رفتن به مطلب

mj1362

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mj1362

  1. mj1362

    حذف ایمیل از سبد پرداخت edd

    ممنونم. البته چون در تاپیک edd بود دیگه نگفتم، برای edd میخواستم نه ووکامرس
  2. mj1362

    حذف ایمیل از سبد پرداخت edd

    دوستان سلام چطور میشه اجباری بودن ایمیل و یا کلا خودش رو از سبد پرداخت حذف کرد ؟ ممنون.
  3. سلام دوستان عزیز وقتی برای یک دانلود قیمت‌های مختلفی تعیین میکنیم، یکی از اون ها حتما باید به عنوان پیشفرض انتخاب بشه و در صفحه نمایش دانلود گزینه انتخاب شده همیشه تیک خورده است. چطور میشه این حالت رو غیر فعال کرد به طوری که کاربر از اول فقط محصولاتی که میخاد رو تیک بزنه و هیچ گزیه ای به طور پیش فرض تیک خورده نباشه ؟ ممنونم.
  4. mj1362

    قرار دادن صفحه‌بندی در برگه

    ممنون. با تعاریف از قبل آشنا بودم، فقط میخواستم بدونم دلیل این که دوستمون asadiy4n در این مورد no index رو نسبت به canonical پیشنهاد دادند چی بوده.
  5. mj1362

    قرار دادن صفحه‌بندی در برگه

    ممنون. فقط جهت یادگیری ممکنه توضیح بدید مزیت no index نسبت به کنونیکال چی هست در این مورد ؟ ممنون.
  6. mj1362

    قرار دادن صفحه‌بندی در برگه

    ممنون. در این مورد خاص noindex بهتره یا canonical ؟
  7. mj1362

    قرار دادن صفحه‌بندی در برگه

    سلام خدمت دوستان، من سایت آموزش زبان دارم، میخوام برگه های مختلفی در صفحه اول و همینطور منو ها قرار بدم. مثلا برگه لغات کاربردی. برای سئو کردنش یک مطلب جامع بنویسم مثلا در مورد روش‌های حفظ لغات کاربردی و بعد نوشته ها رو قرار بدم. یعنی یک دسته‌بندی درست کنم برای این موضوع و نوشته ها به طور خودکار در این برگه و بعد از مطلبی که نوشتم صفحه به صفحه قرار بگیرند. حالا مشکم اینه که آیا این محتوای تکراری حساب نمیاد ؟ چون این نوشته ها هم در برگه ای که درست کردم نمایش داده میشند و هم در دسته‌بندی ایجاد شده. از یک طرف دیگه برای انتخاب نامک دسته‌بندی هم مشکل دارم، چون عنوان category رو از
  8. mj1362

    مشکل در افزونه esay digital downloads

    با سلام از افزونه esay digital downloads در سایتم استفاده می‌کنم. اکثر اوقات مشکلی وجود ندارد و افراد بسیاری محصولات را خریداری می‌کنند و ایمیل دانلود هم برایشان اسال می‌شود. اما گاهی اوقات ( که کم هم نیست) پرداخت پول از درگاه اینترنتی با موفقیت انجام می‌شود اما ایمیل دانلود برایشان ارسال نمی‌شود. در بخش گزارش دانلود‌های افزونه هم خرید این دسته افراد ثبت نمیشود. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشک.
  9. mj1362

    نحوه صحیح بر چسب گذاری

    با سلام خدمت دوستان. در مورد نحوه صحیح برچسب گذاری مطالبی رو از سایت های مختلف خوندم ولی به جمع بندی کاملا دقیقی نرسیدم. کلمه کلیدی سایت من "آموزش زبان آلمانی" است و قصد دارم که سایت من با سرچ این عبارت در گوگل بالا بیاد. 1. برای نوشته های من برچسب "آموزش زبان آلمانی" مناسب هست یا سه برچسب "آموزش" , "زبان" , "آلمانی" ؟ 2. اگر از سه برچسب "فیلم آلمانی" و "ویدیو آلمانی" و " کلیپ آلمانی" استفاده کنم مشکلی از لحاظ تکراری بودن برچسب ها به وجود می آید ؟ در این صورت اگر بخواهم سایت من با هر سه این عبارات در گوکل بالا بیاید و نه با یکی از آن ها، چکار باید کرد تا دیگر مشکلی به لحاظ
  10. mj1362

    ایجاد لینک مستقیم در هاست دانلود

    تشکر فراوان از دوستان، خیلی خوب و عالی کارم راه افتاد. این download چه خصوصیت جالبی بود برای اضافه کردن به لینک. خصوصیتی هست که برعکس این download عمل کنه، یعنی در دسکتاپ لزوما ویدیو را نمایش بده و نه دانلود ؟ و این که افزونه ای هست که در هنکام قرار دادن لینک، خصوصیت های از قبل تعریف شده رو خودکار وارد لینک کنه تا به طور دستی مجبور به این کار نباشیم؟ سپاس فراون.
  11. mj1362

