رفتن به مطلب

dreamsss2011

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    195
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط dreamsss2011

  1. درود و ضمن خسته نباشید و با آرزوی سالی خوب برای همگی. افزونه رنک مث پرو رو برای سایتی فعال کردم با تنظیمات پیشفرض و بعد از دو ماه با 189 ارور faq در سرچ کنسول روبرو شدم. الان دوباره برگشتم به افزونه یوآست ... حالا می خواستم بدونم برای استفاده از اسکیما از افزونه یوآست پرو استفاده کنم یا اسکیما پرو. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  2. dreamsss2011

    مشکل در schema FAQ

    درود به همگی من هم در بخش faq مشکل برام پیش اومده تقریبا سه ماه پیش افزونه رنک مث رو نصب کردم. الان اینهمه ارور توی سرچ کنسول در بخش faq بهم نشون میده. اومدم افزونه رنک مث رو کامل حذف کردم و یوآست رو نصب کردم. ممنون میشم برای این ارور ها چه کاری باید انجام بدم.
  3. dreamsss2011

    ارور Pick out the version number from scripts and styles

    درود به شما قالبتون رو آپدیت کنید و تمام.
  4. dreamsss2011

    راهنمایی در مورد فایل robots.txt

    سپاسگذرام از پاسخ شما من کلی راهنمایی در مورد فایل روبوتکس خوندم و همشون یکجور صرفا میگن فرایندش چطوریه و آدم متوجه نمیشه این آگاهی که برای هر سایت به چه شکلی باید عمل کنه چطوری هست. مثلا میگن باید قسمت ادمین و کلا مسیر تم و افزونه هارو بست تا ایندکس نشن، و جالب تر اینکه تو خیلی از سایت های رتبه اول آموزش سئو میری و فایل روبوتکس رو چک می کنی میبینی کلا یک دونه مسیر رو بستن دیگه هیچی، اینجا آدم متوجه نمیشه موضوع چی هست. ممنون میشم دوستانی که اطلاع دارند راهنمایی کنند. با تشکر و سپاس از شما.
  5. dreamsss2011

    راهنمایی در مورد فایل robots.txt

    درود و ضمن خسته نباشید میخواستم بدونم ساختار این فایل robots درسته ؟ # User-agent: * # Disallow: /wp-admin/ # Disallow: /wp-includes/ # Disallow: /wp-trackback # Disallow: /wp-feed # Disallow: /wp-comments # Disallow: /wp-content/plugins # Disallow: /wp-content/themes # Disallow: /wp-login.php # Disallow: /wp-register.php # Disallow: /feed # Disallow: /trackback # Disallow: /cgi-bin # Disallow: /comments # Disallow: *?s= Sitemap: https://berroz.ir/sitemap_index.xml
  6. dreamsss2011

    فعال سازی افزونه Advanced Custom Fields

    از شما سپاسگذارم ابن کد رو باید تو بخش single.php وارد کنم؟ و بجای text_field اسم زمینه رو بگذارم ؟
  7. dreamsss2011

    فعال سازی افزونه Advanced Custom Fields

    درود و ضمن خسته نباشید من میخواستم از افزونه Advanced Custom Fields در صفحه محصولات استفاده کنم. که در این پست بتونم خصوصیات دیگری رو درج کنم » پست من تنظیمات رو انجام دادم، زمینه هارو ایجاد کردم و توی صفحه محصولات هم قابل انتخاب هست. فقط باید فراخوانش کنم از طریق کد ؟
  8. مشکل رو پیدا کردم. اینکه این اول سایت توسط یک برگه جداگانه ساخته شده بود و در آدرس اون از لوله بازکنی تهران استفاده شده بود. و الان به درستی آدرس ثبت شده.
  9. ممنونم جناب تست کردم قبلا با مرورگرهای دیگه و کلی دنبال پست و برگه های مشابه با این آدرس بودم ولی چیزی دستگیرم نشد.
  10. از توجه شما سپاسگذارم. همه افزونه هارو غیر فعال کردن و کش کل مرورگر رو پاک کردم الان هم از گوشی هم لپ تاپ بازم ریدایرکت میشه.
  11. درود و ضمن خسته نباشید. برای این سایت caspian98.com که در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران هست. من یک مشکلی دارم. من میخوام یک برگه بسازم برای لوله بازکنی تهران که آدرسش میشه این در واقع » https://caspian98.com/لوله-بازکنی-تهران/ ولی وقتی وارد می کنم میشه لوله بازکنی تهران 2. حالا وقتی روی این آدرس کلیک می کنم » https://caspian98.com/لوله-بازکنی-تهران/ خود به خود ریدایرکت میشه به صفحه اول سایت. من از افزونه ریدایرکت هم استفاده می کنم ولی همه آدرس هاش رو گشتم چیزی نبود. توی برگه های دیگه گشتم چیزی ندیدم. ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند واجبه.
  12. dreamsss2011

    مشکل مختل شدن افزونه yoast seo

    درود و ضمن خسته نباشید. افزونه یوآست سئو رو امروز روی دو تا سایت چک کردم دیدم بعد از این بروزرسانی های جدید کلا کادرهایی که برای درج تایتل و دیسکریپشن هست رو نشون نمیده. عکس رو ضمیمه کردم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  13. dreamsss2011

