رفتن به مطلب

naqavi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط naqavi

  1. با سلام میخوام برای افزونه کانتکت فرم 7، یک افزونه نوشته بشه که برای هر فرم، یک کد ساخته بشه به این صورت: پیشوند+تاریخ روز به صورت (970417)+کانتر (001) کانتر می بایست بعد از پایان روز، مجددا از یک شروع شود جهت راهنمایی، ما در حال حاضر از افزونه زیر استفاده میکنیم: Contact Form 7 Serial Numbers مشکل افزونه موجود، عدم سازگاری با تاریخ، و ریست روزانه کانتر می باشد با تشکر از وقت شما
  2. naqavi

    brute force

    با سلام و خسته نباشید من روی سایتم افزونه امنیتی (aiowps) نصب کردم و آدرس لوگین وردپرس رو هم عوض میکنم، اما انگار اصلا تاثیری نداره و حمله برای پیدا کردن یوزر و پسورد ادمین ادامه داره!!! وقتی هیچ صفحه و گزینه لوگینی روی سایت نیست و آدرس لوگین ادمین رو هم عوض میکنم چطوری باز آدرس لوگین رو پیدا میکنن؟ چطور میشه مشکل رو حل کرد؟ ممنون اگه کمکم کنید.
  3. مشکل امنیت در وردپرس 

     

    با سلام و خسته نباشید

     

    من روی سایتم افزونه امنیتی (aiowps) نصب کردم و آدرس لوگین وردپرس رو هم عوض میکنم، اما انگار اصلا تاثیری نداره و حمله برای پیدا کردن یوزر و پسورد ادمین ادامه داره!!!

    وقتی هیچ صفحه و گزینه لوگینی روی سایت نیست و آدرس لوگین ادمین رو هم عوض میکنم چطوری باز آدرس لوگین رو پیدا میکنن؟

    چطور میشه مشکل رو حل کرد؟

     

    ممنون اگه کمکم کنید.

    1. استاد اعظم

      استاد اعظم

      سلام

      مشکلتون رو تیکت کنید !

  4. naqavi

    حملات ناموفق به سایتم

    با سلام و خسته نباشید من روی سایتم افزونه امنیتی نصب کردم و آدرس لوگین وردپرس رو هم عوض میکنم، اما انگار اصلا تاثیری نداره و حمله برای پیدا کردن یوزر و پسورد ادمین ادامه داره!!! وقتی هیچ صفحه و گزینه لوگینی روی سایت نیست و آدرس لوگین ادمین رو هم عوض میکنم چطوری باز آدرس لوگین رو پیدا میکنن؟ چطور میشه مشکل رو حل کرد؟ ممنون اگه کمکم کنید.
×
×
  • اضافه کردن...