رفتن به مطلب

ms2016

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    47
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ms2016

  1. ms2016

    مشکل اتصال به درگاه بانک ملی

    سلام دوستان وقتی میخوام به درگاه سداد (بانک ملی) وصل بشم با خطای زیر مواجه میشه. کسی می دونه مشکل از کجاست. در هنگام اتصال به بانک خطای زیر رخ داده است : برخی مقادیر اشتباه هستند . دلیل خطا میتواند ناشی از اشتباه بودن شماره ترمینال ، شماره پذیرنده و ... باشد و یا سیستم اتصال به بانک با خطا مواجه شده باشد . Server was unable to process request. ---> Invalid value for parameter TerminalID . CardAcq=000000-- TerminalID=00000000--
  2. ms2016

    افزونه باشگاه مشتریان

    مرسی بابت توجه.دوست عزیز من میخواستم چیزی شبیه به باشگاه مشتریان بانک ملت درست کنم. ولی در حال حاضر باید به ووکامرس قناعت کرد
  3. ms2016

    افزونه باشگاه مشتریان

    دوست عزیز اونجا هم که سوال من رو پرسیدن؟!!!!!!! میخوام بدونم چطوری باید این کار را انجام داد؟؟؟؟؟
  4. ms2016

    افزونه باشگاه مشتریان

    با سلام دوستان افزونه ای است که باهاش بشه باشگاه مشتریان (یه چیزی شبیه به باشگاه مشتریان بانک ملت ، با امکانات کم هم موردی نداره) در ووکامرس را راه انداخت؟
  5. ok مرسی درست شد. سرعت سایت خیلی اومده بود پایین.
  6. سلام دوستان امروز که سایت را چک کردم دیدم که چندین ریدایرکت در سایت ام دارم.(لینک های ریدایرکت نمایش داده شده در سایت gtmetrix برای سایت من) برای رفع این مشکل باید چکار کرد.
  7. ms2016

    ایجاد بخش معرف برای وب سایت

    دوستان کسی نیست پاسخ بده؟! لطفا یک راهنمایی چیزی بکنید تا بتونم این سیستم رو پیاده سازی کنم. اگه با وردپرس نشه ، خودم بشینم بدون وردپرس درستش کنم
  8. ms2016

    هک شدن اخرین پست

    مرسی ، خودم اسکن کنم یا سیستم خاصی است که سایت رو اسکن می کنه؟!
  9. ms2016

    هک شدن اخرین پست

    مرسی، چشم این کار را انجام میدم
  10. ms2016

    هک شدن اخرین پست

    مرسی دوست عزیز این هم ادرس سایت ام mansin.ir
  11. ms2016

    هک شدن اخرین پست

    عنوان پست رو می نویسه hacked by ... و متن پست هم کلا حذف و همان متن عنوان + یک عکس بله سیستم عضویت هم دارم. بله
  12. ms2016

    هک شدن اخرین پست

    سلام دوستان آخرین نوشته من تو سایت بعضی مواقع هک میشه؟ برای رفع این مورد باید چکار کرد؟ در صورتی که از jetpack و akismetهم استفاده می کنم ولی ظاهرا کاری انجام نمیده.
  13. سلام دوستان من از پلاگین persian woocommerce sms استفاده می کنم، مشکلی که دارم این است که وقتی کاربری توی سایت خرید می کنه براش اس ام اس ارسال نمی شه (البته اس ام اس ارسال می شه ولی هیچ کدام از پارامترها رو انگار نمیشناسه تا به مقصد برسه) ، وقتی از پنل مدیریت شرکت خدمات اس ام اس ام نگا می کنم نشون میده که اس ام اس در قسمت "ارسال اس ام اس خودکار " است و شماره گیرنده خالی است. در صورتی که از طریق خود این پلاگین و از قسمت "ارسال پیامک" sms می فرستم ، ارسال می شه. چطور می تونم ببینم مشکل از کجاست؟ یا موقع ارسال پارامتر ها رو نگا کنم ببینم چیزی خالی ست نشده؟!
  14. ms2016

