رفتن به مطلب

asusonline

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره asusonline

  • درجه
    تازه کار
  1. فرمایش شما درسته . ولی در قسمت ابزارک ها فقط میشه 10 پست اخر رو نمایش داد . وارد کردن لینک ها به صورت دستی جهت نمایش پست های انتخابی ما رو نداره . اگر شما اشنایی دارید که اسم ابزارک رو بگید ممنون میشم راهنمایی کنید .
  2. اولا من این افزونه رو قبلا نصب کردم . این افزونه اصلا کارش فرق میکنه . بر اساس بیشترین بازدید و بیشترین... به صورت اتوماتیک هست نه به صورت دستی ! یکم دقت کنید لطفا . من می خوام به صورت دستی وارد کنم .
  3. بنید مثلا شما در سایتتون 100 تا پست دارید . 5 تاشون خیلی جذاب و کلیک خور هست می خوای صفحه اول سایتتون اون رو لینک کنی. که کاربر ها بهش مراجعه کنند . با چه کدی و یا چه افزونه ای این کار رو بکنم؟
  4. اصلا فرقی نمیکنه اصلا فرقی نمیکنه. کنار سایت. فوتر سایت. می خوام برای جذاب شدن و بازدید بیشتر این قابلیت رو به سایتم اضافه کنم از چه کدی استفاده کنم میشه بیشتر راهنمایی کنید ؟
  5. سلام دوستان من به یک افزونه نیاز دارم که بشه پست های جذاب رو به صورت دستی در کنار سایت قرا بدم. هر چه هم سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد. از اساتید خواهش میکنم .در این زمینه اگر افزونه ای خوبی سراغ دارند به من معرفی کنند. پیشاپیش ممنونم.
  6. asusonline

    ویرایش افزونه WordPress Popular Posts

    منتظر پاسخ شما عزیزان هستم .
  7. asusonline

    ویرایش افزونه WordPress Popular Posts

    چطور میشه لینک های دستی در این نرم افزار تعریف کرد ؟ یعنی می خواهیم به صورت درستی لینک های جذاب رو با این افزونه در سایت لینک کنیم . عنوان رو تعریف کنیم لینکم تعریف کنیم. بزاریم کنار سایت ؟ اگر این افزونه این کا رو نمی کنه . بهترین افزونه ای که مختص اینکار هست رو ممنون میشم معرفی کنید .
  8. ما می خواهیم لینک های جذاب رو خودمون انتخاب کنیم و در سایتمون لینک کنیم . افزونه هایی که من گشتم بر اساس بیشتر بازدید پست و یا بیشترین کامند هست . من 10 تا لینک مطلب تو سایتم دارم . می خوام این ها رو بزارم هر جای قالبم مثلا کنار سایتم . با چه افزونه ای میشه این کار رو کرد ؟
  9. زیبا سازی نیست ! اضافه کردن لینک های منتخب سایتم به لینکدونی در کنار سایتم .
  10. سلام به شما دوستان و بزرگواران برای اضافه کردن لینک های جذاب سایت به همراه عنوان به دنبال یک افزونه ای که اینکار رو بکنه می گردم .ولی هر چه در نت گشتم . پیدا نکردم . اکثرا اتوماتیک بر اساس تعداد بازدید های اون پست یا نظرات اون پست به صورت اتوماتیک دسته بندی می شد که به درد من نمی خورد و امکان اضافه کردن به صورت دستی نبود . از دوستان و اساتید ممنون میشم منو راهنمایی کنند . مثلا من 5 تا لینک جذاب دارم تو سایتم می خوام بزارم کنار سایتم که بازدید بیشتر بشه .به همین راحتی.
  11. سلام به شما عزیزان من یک افزونه صفحه ساز رو با یک برگه در وردپرس در یک قسمت از صفحه اول سایتم لود و اجرا کردم . مثل جدول قیمت. حالا وقتی سایتم رو از لحاظ سئو چک میکنم . بخاطر همون برگه ای که در صفحه اول با صفحه ساز ساختم از لحاظ سئو به اون مورد گیر می دهد . چطور میشه یک برگه در وردپرس رو با yoast seo غیر فعال کرد که در رتبه تاثیر منفی نگذارد. https://www.quixapp.com/seo/?r=https://pzshop.ir خلاصه متن : غیر فعال کردن چک کردن سئو برای یک برگه در وردپرس
  12. asusonline

    یک تیکه کردن سایت

    من حقیقت پیدا نکردم اگر شما میدونید راهنمایی کنید . این رو با چه ابزاری رسم می کنند ؟
  13. asusonline

    یک تیکه کردن سایت

    بعد جدولش رو چطوری می تونم نصب کنم . که یک جدول گرافیکی و خوشگل بشه مثل این عکس.
  14. asusonline

    یک تیکه کردن سایت

    سلام به اساتید گرامی دیدید گاهی وقتی ادم یک پوسته رو از جایی می خره یا دانلود میکنه می خواید یک تیکش کنه . وقتی یک قالب رو ما نصب میکنیم . می خوایم صفحه اول یک تیکه بشه . (نظرات و ...) برداشته بشه . مثل عکسی که به پست ضمیمه کردم. . منظورم مثل یک قالب شرکتی . چه گزینه ای رو باید از وردپرس حذف کنیم که سایت یک تیکه بشه ( که بتونیم وستش رو) هر چی دوست داشتیم بزاریم ؟ ممنون میشم . منو راهنمایی کنید .
  15. سلام خدمت اساتید محترم من می خوام یک سایت رزرواسیون برای هتل شهر های مختلف مثل سایت هتل یار بزنم. فقط نمی دونم باید چه کار کنم . چه ابزاری نیاز دارم ؟ منظورم اینکه باید دیتابیسی باشه که متصل بشه به هتل ها که وقتی از طریق سایت های دیگه رزرو میشه بزنه ظرفیت پر است و ... و اینکه قالب سایت رو از کجا باید تهیه کنم ؟ ببینید مثل این : http://hotelyar.com/ مدیران اگر جایی که این تاپیک رو ایجاد کردم صحیح نبود اون رو به بخشی که می تونم بهتر جواب بگیرم منتقل کنند . ممنون و تشکر.
×
×
  • اضافه کردن...