رفتن به مطلب

h_eftekhary

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط h_eftekhary

  1. البته همینطوره که شما فرمودید. هرچند که خود وردپرس هم نسبت به جوملا منابع بیشتری مصرف می‌کنه. اما اگر یک افزونه جلالی و یک افزونه اسلایدر روی سایت فعال کنید مصرف منابع به شدت بالا میره. خیلی از سایت‌های داخلی و خارجی گفتند که در حالتی که چند تا افزونه متداول مثل افزونه‌های سئو و ... فعال کنید، با یک پوسته استاندارد و با استفاده از افزونه‌های کش و در هاست اشتراکی، بیشتر از ۶۰ کاربر آنلاین نمی‌تونید داشته باشید و باید به فکر سرور مجازی یا اختصاصی باشید. در ضمن بیشتر سایت‌ها برای داشتن کیفیت بهتر حتما از افزونه استفاده می‌کنند.
  2. با سلام به دوستان وردپرسی. می‌دونیم که وردپرس منابع سیستمی بالایی مصرف می کنه و همین باعث می‌شه که سرعت لود سایت هم تا حدودی کم بشه و البته در میزبان‌های اشتراکی مشکل بسته شدن سایت به دلیل مصرف منابع وجود داره. نرم‌افزارهای کش برای کاهش مصرف منابع سیستمی طراحی شده‌اند. اما باز هم پابرجاست. من ۲ تا افزونه پیدا کردم که سایت وردپرس شما رو به سایت استاتیک html تبدیل می‌کنه. اولی افزونه Really Static هستش و دومی StaticPress. هر دوی افزونه ها از کل سایت شما یک کپی استاتیک در یک فولدر که بهش معرفی میکنید ایجاد می کنند. من هر دوشون رو تست کردم و خیلی خوب کار کردند. حتی من یک کپی از سایت رو گرفتم و در
  3. با سلام. من توی انجمن‌های فارسی افزونه‌ای پیدا نکردم که به کاربران امکان آپلود فایل رو بده. امیدوارم مطلب تکراری نباشه. افزونه Nmedia Users File Uploader Plugin به کاربرانی که توی سایت ثبت نام کردند امکان آپلود فایل با هر فرمتی رو می‌ده و فایلها رو توی شاخه /wp-content/uploads/user_uploads/ به نام کاربر ذخیره می‌کنه. لینک دانلود البته افزونه wp user frontend هم این امکان رو داره.
×
×
  • اضافه کردن...