رفتن به مطلب

p.akbari

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره p.akbari

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام من یه سایت تو لوکال ساختم و می خوام اون رو انتقال بدم به هاست مشکلم اینه که وقتی سایت به هاست انتقال داده می شه آدرس تمام عکس های من لوکال می مونه و عکسی تو سایت نمایش داه نمی شه یه افزونه پیدا کردم که باهاش می شه که مثلا هر آدرسی که لوکاله رو با آدرس مورد نظرت replace کنی منتها به نظرم باید خود وردپرس یه راهی داشته باشه که وقتی عکس ها رو آپلود می کنی و استفاده می کنی src هاش داینامیک باشن (چون تو جوملا ام یه همچین امکانی هست و وقتی سایت رو جا به جا می کنی اصلا مشکل src عکس ها رو نداری) من تو وردپرس تازه کارم ممنون می شم راهنماییم کنین.
  2. سلام من با پلاگین پلی لنگ، یک سایت دو زبانه ایجاد کردم برای تمام post ها و یا widget ها این امکان هست که زبان مورد نظرش رو انتخاب کنیم و هرکدوم از اون ها در سایت با زبان مرتبط بهش نمایش داده بشه منتها یک مشکلی وجود داره اونم اینه که من قالب سایت رو دانلود کردم (در واقع قالب آمادست) در اون قالب یه بخش هایی هست که نه widget هست نه پست و یا آرتیکل (به عنوان مثال قسمت بنر سایت(می تونین تو فایل پیوست مشاهده کنید)) که توش نمی شه مشخص کرد که languagesh چیه یا از اون چند تا ایجاد کرد آیا راهی وجود داره که این قسمت ها از تمپلیت سایت هم ترجمه بشه و در سایت فارسی وو انگلیسی با هم فرق داشته باشه
  3. سلام من تازه دارم با وردپرس کار می کنم و یه سایت دو زبانه با وردپرس ایجاد کردم. تونستم برخی کلمات در فایل پی او (fa_IR) رو در سایت فارسی ترجمه کنم (یعنی به دلخواه خودم تغییر بدم که این تغییرات در سایت فارسی به درستی اعمال شد) منتها این کار برای سایت انگلیسی جواب نداد (یعنی من اون فایل po) انگلیسی رو ترجمه می کنم mo هم کنارش ساخته می شه و اون دو تا رو تو هاست قرار می دم ولی اون تغییرات رو کلماتِ سایت اعمال نمی شه و باز به شکل قبلی نشون داده می شه. ممنون می شم راهنماییم کنین مشکلم از کجاست.
×
×
  • اضافه کردن...