رفتن به مطلب

hhamedd

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    60
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط hhamedd

  1. hhamedd

    وجود فایل ناشناخته در وردپرس

    یکی از فایلها رو دانلود کردم. یک فایل ناشناختست که ویندوز نمیشناسه. قسمت آخر اسمش رو حذف کردم تا به پسوند zip ختم بشه ولی اکسترکت هم نشد. اخیرا دو سه نفر خارجی با ایمیل های خاص عضو سایتم شدن شاید یه کارایی کردن. نمیدونم این فایلها رو پاک کنم یا نه! دو تا فایل هستن که در کنار پوشه wp-admin و wp-content و ..... هستن. عکسشون رو فرستادم. میترسم پاک کنم مشکلی پیش بیاد.
  2. hhamedd

    وجود فایل ناشناخته در وردپرس

    سلام وقت بخیر. امروز متوجه شدم که دو فایل زیپ در پوشه public_html سایتم ایجاد شده که پسوندشون فرق میکنه. اسم یکیشون file.zip.BQkR5 هست. هر کدوم از فایلها هم حجمی حدود چهل مگ دارن. قبلا یک بار وردپرس رو به نسخه 5.5 بروزرسانی کردم ولی بخاطر اینکه مشکلاتی داشت دانگرید کردم و برگشتم به نسخه 5.4.2. یعنی بخاطر این مسئله این دوفایل ایجاد شدن؟ البته سرعت سایت هم کمی کم شده. لطفا راهنمایی کنید.
  3. hhamedd

    مشکل پسورد روی برگه ها و نوشته ها

    سلام ممنون خیلی زمانبر هست یک افزونه پیدا کردم خیلی راحت پسورد گذاری میکنه و قابلیتهای بیشتری هم داره.
  4. hhamedd

    مشکل پسورد روی برگه ها و نوشته ها

    سلام وقت بخیر. یک برگه جدید در وردپرس ساختم و نوع انتشارش رو همراه با رمز قرار دادم و یک رمز وارد کردم. ولی وقتی صفحه رو نمایش میدم و همون رمز رو وارد میکنم پسورد عمل نمیکنه و انگار اشتباهه. چندین بار پسورد رو عوض میکنم و صفحه رو بروزرسانی میکنم ولی هیچ فایده ای نداره. حتی از قسمت ویرایش سریع برگه هم انجام میدم. لطفا راهنمایی کنید مشکل چیه؟
  5. hhamedd

    مشکل بعد از بروزرسانی به وردپرس فارسی

    از پیشخوان وردپرس به نسخه fa-ir آپدیت کردم. نسخه انگلیسی رو نصب داشتم.
  6. hhamedd

    مشکل بعد از بروزرسانی به وردپرس فارسی

    همه این کارها رو قبلا انجام دادم و الان همه افزونه ها غیرفعال هست و یک قالب (دوهزار و سیزده) رو از مخزن وردپرس از قسمت نمایش انتخاب کردم ولی باز هم مشکل وجود داره. دیباگ رو فعال کردم و صفحه که منتشر نمیشه پیغام میده : پاسخ، یک پاسخ JSON معتبر نیست. به نظر نمیرسه که ایراد از وردپرس جدید باشه چون آخرین نسخه رو روی لوکال هاست نصب کردم و با قالب اصلیم هم هست و هیچ مشکلی در انتشار برگه ها نداره. فکر کنم قبل از آپدیت وردپرس وردپرس انگلیسی نصب بوده و بعدش به وردپرس فارسی آپدیت کردم. یعنی میتونه مشکل بخاطر این باشه؟
  7. سلام وقت بخیر. وردپرسم رو بروز کردم و هیچ مشکلی در لود سایت و بروزرسانی و کارکرد افزونه ها نبود. تا اینکه خواستم یک نوشته جدید ایجاد کنم که بعد از زدن انتشار هیچ اتفاقی نمیفته و روی دکمه نوشته که در حال بروزرسانی. دسته بندی های کنار صفحه رو هم نشون نمیده. از یک افزونه که یه المان رو در صفحه قرار میدم هم فقط در حال لود شدنه و نمایش پیدا نمیکنه. از پیشخوان وردپرس دوباره نسخه فارسی رو نصب کردم ولی درست نشد. لطفا راهنمایی کنید مشکل چیه. چی کار کنم؟ تست کردم حتی پیش نمایش نوشته هم نمیاد. لطفا کمک کنید سایتم داغون شد
  8. سلام. خیلی ممنون. درست شد. با این کد وقتیکه ویدیو در گوشی یا تبلت یا هر مانیتوری نمایش داده میشه ریسپانسیو هست؟ [video src="http://mysite.com/video.mp4" type="video/mp4" width="500" height="313" poster="http"//mysite.com/image.jpg" controls] قبلا در گوگل سرچ کردم و کدهایی معرفی شده بود که با افزودن به وردپرس ویدیوهای embed رو ریسپانسیو میکرد. آیا شما این کدها رو توصیه میکنید؟ البته قالب سایت ریسپانسیو هست که نمیدونم تاثیرش چقدره. باتشکر. مثلا این کد : .post iframe ,.wp-video, .mejs-container, .mejs-embed, .mejs-embed body, .mejs-container .mejs-controls { max-wi
  9. سلام. چطور میشه در کد embed وردپرس که برای قرار دادن ویدیو استفاده میشه تصویری برای پس زمینه ویدئو قرار داد که قبل از پخش کردن ویدیو این تصویر قابل دیدن باشه. [embed width="500" height="313"]http://mysite.com/video.mp4[/embed] عبارتهای زیر رو بصورت جداگانه بعد از قسمت ارتفاع در بالا قرار دادم ولی تصویر رو نمایش نمیده. لینک مستقیم یک تصویر از هاست خودم رو بهش دادم.لطفا راهنمایی کنید. poster="http"//mysite.com/image.jpg" poster="image.jpg"
  10. hhamedd