    ایجاد لینک مستقیم در هاست دانلود

    تشکر از پاسختون. با عرض معذرت چون سطح آشنایی ام با قضایا چندان بالا نیست باز هم امتحان کردم و نشد. این یک نمونه از لینک های من است در صفحه pape source هست : <a href="http://dl.mjshariati.com/Nicos Weg/A1/44.mp4">لینک دانلود</a> اگر زحمتی نیست تغییراتی را که می فرمایید برای لینک بالا اعمال کنید کامل متوجه خواهم شد. با تشکر فراوان.
  12. mj1362

    ایجاد لینک مستقیم در هاست دانلود

    تشکر از پاسختتون. فقط درست گویا متوجه نشدم چطور باید لینک رو وارد کنم، چون به چند صورت امتحان کردم و نشد. یکی از لینک های من مثلا این هست: http://dl.mjshariati.com/Nicos Weg/A1/44.mp4 اگر دقیقا بفرمایید این لینک را چطور باید وارد کنم ممنون خواهم شد. متشکر.
  13. mj1362

    ایجاد لینک مستقیم در هاست دانلود

    متشکر. هاست من دایرکت ادمین هست. برای این کار آیا باید وارد تنظیمات خاصی از کنترل پنل بشم و یا از پشتیبانی درخواست کنم ؟
  14. mj1362

    ایجاد لینک مستقیم در هاست دانلود

    با سلام خدمت دوستان. بنده ویدیو های خودم را در هاست دانلود میگذارم و از آن ها لینک مستقیم گرفته و در سایت خودم میکذارم. مساله این جاست که در دستگاه های موبایل پس از کلیک روی لینک دانلود، بلافاصله دانلود شروع نشده (بر خلاف دسکتاپ) و ابزاری جهت نمایش ویدیو به نمایش در می آید. چطور می توان کاری کرد گه در موبایل هم لینک دانلود، فقط ویدیو را شروع به دانلود کند. البته نمی خواهم ویدیو ها را در فایل فشرده بگذارم. با تشکر از راهنمایی دوستان.
  15. mj1362

    مشکل با افزونه Upload to FTP

    با سلام. بنده برای انتقال محل آپلود تصاویر به هاست دانلود، تنظیما این افزونه را مطابق تصویر پیوست انجام میدهم. . مشکل این جاست که هنگام اپلود تصاویر ، با این که نشانی تصویر آپلود شده مرتبط با هاست دانلود می باشد ولی هنگام نشان دادن سایت، تصویر در هاست لینوکس آپلود شده است. با مراجعه به هاست ها نیز می بینم که تصویر در هر دو هاست لینوکس و دانلود آپلود شده است و چنان چه تصویر را از هاست لینوکس حذف کنم دیگر در سایت نشان داده نمی شود. لظفا راهنمایی بفرمایدد، پ ممنون.
  16. mj1362

    نام گذاری پیوند یکتا

    ممنون. ولی در حال حاضر هیچ برگه ای با این نام موجود نیست. شاید قبلا بوده ولی پاکشون کردم و الان فقط همین برگه موجود است. اگر در سیو تاثیر منفی میذاره راهی برای از بین بردنش نیست ؟ ویرایش : مشکل حل شد. برگه ای با این نام ها نبود ولی دو تا تصویر با این نام ذخیره کرده بودم.
  17. mj1362

    نام گذاری پیوند یکتا

    با سلام خدمت دوستان. من برگه ای ایجاد کرده ام با عنوان مجموعه ویدیویی Nicos Weg برای انتخاب نام پیوند یکتا، دو نام فارسی را حذف کردم چون کلمات عمومی هستند و فقط Nicos Weg را وارد میکنم. اما سایت به طور اتومات نام nicos-weg-3/ را بر میگزیند. دلیل اومدن این شماره 3 چیست و آیا در سیو تاثیر منفی دارد ؟ متشکر.
  18. mj1362

    ریسپانسیو کردن ستون ها

    با سلام خدمت دوستان، من از افزونه wp touch و قالب simplfiy جهت ریسپانسیو کردن سایتم استفاده میکنم. قابلیتی که نیاز دارم این است که به عنوان مثال در برگه ای از سایتم مطالب را به صورت 4 ستونه ایجاد کرده ام که در موبایل (صرفا در حالت عمودی) به خوبی نشان داده نمیشود. (لینک صفحه مورد نظر) آیا راهی وجود دارد که در نسخه موبایل در هر ردیف فقط دو ستون نشان داده شود؟ ویرایش: چون از افزونه advamced vp columns برای ایجاد ستون استفاده کردم در تنظیماتش بخشی برای این کار داشت و تونستم در نسخه موبایل فقط یک ستون در ردیف نشون بدم. مشکل ولی این جاست که ستون ها رو از سمت چپ به راست ان
  19. mj1362

    عوض کردن عبارت read more

    ممنون از دوستان. فایل استایل رو در قالب ویرایش کردم و درست شد. تغییراتی که گفتید باعث ریست میشند کدومند؟ آپدیت وردپرس یا قالب ؟ و اگر از افزونه loko استفاده بشه تغییرات دایم خواهند بود ؟ ممنون.
  20. با سلام خدمت دوستان، من می خواهم قسمت read more به عنوان ادامه مطلب تغییر پیدا کند. کارهایی که در اینترنت گشتم رو انجام دادم ولی نتیجه ای نداد یا شاید هم من درست انجام نداده باشم. ممنون از راهنمایی.
×
×
  • اضافه کردن...