رفتن به مطلب

ihasti

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ihasti

  1. من محصولی که شامل زیر محصولات دیگر میشه مثل کامپیوتر که شامل کیبورد و ماوس و.. رو در سایتم دارم. بنده لینک همین زیر محصولات (کیبورد و ماوس و..) رو توی محصول اصلی (کامپیوتر) وارد کردم تا کاربر به اون زیر محصولات هم دسترسی داشته باشه. حالا با احتساب اینکه 100 تا از همین کامپیوترها در سایت اضافه کردم، چطور میتونم تخفیفی برای مثلا کیبورد ها اعمال کنم که روی قیمت کل کامپیوترهای دارای کیبورد هم تاثیر بذاره. مثلا "کامپیوتر بدون تخفیف در کیبورد" 1000 تومان باشه و "کامپیوتر با تخفیف در کیبورد" 980 تومان بشه.
  2. ihasti

    افزایش سرعت سایت

    موضوعی که در مورد معیارهای سنجش سایت و رتبه دهی به اونها هست اینه که همشون نسبی و دل بخواهی هستن. سایت هایی مثل gtmetrix و pingdom هر کدوم رتبه و آنالیز و نمره دلخواه خودشون رو از سایتتون به شما میدن. در این بین مواردی هم هست که بدیهی هستن و با هر مرورگری میشه بررسیشون کرد مثل ریکوئست ها و .. که در سایت های آنالیز هم به شما نشان داده میشن. برای مثال arkanetwork.com یه سایتیه که خود بنده روش کار کردم در Gtmetrix و Pingdom هر کدام نمره دلخواهی میدن.
  3. به نظر میاد جدیدا به شدت درگیر بوت استرپ شدید. از یه فریم ورک سی اس اس خیلی انتظار نداشته باشید گرچه کارآمد هستن. من یه قاعده ی کلی برای خودم دارم که شاید به درد شما هم بخوره: هر چقدر روی ظاهر و نمای سایت کار کنی مجبوری از موارد مهمتری مثل back end و seo بزنی و برعکس زمانی هست که ما ظاهر سایت رو باید فدای مواردی مثل امنیت ، سئو و .. کنیم. موفق باشید
×
×
  • اضافه کردن...