    حذف query string از لینک خارجی

    باسلام. لطفا اگر کدی هست که query string یک لینک خارجی رو بصورت تکی حذف کرد اعلام کنید. از هرافزونه و یا کدی که بصورت کلی برای این کار استفاده میکنم فقط کوئری استرینگهای لینکها و فایلهای داخلی وردپرس و پوسته رو حذف میکنه ولی هیچ عملیاتی روی کوئری لینکهای خارجی انجام نمیده. لطفا راهنمایی کنید.
  11. سلام. ببخشید متوجه نشدم که این کار رو انجام دادید. بسیار ممنون از لطفتون. پاکش کنید لطفا.
  12. ممنون. ولی این لینکی که قرار دادم مستقیم هست. در مرورگرتون تست کنید لطفا. خود وبسایتی که لینک رو ازش گرفتم آدرس دانلودش رو به این شکل گذاشته که متاسفانه آخر آدرس به نام و فرمت فایل ختم نمیشه. حتما باید لینکها به فرمت فایل ختم بشن؟ راه دیگه ای نیست؟
  13. سلام. برای دانلود فایل انجمن فایلی با نام omid.php ایجاد کردم. محتواش این هست : <?php copy("https://ipsfarsi.com/files/file/3374-ips-community-suite-435/?do=download" ,"ipsips.zip"); ?> ولی بعد از اجرای لینک moshaveraneh.ir/ipsipsips/omid.php یک فایل error_log در پوشه ipsipsips ساخته میشه که محتواش اینه : [30-Jul-2018 15:32:56 UTC] PHP Warning: copy(https://ipsfarsi.com/files/file/3374-ips-community-suite-435/?do=download): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /public_html/ipsipsips/omid.php on line 2 لطفا راهنمایی کنید مشکل چیه؟
  14. سلام. تشکر بابت مطلبتون. دو تا سوال برام پیش اومده. فایلی که توسط این کد در هاست کپی میشه در چه مسیری از public_html قرار میگیره! مورد دوم اینکه وقتی فایلهای تصویری یا ویدئویی رو با این روش آپلود کردیم در قسمت رسانه ها نمایش داده میشن؟ به عبارتی میتونیم هنگام ایجاد پست جدید از قسمت رسانه ها با انتخاب فایل (نه بوسیله وارد کردن url) به محتوای پستمون اضافشون کنیم؟ باتشکر.
  15. hhamedd

    ترجمه

    سلام. لطفا سایتم رو ببینید. در سایدبار ابزارک عضویت در خبرنامه رو گذاشتم ولی دو کلمه "email" و "subscribe" هر کاری کردم فارسی نشدن. این دوکلمه اصلا درفایل mo و po نیستن. لطفا اگر راهی به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید. باتشکر. moshaveraneh.ir
  16. سلام. دوستان یه مشکلی در افزونه جت پک ایجاد شده که دیگه مطالب رو بصورت خودکار به فیسبوک ارسال نمیکنه. در جایی خوندم که فیسبوک در سال 2018 تغییراتی در پلتفورم خودش ایجاد کرده که با هیچ افزونه ای نمیشه مطالب رو به "پروفایل" فرستاد و فقط میتونیم به پیج بفرستیم. لطفا راهنمایی کنید که آیا این مطلب درسته؟ و برای حل کردن این موضوع کار خاصی میشه انجام داد؟ باتشکر.
  17. hhamedd

