رفتن به مطلب

mrbpm

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره mrbpm

  • درجه
    تازه کار
  1. mrbpm

    تغییر ادرس به رشته ای از درصدها و حروف

    راهی برای شسته رفته تر شدن این ادرس فارسی نیست ؟
  2. با سلام خدمت چرا وقتی یه ادرس سایتو از مرورگر کپی میکنم تبدیل به یک رشته طولانی از حروف و درصدها میشه؟ برای بعضی از مواقع که میخوام به کسی ارجاع بدم مثلا تو ایمیل مشکل سازه و اصلا مفهوم نیست. مثلا این ادرس تبدیل میشه به چیزی که در شکل میبینید: http://mrbpm.ir/tag/مدیریت-علمی/
  3. mrbpm

    تغییر معرفی سایت در سرچ گوگل

    من تغییرات مورد نظر در بخش عنوان ها و متاها دادم اما هنوز وقتی سایت تو گوگل سرچ میکنم تغییری مشاهده نمیکنم. آیا اعمال این تغییرات از طرف موتور جستجو زمان بر است؟
  4. mrbpm

    تغییر معرفی سایت در سرچ گوگل

    با تشکر . بعداز مطالعه راهنمای افزونه اگر سوالی بود مجددا میپرسم
  5. mrbpm

    تغییر معرفی سایت در سرچ گوگل

    با سلام بله شما کاملا درست میفرمایید من جای اشتباهی رفته بودم. در گزینه خانه توی بخش عنوان قالب به صورت پیش فرض نوشته :%%sitename%% %%page%% %%sep%% %%sitedesc%% اینو باید تغییر بدم و چیزی که میخوام بنویسم؟ بخش قالب توضیحات داده هم خالیه که فکر کنم اینجا مربوط به توضیحات مورد نظر در خصوص سایت باشه. با تشکر از راهنمایی شما. فقط به عنوان سوال اخر پس از انجام این تغییرات چه مدتی طور می کشه تا توسط موتور جستجو شناسایی و اعمال شود؟
  6. mrbpm

    تغییر معرفی سایت در سرچ گوگل

    البته تو ورژن اخیر این پلاگین بخشی که گفتید وجود نداره. طبق عکس من به بخش عنوان ها و متاها-------> اطلاعات شرکت رفتم و توضیحات مورد نظر تکمیل کردم. ممنون میشم اگر اشتباها اطلاعات وارد کردم یا در جای دیگر هم باید این اطلاعات وارد شود راهنمای کنید.
  7. mrbpm

    تغییر معرفی سایت در سرچ گوگل

    با سلام خدمت دوستان چه جوری توضیحاتی که گوگل واسه سایتمون تو نتایج میاره تغییر داد؟ الان واسه من یه تیکه از فرم تماس با ما و آدرس به هم چسبونده اورده تو بخش توضیحات!!!! از افزونه yaost استفاده میکنم و تنظیماتشم کامل انجام دادم.
  8. mrbpm

    عدم نمایش توضیحات سایت به علت مشکل در فایل robots.txt

    طبق فرمایش دوستمون مدتی صبر کردم و گوگل یکسری توضیحات اضافه کرد اما این توضیحات خیلی چرته و یک تکه از سایت برداشته اورده به عنوان توضیحات. لازم به ذکر هست که از افزونه yoastاستفاده میکنم و طبق شکل پیوست کامل توضیحات و عنوان سایت وارد کردم
  9. mrbpm

    عدم نمایش توضیحات سایت به علت مشکل در فایل robots.txt

    بعد از submit یک فایل robots.txt جدید چه مدت طول می کشه تا گوگل اون تغییر اعمال کند؟ چون من مشابه این کدی که میگید(بدون خط سوم) رو هم تست کرده بودم.
  10. mrbpm

    عدم نمایش توضیحات سایت به علت مشکل در فایل robots.txt

    من کد مربوط robots.txt ویرایش کردم به حالت ساده تری که دوستمون فرمودند و از طریق سرچ کنسول مجددا submit کردم اما تغییر در نتیجه جستجو گوگل حاصل نشد. نمیدونم این تغییران بلافاصله اعمال میشه یا مثلا چند ساعتی طول میکشه.
  11. سلام خدمت دوستان مشکل من در خصوص عدم نمایش توضیحات سایت در هنگام جستجو در گوگل میباشد(سایت مپ هم آپلود شده) که علتشو فایل robots.txtعنوان میکند. من اکثر موضوعات با این عنوان خوندم اما مشکلم حل نشد. وقتی سایتمو توی گوگل سرچ میکنم اولین گزینه نمایش داده میشه اما عبارت زیر نوشته میشود `A description for this result is not available because of this site's robots.txt` فایل robot.txt من در شاخه public_html قرار داده شده و کدش هم خیلی ساده هست: `Sitemap: http://mrbpm.ir/sitemap.xml User-agent: *` البته با فرمت ساده تر یعنی فقط User-agent: *هم امتحان کردم که موثر واقع ن
×
×
  • اضافه کردن...