رفتن به مطلب

Mohsen11

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره Mohsen11

  • درجه
    تازه کار
  1. Mohsen11

    تغییرات خاص در پوسته

    سلام ممنون از پاسخ شما این api رو باید چه طور درست کنم آیا راهنمایی وجود داره در وردپرس. این مورد برای مثال می گم: می خوام تابع wp_head رو در یک هاست در یک فایل php تعریف کنم و با روشی به قالب که در هاست دیگر نصب هست فراخوانی انجام بدم و هر وقت دلم خواست wp_head رو از کار بندازم یا عوضش کنم.
  2. Mohsen11

    تغییرات خاص در پوسته

    @lord_viper از عزیزان کسی نمی تونه راهنمایی کنه؟
  3. Mohsen11

    تغییرات خاص در پوسته

    ممنون از شما بابت پاسخگویی درباره ی سوال 2 می خوام بعضی دستورات مثلا fuction my_text)) رو ریموتی از یک سرور دیگه به قالب که در سرور دیگه نصب هست وصل کنم همچین کاری امکان پذیر است؟ در مورد سوال 3 امکانش هست دستی فایل های وردپرس رو تغییر ندم و از فایل فانکشن قالب استفاده بشه؟
  4. Mohsen11

    تغییرات خاص در پوسته

    سلام. من سوالاتی دارم ممنون می شم پاسخ بدید: 1- می خوام بخش نظراتم برای آی پی ایران فقط باز باشه و برای کسورهای دیگه مسدود باشه با php چه جوری می تونم انجام بدم. 2- میشه بخشی از دستورات قالب رو تیکه کرد و در سرور و هاست دیگه قرار داد و به قالب که در هاست دیگر نصب است وصل کرد؟ 3- مثلا یک تابع داریم : wp_die( $message, $title, $args ) من می خوام این wp_die رو به اسم دلخواه خودم تغییر بدم مثلا my_wp_die و استفاده کنم چه طور باید اینکارو انجام بدم؟
×
×
  • اضافه کردن...