    مشکل در انشار مطالب در فیس بوک

    سلام. دوستان یه مشکلی در افزونه جت پک ایجاد شده که دیگه مطالب رو بصورت خودکار به فیسبوک ارسال نمیکنه. در جایی خوندم که فیسبوک در سال 2018 تغییراتی در پلتفورم خودش ایجاد کرده که با هیچ افزونه ای نمیشه مطالب رو به "پروفایل" فرستاد و فقط میتونیم به پیج بفرستیم. لطفا راهنمایی کنید که آیا این مطلب درسته؟ و برای حل کردن این موضوع کار خاصی میشه انجام داد؟ باتشکر.
  18. سلام. دوستان یه مشکلی در افزونه جت پک ایجاد شده که دیگه مطالب رو بصورت خودکار به فیسبوک ارسال نمیکنه. در جایی خوندم که فیسبوک در سال 2018 تغییراتی در پلتفورم خودش ایجاد کرده که با هیچ افزونه ای نمیشه مطالب رو به "پروفایل" فرستاد و فقط میتونیم به پیج بفرستیم. لطفا راهنمایی کنید که آیا این مطلب درسته؟ و برای حل کردن این موضوع کار خاصی میشه انجام داد؟ باتشکر.
  19. سلام. دوستان یه مشکلی در افزونه جت پک ایجاد شده که دیگه مطالب رو بصورت خودکار به فیسبوک ارسال نمیکنه. در جایی خوندم که فیسبوک در سال 2018 تغییراتی در پلتفورم خودش ایجاد کرده که با هیچ افزونه ای نمیشه مطالب رو به "پروفایل" فرستاد و فقط میتونیم به پیج بفرستیم. لطفا راهنمایی کنید که آیا این مطلب درسته؟ و برای حل کردن این موضوع کار خاصی میشه انجام داد؟ باتشکر.
  20. hhamedd

    مشکل در slug آدرسها در افزونه mailster

    سلام. در افزونه mailster که برای خبرنامه هست دکمه ای وجود داره بنام "مشخصات سیستم" وقتی روش کلیک میکنم پیغام خطای زیر رو نمایش میده که میگه پرمالینک مشکل داره A problem with you permalink structure. Please check the slugs on the frontend tab. وقتی روی پیغام خطا کلیک میکنم به صفحه ای از تنظیمات خود افزونه وارد میشم که چهارتا لینک برای ثبتنام و لغو اشتراک و تکمیل پروفایل و .... وجود داره. آدرس لینک ها انگار slug نادرست داره به این شکل : profile/عضویت-در-خبرنامه/mysite.com لطفا راهنمایی کنید آیا slug به این شکل درسته؟ البته این لینک رو در اینجا دستی نوشتم ولی در تنظیمات ا
  21. سلام وقت بخیر. لطفا راهنمایی کنید که چرا وقتی از افزونه mailster برای ارسال خبرنامه استفاده میکنم ایمیل هاش ارسال نمیشه. در تنظیمات این افزونه یه گزینه هست به اسم بررسی مشخصات سیستم که وقتی روش کلیک میکنم چندتا پیغام خطا نمایش میده که چهارتاشون مربوط به بسته بودن پورت ها هست لطفا راهنمایی کنید که چرا پورت ها بسته هستن؟ پیغامهای خطا: Port 587 is NOT open an cannot be used! closed [Connection refused] Port 465 is NOT open an cannot be used! closed [Connection refused] Port 25 is NOT open an cannot be used! closed [Connection refused] Port 2525 is NOT open an cannot be used! closed [Conn
  22. hhamedd

    ارسال خودکار به گوگل پلاس

    ممکنه اسامی شبکه هایی رو که پشتیبانی میکنه بگید! در مورد سنگین بودن افزونش برای وردپرس قبلا مطالبی خونده بودم در غیراینصورت میتونم auto poster رو کنار بزارم و از جت پک استفاده کنم.
  23. hhamedd

    ارسال خودکار به گوگل پلاس

    سلام وقت بخیر. برای انتشار خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی از social auto poster استفاده میکنم ولی این افزونه از گوگل پلاس پشتیبانی نمیکنه. دوستان اگه افزونه سبکی میشناسن که فقط پستها رو موقع انتشار بصورت خودکار به گوگل پلاس بفرسته لطفا معرفی کنن. درگوگل سرچ کردم افزونه ای هست بنام wpgplus منتها در مخزن وردپرس وجود نداره و به نظر میرسه قدیمی هست نمیتونم با اطمینان روی سایت نصبش کنم.باتشکر.
  24. hhamedd

    قالب رایگان وردپرس

    سلام اگر برای یادگیری میخواین از قالب رایگان استفاده کنید میتونید از سایتهایی که هاست و دامین رایگان در اختیارتون قرار میدن استفاده کنید و قالب مورد نظرتون رو نصب کنید. سرورها معمولا فایروال و آنتی ویروس دارن و موارد امنیتی رو اعمال میکنن. قالبتون هم اگه موردی داشته باشه روی هاست رایگانه منتهی اگه بعدا قصد جابجایی هاست و تغییر دامنه رو داشته باشید از الان باید فکر باشید. مورد پیشنهادی فقط برای یادگیری هست.
×
×
  • اضافه کردن...