رفتن به مطلب

amintoudehzaeim

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    29
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط amintoudehzaeim

  1. سلام خسته نباشید رفقا

    من یک مشکلی دارم سردرگم شدم سایتم رو به https تبدیل کردم اما عکس ها تغییر نکرده بود پلاگین Really Simple SSL نصب کردم مشکل رفع شد.

    اما یک چیزی توجهم رو جلب کرد SSL activated!  Don't forget to change your settings in Google Analytics and Webmaster tools.   More info.

    وقتی داشتم پست میزم این خط بالایی دیدم روی more info زدم و دیدم نوشته باید تغییرات گوگل وبمستر نوشته بدهید 

    حالا سوال من اینجاست

    باید در گوگل وبمستر 4 بار یک سایت را ثبت کرد ؟ این طور که در زیر نوشته: 

    n Google Search Console (Google Webmaster Tools), you should add the https variant, and select a preferred domain. This can be both the www or non-www variant of your domain. You should add all variants of your domain:

    و سوال دیگرم این است :

    4 بار نقشه های سایت را دوباره ایجاد کرد؟ 

    من اینکار را کردم اما ایندکس نمیده پست هام قبلا ثانیه ای ایندکس میشد. لطفا با دقت بخوانید من دو سوال کردم داخل یک تاپیک .

    با تشکر

  2. سلام رفقا

    سوالی در پس ذهن من ریشه کرده و آن این است که من به تازگی از افزونه AddToAny Share Buttons   در سایتم استفاده میکنم و همینطور امتیاز دهی ستاره ای kkstar آیا این افزونه ها به صورت کلی سرعت سایت را میگیرند و ایندکس مطالب را پایین میاورند؟ یعنی قدرت این را دارند که وقتی پست ایجاد میکنم آن پست مورد نظر را در گوگل به پایین تر از جایی که قبلا قرار میگرفت ببرند؟

     

  3. با سلام امیدوارم حالتان خوب باشد دوست عزیز

    من امروز به وبمستر گوگل رفتم آخرین تاریخ آپدیت برای 2 سپتامبر بوده و فهمیدم که Duplicate title tags  هم اضافه شده است. اما به طور واضح نمیدانم معنای Noindex, Follow چیست؟

    یکجایی دیدم که یک متخصص سئو میگفت که تگ ها را noindex کنید تا داپلیکت ها ایجاد نشوند و داپلیکت های قبلی رفع شوند. در حالیکه سایت های بزرگ موسیقی مثل نکست وان و پاپ موزیک را چک کردم در سورس قالبشون دیدم این کار را نکرده اند یعنی تگ هاشون noindex نیست و حتی صفحات 2 3 4 هیچکدام noindex نبود!

    پس قاعدتا نباید (دانلود آهنگ جدید ایرانی )بیاد بالا چراکه این کلمه برای این سایت ها داپلیکت شده!

     

    و این سوال برای من پیش آمده که آیا Duplicate های ص من بخاطر این نیست که کلمه ای که در تایتل من (دانلود آهنگ جدید)هست در توضیحات هم هست به همین دلیل داپلیکت شده یا خیر.

    بنظر شما اگر به دانلود آهنگ جدید کلمه ای اضافه کنم ممکن است داپلیکت ها رفع بشوند؟

  4. در 26 دقیقه قبل، mehran-be گفته است :

    شما روزی 100 صفحه اصلا پست بزنی ربطی نداره به مورد شما تعداد پستی که میزنید.

    جهت اینکه اون موردی رو که گوگل بهش گیر داده رفع بشه باید از این کد استفاده کنید چاره ای ندارید.

    بالاخره بازدیدم کم میشه! شما فکر کن من یه موزیک کلاسیک گذاشتم مثل موشک موزیک میاد بره پیج پنج دیگه ایندکس نمیشه اصلا دیگه مهم نیست انگار اصلا ایجاد نشده بازدید هم نمیخوره فقط بخاطر اینکه مشکل داپلیکت حل بشه!

  5. در 2 ساعت قبل، mehran-be گفته است :

     به ایندکس پست ها کاری نداره.

    فقط میاد صفحه 2 به بعد صفحه اصلی و آرشیوها رو از ایندکسشون جلوگیری میکنه.

    به مرور زمان مشکل شما حل خواهد شد.

    خب من روزی 4 تا پیج پست میزنم باید بازدید بخوره.

