه ای هدایت میشه و به کاربر پیغام میده که متاسفیم.ولی مشکلی در گرفتن اطلاعات پرداخت پیش آمده است.علت چی هست.آیا مشکل میتونه از درگاه باشه؟از درگاه هم پیگیر شدیم گفته شد که سرور سایت نمیتونه پیغام وریفای بفرسته.چون در چند روز اخیر خیلی بیشتر شده.کسی از دوستان میتونه مشکل از چی هست؟
  20. cloner1390

    مشکل در کلودفلر

    با برداشتن یک دستور ریدایرکت از کلودفلر مشکل حل شد.
  21. cloner1390

    مشکل در کلودفلر

    علت از چی میتونه باشه؟ آیا با ست شدن ممکلن هست حل بشه؟
  22. cloner1390

    مشکل در کلودفلر

    سلام بعد از ست کردن سایت بر روی کلودفلر ، هنگام لاگین به وردپرس یا با ارور مواجه میشدیم ، یا بعد از لاگین موقعه ای که روی هر بخش از پیشخوان کلیک میشد ، مثلا نوشته ها ، از پیشخوان مینداخت بیرون.در آدرس بار هم نگاه می کردم ریدایرکت میکرد.تنظیمات ریدایرکت هم در کلودفلر انجام شده.قبلا با همین تنظیمات هیچ مشکلی نداشتیم.جدیدا خواستم روی کلوفلر ست کنم این مشکل پیش اومده.حتی هیستوری مروگر کلا پاک کردم چند ثانیه درست میشد و بعد از چند ثانیه باز از پیشخوان مینداخت بیرون.الان مجبور شدم فعلا روی سرور ست کردم.کسی از دوستان با این مشکل مواجه بوده؟
  23. درود سرور مجازی پر سرعت داریم جوابگو نیست.سرور مجازی جدا و هاست دانلود جدا ، که اطلاعات در حد چند ترابایت هست.چون سایت دانلود سنگین و بازدید خوبی داره.فقط میخوام ببینم آروان کلود واقعا خوب جواب میده یا نه؟
  24. ممنون از نظر شما دوست عزیز.من قبلا مشکلی که داشتم وقتی سایت ها روی هاست ایران بود رتبه به شدت افت میکرد که در وبمستر چک کردم ایندکس ها صفر شده بود.الان روی سرورهای آلمان هست سایت.میخواستم بپرسم اگر سایت روی هاست ایران بیارم و روی آروان کلود ست کنم مشکل ایندکس روی هاست ایران حل میشه.چون بهم گفتن که اگر روی cdn ست کنی ، چون اطلاعات از روی سرور cdn لود میشه مشکل ایندکس هم حل میشه.چون روی سرور آلمان یک دفعه رتبه سایت افت کرد و احتمالا سرور نمیتونه پاسخگو باشه و هر از گاهی هم سایت کند لود میشه و حتی هر از گاهی در داخل پیشخوان هم کندی سرعت دارم و هزینه زیادی هم برای سرور قدرتمند میخوان.با ست روی آرو
  25. درود میخواستم از cdn برای سایتم استفاده کنم برای بهینه سازی سایت.قبلا از کلودفلر استفاده کردم که تاثیرخوبی روی سایت نداشته که در برخی سایت ها خوندم به علت این هست که در ایران سرور نداره.چندتا سایت دیدم از آروان کلود استفاده کردند که رتبه و سرعت لود خوبی دارند.میخواستم دوستانی که از سرویس آروان کلود استفاده می کنند راهنمایی کنند که سرویس آروان کیفیتش به چه صورت هست.ممنون
×
×
  • اضافه کردن...