رفتن به مطلب

montasar

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره montasar

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. montasar

    مشکل در نصب گواهی امنیت ssl در وردپرس

    سلام.فهمیدم مشکل از کجا بود ، مشکل از قالب بود.وقتی که اس اس ال رو نصب کردم آدرس عوض شده و هر لایسنس قالب برای یک آدرس کار میکنه و با ثبت لایسنس جدید برای قالبِ سایت مشکل رفع شد.
  2. montasar

    مشکل در نصب گواهی امنیت ssl در وردپرس

    سلام دوستان. برای سایتم گواهی امنیتی ssl رو نصب کردم. اما بعد از تغییر آدرسِ سایت توی تنظیمات عمومی وردپرس از http به https ، دیگه منو های سمت راستِ وردپرس برام نمایش داده نمیشن :/ آیا اصلا نیازی بوده که آدرس رو از http به https تغییر بدم؟؟(منظورم اینه که برای ایندکس توی موتور های جست و جو مشکلی پیش نمیومد اگر به https تغییر نمیدادم؟) افزونه ی Really Simple SSL هم فعاله اما مشکل از اون نیست چون حتی وقتی غیرفعالش میکنم هم منو ها بر نمیگردن و اصلا منو ها وقتی از بین رفتن که از تنظیمات ، S رو به http اضافه کردم... ممنون میشم راهنمایی ام کنید.
  3. montasar

    مشکلِ افزونه ی درختی کردنِ موضوعات

    تا جایی که یادم میاد هاور واسه موقعی بود که ماوس بره روی محل ، اما امروزه اکثر کاربرا با موبایل میان و تقریبا هاور معنا پیدا نمیکنه.آن کلیک یه چیزی که اونم باعث باز شدنِ سر دسته میشه
  4. montasar

    مشکلِ افزونه ی درختی کردنِ موضوعات

    سلام.باید ببینم که آیا استایلِ نماد جدا هست یا نه ، اگر جدا باشه ممکنه با این کار درست بشه.خیلی ممنون ، بله با سی اس اس آشنایی دارم... افزونه هم کار اصلی اش این نیست که نماد و یو ال و ... بذاره ، کار اصلیش اینه که با کلیک روی هر دسته ی مادر زیر دسته هاش باز میشن و از همون اول نمایش داده نمیشن که سایت از قیافه بیفته و منو هم طولانی بشه.
  5. سلام.یه افزونه هست که با کمک جی کوئری و ابزارک ها فعال میشه ، دقیقا مثل تصویر بالا موضوعات رو نمایش میده.اما یه مشکلی که هست اینه که این افزونه برای سایت های انگلیسی زبان ساخته شده و حالا که یه جورایی راست چینش کردن نمادِ هر سردسته میفته سمت چپِ عنوان.نماد همون مثلِ کوچیکه که سمتِ چپ سر دسته ها(مثلا تصویر) قرار میگیره. سوالم اینه که راهی سراغ دارید که بشه این نماد سمت راستِ عنوان قرار بگیره؟ یا این که حداقل اگر این کار امکان نداره ، متن ها برن همون سمت چپ ؟ لینک افزونه در وردپرس: https://wordpress.org/plugins/jquery-categories-list/ لینک دانلود افز
  6. montasar

    مشکل نامک تکراری در وردپرس

    آخه میدونید ، وقتی که دسته ی بالا تر متفاوته دلیلی نداره که بین نامک های مشابه تداخل ایجاد بشه
  7. montasar

    مشکل نامک تکراری در وردپرس

    سلام دوستان.میخوام بعضی از دسته هام (که البته دسته ی مادرِ ماقبلشون فرق میکنه(ولی دسته ی مادر کلی شون یکیه)) رو به یه نامک بنویسم.یعنی نامکشون یکی باشه اما هر کاری میکنم نامکِ دسته ی بالاترش هم میاد جز نامکش و نمیشه ویرایشش هم کرد.باید چه کار کنم؟؟ مثلا:دسته ی مادر=آهنگ ، بعد همین آهنگ میشه پاپ ، رپ ، سنتی ، و این سه دسته هر کدوم تقسیم میشه به 1397 و 1396 و 1395.اما نامک این سه سال رو که میخوام توی هرکدوم از دسته های پاپ و رپ و سنتی ، مشابه بذارم نمیشه.افزونه ای راه حلی نداره؟
×
×
  • اضافه کردن...