    پاک کنم کد رو راه دیگه ای وجود نداره؟

  6. سلام دوستان 

    در داخل کد های قالب من 

    <title>دانلود آهنگ جدید | کت موزیک</title>
    <meta name="description" content="دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آلبوم,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود فول آلبوم,دانلود موزیک ویدیو"/>

    آدرس سایتم :

    catmusic.ir

    این کلمات کلیدی درج شده ظاهرا تکراری هست .  من نمیدونم کجای کار من ایراد داره و چه تغییری باید ایجاد کنم تا این مشکل رفع بشه دوستان لطفا راهنمایی کنید. ممنون

     

    5b8a601d4fd98_Screenshot(71).thumb.png.ab0121137a3d4d8c4f4f8d2a7b8fd903.png

  7. سلام دوستان امیدوارم حال خوبی داشته باشید

    تو گوگل بنویسی بک لینک انواع فروش بک لینک با پلن ها مختلف قیمت ها مختلف هست اما برخی میگویند نخرید وبسایتتون پنالتی میشه آنهایی که میفروشند میگویند خیر اصلا همچین چیزی نداریم! حالا سوالم از متخصصین سئو این است چه کسی راست میگوید؟

    وبسایت کنونی من در حال حاضر دو عدد بک لینک دارد که اصلا این دو لینک فکر نمیکنم تاثیری داشته باشند.

    یک سایت موزیک دارم و بفرض میخوام برای سه کلمه [ دانلود آهنگ بی کلام ] بک لینک بگیرم. سوالم اینه چکار کنم از کجا بک لینک بگیرم واقعا آنهایی که میفروشند یا به سایت های موزیک باید التماس کنم که لینک سایت مرا بگذارند در سایتشان؟ 

  8. در 17 ساعت قبل، hesamkj گفته است :

    سلام وقت تون بخیر.

    هر لینک 404 که شما fix میکنی ولی باز وبمستر تولز بهتون نشون میده بخاطر اینکه از جاهایی لینک داره. روی لینک که کلیک کنید پنجره ای باز میشه و میتونید از سربرگ linked from ببینید که این صفحه از کجا لینک گرفته و نسبت به حذف اون لینک از صفحه، اقدام کنید.

    ابزار removal url هم میتونید در صورتی که صفحه توی نتایج جستجو ثبت شده و هنوز هست از اون استفاده کنید تا از نتایج جستجو حذف بشه که البته اینکار برای قبل از حذف صفحه عموما استفاده میشه.

     

    ی که زیرش 2نقطه هست، یک حرف عربی حساب میشه.

    سعی کنید از زبان فارسی استفاده کنید در سیستم عامل (2حالت دارن : FA و FAS که اولی فارسی هست)

    از افزونه Broken link Chekcker هم استفاده کنید تا لینک های 404 سایت تون رو خودکار حذف کنه.

    درود فراوان بر شما بخاطر پاسخ. اما سوالی دارم

    این افزونه که شما گفتید اگر نصب کنم 404 را چگونه حذف میکند؟ به وبمستر تولز وصل است و حذف میکند خودکار؟ یا اینکه شیوه کارش به صورت دیگری است.

    دوم اینکه آیا ص 404 را همانند گوگل وبسمتر نشان میدهد؟ چونکه این نوع صفحاتی که الان درگیرش شدم برای صاحب قبلی سایت است وگرنه سایت اصلی هیچ صفحه 404 نیست.

  9. در در 8/11/2018 at 10:49، -HADI- گفته است :

    سلام دوست عزیز 

    میتونیداز سایت https://who.is/ استفاده کنید و در قسمت DNS Records چک کنید اگر تغییری در دی ان اس ها بوجود اومده باشه اینجا میتونید ببینید که محدوده فعالیت دامنه دستتون میاد 

    یه سایت دیگه هم معرفی میکنم که خیلی عالی و کامل تر هست 

    http://whois.domaintools.com/

    در قسمت های

    IP History

    Registrar History

    Hosting History

    اطلاعات خیلی مفیدی میتونید پیدا کنید (اگر این قسمت ها وجود نداشت فعالیتی نداشته دامنه)

     

    اگر هم خواستید ببینید قبلا فعالیتش چی بوده اسپم داشته یا خیر میتونید از سایت زیر استفاده کنید.

    https://web.archive.org/

     

     

    روش site:domain.com و الکسا هم که دوستان گفتن اگه دامین جدید باشه میتونید ببینید اگر خیلی وقته ثبت شده باشه چیزی نمایش نمیده

     

    موفق و پیروز باشید.

    انجمن پشتیبانی وردپرس پارسی

    پاسخ شما بسیار جامع است. درود فراوان بر شما باد.

    • امتیاز 1
  10. در 18 دقیقه قبل، 4M!R گفته است :

    تا لینک برا بررسی نباشه نمیشه گفت

    Temporarily hide a page from search results and remove from cache==== من ازین آپشن استفاده کردم. اما پایان مطلبش نوشته که، 

    1. از این ابزار برای پاک کردن کرافت (cruft) مانند صفحات قدیمی که ارور 404 می‌دهند استفاده نکنید. اگر اخیرا سایت خود را تغییر داده‌اید و در حال حاضر برخی از آدرس‌های قدیمی در ایندکس وجود دارند، خزنده‌های گوگل همانطور که URLهای شما را دوباره کراول می‌کنند، آن را خواهند دید و این صفحات در نتایج جستجو به طور طبیعی حذف می‌شوند. از این رو نیازی به درخواست بروزرسانی فوری نیست.

    حالا تکلیف چیست من کار درست را انجام داده ام یا خیر؟ در آینده هم ممکن هست 404 ایجاد شود دوباره همین کارو باید انجام بدم مشکلی ایجاد نمیشه برای سئو سایت؟

  11. در ۱ ساعت قبل، chem گفته است :

    بنده هم حدود 10 سال پیش سیستم سایتم نیوک بود و به صورت دستی به وردپرس انتقال دادم پست های سایت و مطالب

    اما هنوز حدود 100 لینک 404 در وبسمتر دارم

    به نظرتون چی کار کنم؟

    تمامی آدرس های قدیمی با ادرس زیر شروع میشن

    
    	https://mysite.ir/article/

    آیا میشه دستوری در فایل robots نوشت که کلا این صفحات نیست یا به طور کلی تمامی آدرس هایی که به این شکل هست از cach و نتایج جستجو حذف بشه؟

    همین طور اینکه میگن با معرفی یک آدرس صفحه به بخش Remove URL ممکنه کل آدرس های سایت از نتایج جستجو و ایندکس حذف بشه چقدر درسته؟

    ممنون میشم بیشتر راهنمایی بفرمایید

    Temporarily hide a page from search results and remove from cache==== من ازین آپشن استفاده کردم. اما پایان مطلبش نوشته که، 

    1. از این ابزار برای پاک کردن کرافت (cruft) مانند صفحات قدیمی که ارور 404 می‌دهند استفاده نکنید. اگر اخیرا سایت خود را تغییر داده‌اید و در حال حاضر برخی از آدرس‌های قدیمی در ایندکس وجود دارند، خزنده‌های گوگل همانطور که URLهای شما را دوباره کراول می‌کنند، آن را خواهند دید و این صفحات در نتایج جستجو به طور طبیعی حذف می‌شوند. از این رو نیازی به درخواست بروزرسانی فوری نیست.

    حالا تکلیف چیست من کار درست را انجام داده ام یا خیر؟

    • امتیاز 1
  12. سلام

    من یک مشکلی دارم که خیلی عصبیم کرده هفته پیش کلی پول هاست دادم و بعد از کلی فکر کردن یک دامین گرفتم با نام catmusic.ir که الان داره کار میکنه و خیلی هم سریع و خوب ایندکس میداد تا اینکه بعد از چند روزی که گذشت از ثبت در گوگل وبمستر تولز چک کردم ببینم اوضاع چطور هست دیدم 404 داشت و تازه بیشتر هم شده است! اولش 4 5 تا دونه بود امروز تعدادش رسیده به 16 تا!!!!!!! یک هفته نیست سایت زدم 16 تا 404 دارم. گویا دامین کارکرده بوده و این Error ها برای دامین قبلی هست به عنوان مثال این آدرس زیر

    http://catmusic.ir/148/دانلود-موزیک-ویدیو-جدید-جاستین-بیبر-به/
    این پست را اصلا من نزدم مربوط به صاحب قبلی دامین هست که روح من هم خبر نداشته اما وقتی همین موزیک رو چک کردم دیدم برای 3 سال پیش هست این آهنگ یعنی این موزیک سه سال پیش اومده و قدیمیه زیاد کسی دنبالش نمیگرده! حالا باید چکار کنم؟ ارجاع 301 بدم به صفحه اصلی؟ یا اینکه یه پست با همین نام ایجاد کنم ارجاع بدم به پست؟ راهکار چیست؟!

