رفتن به مطلب

farhadlee

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره farhadlee

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام، خیر متاسفانه از اونجا هم عمل نمیکنه
  2. سلام وقتتون بخیر من می خواستم بدونم ایا راهی هست که بتوانیم تاریخ میلادی رو به شمسی در سفارشات ووکامرس تغییر بدیم؟ چون من با وجود ووکامرس فارسی و نصب فارسی ساز پارسی دیت باز هم در پیشخوان تاریخچه سفارشاتم بر اساس میلادی نشون داده میشه و اسم ماه های میلادی رو نشون میده! لطفا اگر راهی هست راهنمایی کنید، با سپاس
  3. سلام دوستان یک مشکل خیلی جدی برام پیش اومده لطفا کمک کنید در ثبت نام و ورود به سایتم مشکلی ندارم ولی در بازیابی رمز عبور مشکل عجیبی برام پیش اومده! لینکی که میفرسته برای بازیابی معتبر نیست و پیغام پایین رو می نویسه وقتی روی لینک کلیک میکنی و به صفحه بازیابی میره! این کلید نامعتبر است و یا قبلا استفاده شده است. اگر نیاز به بازیابی رمز عبور دارید ، مجدد اقدام کنید. و امکان اینکه بتونی رمز جدیدی بزاری وجود ندارد. تقریبا تمام افزونه هام رو غیر فعال کردم هنوز هم مشکلم حل نشد (برای بررسی تداخل افزونه ها) ممنون
  4. farhadlee

    ارور صفحه تنظیمات

    مشکل حل شد فکر کنم باید به اینترنت وصل می شدم تا یک سری چیرا رو دانلود کنه چون زبان ها رو هم اضافه کرده که قبلا فقط انگلیسی و فارسی موجود بود ولی الان تعداد زیادی زبان رو اضافه کرده و ارور هم برطرف شده ، من داشتم تو نت دنبال حل این مشکل می گشتم و یه سری هم به فایلی که تو ارور بهش اشاره کرده زدم و یه نگاه بهش انداختم و چند بار صفحه تنظیمات رو تو مرورگر رفرش کردم که دیدم خود به خود ارور رفع شده و ظاهرا در این فاصله که اینترنت هم وصل بود تعدادی فایل مورد نیازش رو دانلود کرده و ارور هم برطرف شده.
  5. farhadlee

    ارور صفحه تنظیمات

    این کار رو هم قبلا انجام دادم ولی مشکل حل نشد ، جدا از این نسخه اصلی و انگلیسی وردپرس هم همین مشکلو داره ، من از wamp استفاده می کنم و پورت رو هم به دلیل اشغال بودن به 8080 تغییر دادم،(گفتم شاید ربط داشته باشه)
  6. farhadlee

    ارور صفحه تنظیمات

    سلام دوستان بنده تازه وردپرس فارسی رو نصب کردم و هنوز تغییرات خاصی توش ایجاد نکرده ام ولی نمی دونم چرا در قسمت تنظیمات با این دو تا ارور مواجه میشم؟! البته بلافاصله بعد از نصب هم همین ارور موجوده و به این خاطر نیست که مثلا پست جدید و غیره بهش اضافه کرده ام. لطفا راهنمایی کنید با ورد پرس انگلیسی هم همین ارور رو میده ولی به جای دو تا جدول موجود در تصویر اونجا فقط یک جدوله !
×
×
  • اضافه کردن...