رفتن به مطلب

w3parsi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    70
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

نوشته‌ها ارسال شده توسط w3parsi

  1. سلام

    اولا باید بفرمایید که برای چی میخواید قالب سایتتون رو عوض کنید.

    ثانیا اگر میخواهید فقط برای تنوع، قالب سایتتون رو عوض کنید باید عرض کنم که یکسال برای یک قالب زمان کمی هست و کاربران شما تازه با این قالب دارن آشنا می شن و عوض کردن قالب ممکنه خیلی از کاربران شما رو گیج کنه و نتونن بدرستی از سایتتون استفاده کنن

    موفق و پیروز باشید

  2. در در 9/2/2019 at 13:23، Mehdi256 گفته است :

    خیلی ممنونم عزیز مشکلم حل شد و در اخرم با این افزونه داپلیکیتر سایت رو آنلاین کردم . 

    فقط یه چیز این افزونه هه که خودش دیگه نیازی نیست باشه ومیتونم حذفش کنم دیگه> همین افزونه داپلیکیتور که سایت رو آنلانی کردم...؟ 

    و همچنین یه سوال دیگه مثلا افزونه هایی مثل حذف اطلاعات فوتر قالب ها و چیزهایی که یه بار استفاده شده ازشونو دیگه ینازی نیست اینا عیبی نداره که حذف بشن دیگه ؟ 

     

    سلام

    افزونه داپلیکیتور دیگه نیازی نیست و میتونید حذفش کنید

    افزونه های حذف اطلاعات فوتر هم بهتره اول غیرفعالش کنید ببینید اثرش باقی مونده یا خیر اگر اثرش باقی مونده باشه میتونید حذفش کنید وگرنه باید فعال باشه همیشه

  3. اگر از افزونه yoast seo استفاده میکنید هر مطلبی میخواید ایندکس نشه باید توی تنظیمات سئوی همون مطلب گزینه noindex را انتخاب کنید (عکس پیوست 1)

     

    برای خصوصی کردن نوشته ها هم میتونید قابلیت مشاهده نوشته رو به حالت خصوصی تغییر بدید تا فقط اعضا بتوانند اون مطلب رو ببینند

     

    Capture.PNG

    • امتیاز 1
  4. در در 4/4/2019 at 23:19، Mohammad Bazli گفته است :

    سلام

    خب اگه wildcard استفاده کنیم سئو منفی نمیشه - بنده در تیکت قبلی گفتم که بیش از حد هدایت میشه به مشکل نمیخوره از نظر سئو!؟ گوگل به من اخطار داده چون با افزونه ریدایرکشن بعضی از ادرس هامو اینکارو کردم!

    سلام 

    ریدایرکت بیش از حد بخاطر این هست که لینک شما در یک حلقه بینهایت گیر کرده است

    یعنی مثلا شما آدرس 1 رابه آدرس 2 ریدایرکت کردید و دوباره آدرس 2 را به آدرس 1 ریدایرکت کردید و اینجا یک حلقه ایجاد شده که هیچ وقت به انتها نمی رسد. در این حالت هست که ریدایرکت بیش از حد ایجاد می شود

    شما یکجا اشتباه کردید و یک حلقه ایجاد کردید... باید اون اشتباه رو پیدا کنید

  5. در 17 ساعت قبل، f.shaki گفته است :

    متشکرم.

    با تابع wp_mail کارم انجام شد.

    ولی ایمیل توی پوشه spam میره.

    من از phpmailer هم که استفاده کردم، بازم توی gmail اسپم میشه. راهی وجود داره که اسپم نشه؟ فرقی نمیکنه wp_mail باشه یا phpmailer، فقط اسپم نشه.

    ممنونم

    اول باید easy smtp رو نصب و تنظیم کنید که از اکانت جی میلتون استفاده کنه بعدش با wp_mail ایمیل بفرستید

  6. در 3 دقیقه قبل، miraziz گفته است :

    بله درست است. استفاده از تگ بد نیست ولی نباید باعث ایجاد محتوای تکرای هم بشه. تو مقالات سئو بهترین روش را ریدایرکت عنوان کرده اند. که برای مدتی افت بازدید خواهد بود تا به حالت عادی برگردد.

    بله. از سئوکارانی که تو انجمن هستند کسی در این مورد راهنمایی کنه خیلی خوب میشه

    منظورتون از ریدایرکت ، از چی به چی هست؟؟؟

  7. در در 11/13/2014 at 12:30، bestdata گفته است :

    دلیل اینکه میگن ایندکس نشه اینه که مثلا امروز گوگل میاد یه تگ رو ایندکس میکنه شما بعدش چند پست درون اون تگ مینویسید (خوب تا اینجا که مشکلی نیست)

    یکی میاد سرچ میکنه تگ ایندکس شده شما رتبه گرفته روش کلیک میکنه چیزی که گوگل ایندکس کرده با چیزی که هست فرق داره و یک حس بدی به کاربر میده و درجا سایت رو می بنده (تجربه بد از موتورجستجوگر ) همین تجربه های بد باعث میشه که سایتتون کاهش رتبه پیدا کنه (گوگل همه هدفش تجربه خوب کاربر از جستجو هست)

    اینکه میگن ایندکس نشه همینه ولی حتما فلو بشه چون نقش مهمی توی فهماندن موضوع یک مطلب داره

    سلام

    صفحات تگ ها معمولا لیست پست هایی که ما درون اون تگ قرار دادیم نمایش میدهد... بعبارتی یک صفحه است با چندین پست که در یک تگ مشترک هستند و فکر نمیکنم این تجربه بدی برای کاربر باشه، بالاخره یک پست هست که مطابق نظر کاربر باشه

    تجربه شخصی من اینه که چند ماه پیش به اشتباه تگ ها نو ایندکس شده بود و باعث شد که بازدید سایتم در حدود نصف کاهش پیدا کنه و هنوز به حالت قبل برنگشته

    ب نظر من تگ ها باید کاملا مرتبط با نوشته و خواسته کاربر انتخاب بشن تا نتیجه خوبی بدن

    در 9 ساعت قبل، miraziz گفته است :

    سلام. دوستان اگر تگ های وردپرس را نوایندکس کنیم در واقع گوگل از صفحات تگ‌ها چشم پوشی کرده و از نتایج جستجوی خودش هم حذف خواهد کرد. حالا مثلا اگر تگ «محصولات ورزشی» را به مطلبی بزنیم، صفحه اون تگ را گوگل نادیده می گیرد ولی آیا اون تگ را مرتبط با عنوان نوشته خواهد دانست. یعنی وقتی کسی عبارت «محصولات ورزشی» را در گوگل جستجو کنه، نوشته‌هایی که در سایت اون تگ را دارند، احتمالش است در نتایج گوگل باشند؟

    سوال منم همینه که حالا اگر برفرض تگ ها رو نو ایندکس کنیم، ارتباط تگ ها با مطالب در گوگل حفظ میشه یا خیر؟؟؟ یعنی اگر کسی یک تگ از سایت من رو سرچ کرد آیا مطالبی که این تگ در آن ها استفاده شده در نتایج سرچ نمایش داده می شود یا خیر؟؟؟

×
×
  • اضافه کردن...