    ایجاد بخش معرف برای وب سایت

    مرسی دوست عزیز ولی من نتونستم با این پلاگین ها به خواسته خودم برسم. من فقط میخوام در صفحه ثبت نام کاربران بشه معرف را وارد کرد و مثلا اگر امتیاز معرف به 10 رسید بهش امتیاز داد. سایت من الان فروشگاهی است و برای همین فقط برای مشتری ها میخوام این سیستم راه بیفته نه برای کاربران(نویسنده ، ویرایشگر و.....) سایت.
  15. ms2016

    ایجاد بخش معرف برای وب سایت

    با سلام من میخوام در وب سایت ام سیستم "معرف" اضافه کنم. برای این کار باید چکار کرد آیا افزونه ای داره یا نه؟ مثلا هر کاربر اگر معرفی داشت شماره معرف را وارد کنه و برای اون معرف امتیاز اضافه بشه و ....
  16. سلام دوستان یک سایتی درست کرده ام با همه مرورگر ها خوب کار می کنه ولی در مرورگر safari بعضی بخش ها درست کار نمی کنه. صفحه کامل دیده نمیشه ، بعضی دکمه ها دیده نمیشه و ..... به نظرتون باید چکار کرد؟
  17. ms2016

    مشکل در فایل functions.php

    با سلام دوستان من به مشکلی بعد اپدیت وردپرس دارم اون هم اینکه زیر هر سفارش خطای زیر رو نشون می ده چطور درستش کنم؟؟ Notice: get_currentuserinfo is از رده خارج شده است از نگارش4.5.0! به‌جای آن از wp_get_current_user() استفاده کنید. in /home/****/public_html/shop/wp-includes/functions.php on line 3828
  18. ms2016

    مشکل نمایش اخرین تغییرات صفحه اصلی

    دوستان بنده باز این مشکل را در وب سایت دیگرم دارم (البته کل صفحات رو باید با ctrl+ f5 رفرش کنم تا تغییرات دیده شه و بعد مثلا دو سه ساعت دوباره همون اش و همن کاسه) از طریق هر کامپیوتری که وارد میشم مشکل رو دارم ، کش browser و کش server رو هم پاک کردم ولی چیزی نشد. مشکل جدی است !!! کسی راه حلی نداره؟؟؟؟؟؟
  19. ms2016

    درخواست درگاههای بانک ملی و تجارت

    مرسی دوست عزیز در حال حاضر وب سایتی که برای یک شرکت درست می کنم حتما می خوان که به بانک تجارت وصل شن ، چون با اون بانک ارتباط مالی زیادی دارند. برای این کار به نظرتون باید چکار کنم.
  20. ms2016

    درخواست درگاههای بانک ملی و تجارت

    با سلام دوستان می خوام درگاههای بانک ملی و تجارت را همانند پلاگین بانک ملت در وب سایت ام قرار دهم ، از کجا می توانم این افزونه ها را دانلود کنم(معتبر باشند)؟
  21. ms2016

    نمایش درگاه تکراری

    مرسی دوست عزیز با بت جواب. دوست عزیز درست کردم، مشکل اش بخاطر این بود که فایل های checkout را باید update می کردم.
  22. ms2016

    نمایش درگاه تکراری

    سلام دوستان عزیز وقت بخیر در صفحه تسویه حساب درگاه بانک رو تکراری نشون می ده. من الان فقط از درگاه بانک ملت استفاده می کنم ، توی نمایش دو بار این افزونه تکرار شده و میشه هر کدوم را انتخاب کرد. چطور می تونم یکی رو حذف کنم.
  23. ms2016

    مشکل ajax woocommerce

    از قالب های رایگان استفاده می کنم. و در فایل footer نیز از تابع گفته شده شما نیز استفاده می کنم.
  24. ms2016

    تعیین حداقل تعداد خرید

    چگونه بدون افزونه انجام بدم؟؟!! اخه استفاده زیاد از افزونه سرعت سایت رو پایین میاره .
×
×
  • اضافه کردن...