    ایندکس نشدن تصاویر سایت

    درود به شما دوستان گرامی در گوگل وبمستر تولز برای من هم همچین مشکلی پیش اومده از تعداد 16 هزار تصویر (که البته بیشترشون سایزهای متفاوت تصاویر شاخص هست) فقط 41 تصویر رو ایندکس کرده. و سال هاست هیچ مشکلی به این شکل نداشتم. توی سایت مپ سایت » https://berroz.ir/sitemap_index.xml هم پست های خیلی زیادی هست با تصاویر ... دسترسی به پوشه و پوشه های درون uploads هم 755 هست.
  14. dreamsss2011

    بک لینک ثابت یا ماهیانه ؟

    درود دوست گرامی و بسیار ممنونم از راهنمایی خوبتون
  15. dreamsss2011

    بک لینک ثابت یا ماهیانه ؟

    درود و ضمن خسته نباشید خدمت دوستان گرامی و متخصص در سئو. یک چیزی ذهنم رو درگیر کرده، امروز با دو شرکت برای بک لینک گرفتن برای وب سایت های berroz.ir و caspian98.com صحبت کردم و در چند سایت معتبر مقالاتی رو خوندم ولی متوجه یک موضوع نشدم. یکسری سایت ها هستند مبلغی رو پرداخت می کنیم و به صورت دائم سایت رو در لیست سایت های خودشون که مثلا اتوریتی بالایی دارند ثبت می کنند. و یکسری سایت های دیگه هستند که ماهیانه مبلغ می گیرند و با پرداخت نشدن مطلب اون لینک ها حذف میشن. حالا سوالی پیش میاد اینکه اگر مثلا ما برای چندین بک لینک با کیفیت ماهیانه مبلغی رو پرداخت کنیم و اگر بعد از 3 یا 5 ماه
  16. dreamsss2011

    سوال در مورد گرفتن بک لینک

    درود و سپاسگذارم از شما
  17. dreamsss2011

    سوال در مورد گرفتن بک لینک

    درود دوست گرامی از پاسخگویی شما و راهنماییتون سپاسگذارم.
  18. dreamsss2011

    سوال در مورد گرفتن بک لینک

    درود مجدد دوستان گرامی سپاسگذار میشم راهنمایی کنید.
  19. dreamsss2011

    سوال در مورد گرفتن بک لینک

    سپاسگذارم دوست گرامی میدونید سایت خدماتی مشتری میخواد و ده سایتی که در کلمات کلیدی این زمینه کاری بررسی کردم این سایت هارو معرفی کرده بود بعنوان اولین معرفی کننده ... و الان باید برای این سایت بک لینک بگیرم ... این دو سایت که گفتم رو کسی می تونه راهنمایی کنه چطوری میسه بک لینک گرفت ... و سایت هایی که برای این زمینه کاری اگر از دوستان تجربه داره لطفا معرفی کنند . چون واجب هست و ممنون میشم کمک کنید. سپاس از شما.
  20. dreamsss2011

    سوال در مورد گرفتن بک لینک

    درود به دوستان گرامی امیدوارم حالتون خوب باشه من میخواستم برای این وب سایت خدماتی بک لینک بگیرم » caspian98.com حالا بعد از بررسی کلمات کلیدی مهم به دوتا سایت رسیدم » rankarank. com و statgaga. com ... این دو به یک آدرس مشابه ریدایرکت میشن ... میخواستم بدونم چطوری میشه از اینا بک لینک گرفت ؟ و اینکه برای این سایت خدماتی شما چه سایت هایی رو می تونید پیشنهاد بدید. از پاسخگویی شما سپاسگذارم.
  21. درود دوستان گرامی کسی راه حلی برای رفع این مشکل پیدا نکرده هنوز ؟
  22. dreamsss2011

    راهنمایی در خرید بک لینک

    درود دوستان گرامی ممنون میشم راهنمایی کنید که حداقل چطور یک سایت رو انتخاب کنم برای این موضوعات
  23. dreamsss2011

    راهنمایی در ایجاد فروشگاه با ووکامرس

    سپاس از شما و راهنماییتون من دیشب اینکار رو انجام دادم و روی ساب دامنه نصب کردم » https://shop.berroz.ir/ مشکلی که داشتم اینکه وقتی روی نمایش سایت می رفتم این آدرس رو نشون میداد » https://shop.berroz.ir و وقتی روی نمایش فروشگاه می رفتم، این آدرس رو » https://shop.berroz.ir/shop نشون میدادکه من از تنظیمات وردپرس صفحه نخستین رو روی فروشگاه قرار دادم و این مشکل حل شد. فقط میخواستم بدونم تا اینجا درست راه اندازی کردم ؟
  24. dreamsss2011

    راهنمایی در خرید بک لینک

    درود دوستان گرامی می خواستم برای 3 وب سایت بک لینک بخرم که دوتاش مربوط به شرکت هاست یکیش برای خودم وب سایت او در مورد مشاوره تلفنی برای دانشگاه هست وب سایت دوم در مورد خدمات ساختمان و تخلیه چاه و فاضلاب وب سایت سوم وب سایت خودم هست berroz.ir که در اون به نوعی ترکیبی از مطالب مختلف در اون هست. ممنون میشم اساتید راهنمایی کنند.
  25. dreamsss2011

    ارور وب مستر

    دوست عزیز نیازی به فیلترشکن نیست. این پیغام رو حذف کنید کلا. البته دقت کنید اول شما باید سایت رو ثبت و تایید کنید تا بتونید از این گزینه ها استفاده کنید. بعد از انجام این کارها وارد وبمسترتولز بشید و از گزینه های سمت چپ می تونید این قسمت هارو ببینید. مثلا با کلیک روی search analytic می تونید کلمات سرچ شده برای سایت خودتون رو ببینید یا از Crawl Errors به رفع لینک های خراب بپردازید.
×
×
  • اضافه کردن...