رفتن به مطلب

ccoder

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره ccoder

  • درجه
    تازه کار
  1. ccoder

    نمایش میانگین امتیاز محصول ووکامرس

    و همچنان کسی نیست...!
  2. ccoder

    نمایش میانگین امتیاز محصول ووکامرس

    کسی نیست؟
  3. ccoder

    نمایش میانگین امتیاز محصول ووکامرس

    سلام چطوری میشه میانگین امتیازات داده شده به یک محصول در ووکامرس نشون داد؟ مثلا بنویسه: (۴.۵ امتیاز از مجموع ۶ رای ثبت شده) مقابلش هم به شکل ستاره ای نشون بده.
  4. ccoder

    لود نشدن بخش نظرات ووکامرس

    سلام. در ووکامرس، کد زیر رو در بخشی که برای دیدگاه ها در نظر داشتم قرار دادم: <?php comment_template(); ?> همینطور در تگ body، کد زیر قرار داده شده: <body <?php body_class(); ?> > در قسمت وبلاگی وردپرس، بخش دیدگاه ها به شکل اتوماتیک اومد ولی در ووکامرس اصلا بخش نظرات نمیاد. تمام گزینه هایی که در ووکامرس برای ثبت دیدگاه نیاز بوده رو هم فعال کردم. مشکل از کجاست؟
  5. ccoder

    جستجوی ajax با نمایش نتایج

    لطفا کسی اطلاعی از این موضوع داره بیاد صحبت کنه ما خودمون برنامه نویسیم وبا طراحای ای نتورک که صحبت کردیم، گفتن نیازی به برنامه نویسی اختصاصی نداره و میشه با یه کد php اون رو اجرا کرد. ما دنبال کد هستیم. اگر کسی بلده بیاد بگه (اختصاصی هم مثل همیشه واسه جذب پوله! اینو به ۱۰۰ تا مشتری گفتیم!)
  6. ccoder

    جستجوی ajax با نمایش نتایج

    خب چطوری میشه همچین چیزی رو ساخت؟
  7. ccoder

    جستجوی ajax با نمایش نتایج

    سلام طبق تصویر زیر، آیا افزونه ای وجود داره که بشه جستجو رو ajax کرد؟ خیلی از افزونه ها ajax می کنند ولی بدرد بخور نیست. منظورم از ajax اینه که مثل سایت (متاسفانه فیلتر شده ای نتورک) وقتی کلمه ای رو سرچ می کنید، سریع نشون بده. آدرس سایتشم میزنم که با فیلتر شکن برید و از نزدیک ببینید: http://academy.anetwork.ir از منوی بالا > دیکشنری رو بزنید :::: اگر افزونه وردپرس هم نبود و کدی برای صفحه single داشتید هم معرفی کنید ::::
×
×
  • اضافه کردن...