    امروز ایندکس سایتم کند شد، برای همین مسئله بطوری که 9 ساعت طول کشید یکی از پست هام ایندکس شد. در حالیکه روزهای گذشته اینطور نبود. "خودم فکر میکنم برای 404 باشه" دوستان برای من خیلی مهم و حیاتیه پاسخ این سوال اگر پاسخی دارید بدین خیلی ممنون.

  13. سلام دوستان من پیوند یکتای خودم رو به post name تغییر دادم و بعد ازون ارور های 404 مختلف به این شکل که ته آدرس پست ها و تگ ها و صفحات و حتی صفحه اصلی eco.html و danger.html و inq.html و ... درست شده و همینطور تا امروز ادامه داشته تااینکه در موردش یه تاپیک زدم و منتظر پاسخ آن تاپیک هستم. اما اینجا یه چیزی دیگه ای هست که برای من سوال شده بعد از تغییر پیوند به post name فایل htaccess من داخل سی پنل 

    # BEGIN WordPress
    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteRule ^index\.php$ - [L]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>
    
    # END WordPress

    به صورت بالا نوشته شده است آیا من باید دوباره این کد را زیر end wordpress اضافه کنم تا این ارور های 404 از بین بروند یا اینکه ربطی نداره و نیازی نیست؟!

    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteRule ^index\.php$ - [L]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]


     

  14. سلام دوستان باز هم با مشکلی دیگر با شما همراه خواهم بود :wacko:

    یکی بگه این ارور های 404 از کجا میان یه سری هاشون روی صفحه اصلی هم بودن من با ریدایرکت 301 رفعشون کردم دوباره امروز صبح به کامپیوترم گود مورنینگ گفتم و دیدم این ارور ها سری جدید هستند و با تاریخ جدید اضافه شدند و این کلمات eco و danger توشون هست رو دوباره با شکلی جدید بهم تحویل داد! 

    از افزونه یاست استفاده میکنم

    پیوند یکتا postname 

    نقشه سایتم گوگل سایت مپ

    5b55779edd7e5_Screenshot(16).png.33a701ec10a7d2a1db12c9b654832695.png

    5b55764259818_Screenshot(17).png.4976ef04eb93356159687ce80f1fdf0b.png

    Screenshot (18).png

  15. در 7 ساعت قبل، neda411 گفته است :

    از افزونه yoast برای ساخت سایت مپ استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد

    هوم!!! که اینطور. اگر اینکارو کنم کل بازدیدم میپره باید تمامی آدرس هایی که به گوگل وبمستر دادم حذف کنم، فکر نمیکنم راه حل مناسبی باشه! به علاوه اینکه سایت مپ گوگل خیلی بهتر از سایت مپ یاست هست و مشکلات زیادی تو خود سایت مپ یاست است.

     

  16. سلام دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه

    من الان چند ماهی میشه که وبسایت موزیک دارم اما چند وقتیه سایت مپ من این پیغام رو میده :
    This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

    این مشکل تا بحال چهار بار هر  دو سه روز یک بار رخ میدهد. وقتی نقشه سایتم درختی میشه کلی بازدیدم افت میکنه و ایندکس نمیده پست های سایتم و تمام زحماتم به باد میره!

     بعد ازینکه میبینم همچین اتفاقی افتاده در قسمت پیشخوان وردپرس میرم و بروی راه اندازی مجدد وردپرس که میزنم سایت مپ دوباره درست میشه. 

      سوال اینجاست :   چکار باید بکنم که سایت مپ من برای بار پنجم درختی نشه!

    ادرس سایت :

    atzm.ir

     

  17. در در 2/11/2017 at 08:56، book4 گفته است :

    سلام

    اخیرا پست ها منظم و بهتر ایندکس میشن

    افزونه سئو رو تغیر دادم و سایت مپ هم تغیر کرد اما مشکل رفع نشد اما اخیرا ایندکس سایت بهتر شده و بصورت منظم تری ایندکس میشه

    ظاهرا طبق گفته @logomaster با گذشت زمان داره مشکل حل میشه

    تشکر از پاسختون

    خوشحالم که مشکلتون حل شده و به گفته من عمل کردین.;)

×
×
  • اضافه کردن...