sanco

عضو سایت
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره sanco

  • درجه
    تازه کار
  1. سئو چیست در پاسخ به این سوال باید عرض کنم هر فرد با توجه به دید و نیاز خود یک تعریف برای سئو دارد معمولا سئو با توجه به کلمات اصلی خود یعنی Search engine optimization که به اختصار به آن Seo نیز گفته می شود به معنی بهینه سازی موتورهای جستجوگر می باشد هدف از سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر رسیدن به رتبه های برتر موتورهای جستجوگر می باشد البته باید عرض کنم اینکه سئو چیست و با تعریفات بالا خلاصه می شود کاملا اشتباه می باشد به صورت کلی سئو به صورت بالا تعریف می شود سئو یک صنعت می باشد صنعتی که در هر سال چندین بار تغییر می کند و الگوریتم های جدیدی به وجود می اید و این الگورتم های میتواند نتایج وب سایت ها را به طور کلی تغییر دهد . موتورهای جستجوگر وظیفه رتبه بندی وب سایت ها را بر عهده دارند و این رتبه بندی با توجه به یکسری از قوانین که الگوریتم نامیده می شود انجام می گیرد.الگوریتم های موتورهای جستجوگر با توجه به یک سری از قوانین ایجاد می شود که اگر مدیران وب سایت ها خود را با این قوانین وقف ندهند به طور حتم وب سایتشان زیر انبوهی از وب سایت ها دفن می شود یا جایگاه خود را از دست می دهند . هدف از سئو سایت: در تعریف اینکه سئو چیست گفتم هدف بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد اما هده از بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر میتوانید یکی از موارد زیر باشد : افزایش بازدید :قطعا مهمترین فاکتور برای سئو سایت افزایش بازدی می باشد تحقیقات نشان داده سات که وب سایت هایی که در رتبه های عالی موتورهای جستجوگر هستند حجم بالایی از سرچ ها را به خود اختصاص می دهند و هر چه که رتبه ها به سمت پایین تر می رود قطعا بازدید آنها کاسته می شود به همین منظور اکثر مدیران وب سایت های سر بر آن دارند تا به رو شهای مختلف خود را به بهترین رتبه های موتورهای جستجوگر که قطعا رتبه های اول تا سوم می باشد برسانند. افزایش فروش : زمانی که بازدی وب سایت شما بالا می رود قطعا این امر میتواند باعث جلب توجه مشتری شود و همین امر میتواند بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند وب سایت هایی که در رتبه های پایین تر از 3 می باشد حدودا50 درصد از ترافیک ها را از دست می دهند به همین دلیل می باشد که اکثر مدیران وب سایت ها در تلاش می باشند رتبه های اول تا سوم را از آن خود کنند. برندینگ:شما زمانی که بیشترین بازدیدکننده را داشته باشید قطعا بیشتر دیده خواهید شد و همین امر میتواند به محبوب شدن برند تجاری و کسب و کار شما تبدیل شود . در ادامه قصد دارم پاسخ به سوال سئو چیست را به صورت کامل برای شما با استفاده از قسمت های مختلف بیان کنم . در اولین قسمت از پاسخ به سوال سئو چیست می خواهم انواع سئو را نام ببرم و در مورد هر کدام به صورت جزئی و خلاصه وار توضیح دهم انواع سئو سئو داخلی سئو خارجی سئو داخلی :سئو داخلی نوعی سئو می باشد که معمولا بار اصلی آن روی طراحی سایت می باشد طراح سایت باید در هنگام طراحی وب سایت یک سری از قوانین سئو را رعایت کند از مهمترین قسمت های سئو داخلی که طراح وب سایت باید آن را مورد بررسی قرار دهد ایجاد وب سایت براساس موبایل به ریسپانسیو بودن می باشد در صورتی که وب سایت ما واکنش گرا نباشد قطعا در آینده به مشکل خواهید خورد چرا که روز به روز به تعداد افرادی که از گوشی های همراه و هوشمند برای سرج های اینترنتی استفاده میکنند اضافه می شود. اما سئو اخلی تنها به این موارد ختم نمی شود در سئو داخلی شما باید وب سایت خود را از لحاظ به کار گیری موارد زیر نیز بهینه سازی کنید به کار بردن تگ های مهم ایجاد محتوای مناسب لینک داخلی و.... در سئو خارجی :سئو خارجی بیشتر به مدیران وب سایت ها مرتبط می شود در صورتی که مدیران وب سایتها به درستی سئو خارجی را انجام دهند قطعا میتواند سئو سایت را تا حد زیادی تضمین کند در سئو خارجی معمولا به مباحثی از قبیل ثبت سایت در موتورهای جستجوگر ثبت سایت در دایرکتوری ها به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و..... پرداخته می شود محتوای پادشاه سئو می باشد وب سایت ها بدون محتوا تقریبا یک وب سایت بی روح می باند که قطعا برای بازدید کنندهگان جالب نمی باشد و این امر میتواند باعث از دست رفتن بازدیدکننده گان وب سایت شما شود سعی کنید در هنگام ایجاد محتوا ،محتوا را به قصد کاربر ایجاد کنید و تا جایی که میتوانید از پرداختن به محتوایی که به قصد سئو وبهینه سازی وب سایت و به قصد سئو می باشد خودداری کنید چرا که این امر میتواند موجب نارضایی موتورهای جستجوگر و کاربر بازدید کننده شود. در قسمت سوم اینکه سئو چیست می خواهم به انواع روش های بهینه سازی اشاره کنم سئو کار ها معمولا با دو روش سئو سایت خود را انجام میدهند سئو کلاه سفید:نوعی سئو می باشد که سئو کار سعی میکند با روش های طبیعی وب سایت را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنند این نوع سئو معمولا نیاز به زمان دارد و مدیران وب سایت ها باید با رعایت یکسری از قوانین وب سایت را برای به دست آوردن رتبه آماده کنند سئو کلاه سیاه: این نوع سئو به صورت های مختلفی میانند پاپ آپ و ریدایرکت ها و... انجام می شود این نوع سئو نیاز به زمان اندکی برای نتیجه گرفتن می باشد و در صورتی که موتورهای جستجوگر از این امر باخبر شوند قطعه وب سایت شما را جریمه خواهند کرد. قسمت چهارم از تعریف سئو اشاره به فاکتورهای مهم سئو از مهمترین فاکتورهای سئو میتوان به مبتنی بر موبایل بودن ایجاد بکلینک برای وب سایت لینک های داخلی ایجاد محتوای باکیفیت استفاده از کلمات کلیدی و... آموزش برای سئو به صورت های مختلفی وجود دارد که افراد با توجه به این آموزش ها وب سایت خود را شروع به بهینه سازی مکنند وب بعد از مدتی درمیابند که وقت خود را تلف کرده اند و وب سایت آنها در در نتایج موتورهای جستجوگر به هیچ رتبه ای نرسیده است دلیل این می تواند این باشد که سئو تنها با دانش نمیتواند به دست بیاید بلکه در کنار دانش نیاز به تجربه دارد که ان تجربه نیاز به چندین سال کار کردن با الگوریتم های موتورهای جستجوگر و به دست آوردن ترفند های می باشد.پس بهتر می باشد قبل از اینکه بخواهید وب سایت خود را بهینه سازی کنید آنرا به یک فرد سئو کار بسپارید چرا که میتوانید از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید.