رفتن به مطلب

mashhadcode

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

9

درباره mashhadcode

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

649 بازدید کننده نمایه
  1. mashhadcode

    درخواست افزونه کد تخفیف تشویقی

    سلام برای ارائه تخفیف بعد از اولین خرید به مشتریان می‌توانید از افزونه YITH WooCommerce Coupon Email System استفاده کنید. برای ارائه تخفیف خودکار به مشتریان می‌توانید از افزونه WooCommerce Extended Coupon یا WooCommerce Extended Coupon Features استفاده کنید.
  2. mashhadcode

    افزونه wp optimize یا WP Rocket

    سلام، بستگی داره سایت شما با کدوم یکی خروجی بهینه‌تری بده. هردو افزونه قوی هستن، کاربران بیشتر با wp-rocket کار کردن و خروجی بهتری رو ارائه میکنه.
  3. mashhadcode

    استخدام برنامه نویس وردپرس

    سلام دوستان یکی از همکاران در تهران نیاز به فردی با مهارت‌های زیر دارد ۱- تبدیل PSD به قالب WP ۲- ویرایش قالب های WP ۳- ایجاد افزونه های ساده و نه خیلی سخت و پیچیده ۴- تبدیل قالب HTML به WP ۵- مسلط به HTML-CSS-Bootstrap دفتر شرکت تو محدوده گاندی هست و اگر ۱-۲ روز در هفته بتونن بیان شرکت خیلی خوب میشه... جهت ارتباط با شماره‌های 88648064 09123405236 تماس حاصل بفرمائید.
  4. mashhadcode

    راه اندازی سایت هاستینگ

    با سلام بهترین انتخاب همین هست که شما بخش محتوایی سایت رو با وردپرس پیاده کنید. در این مورد قالب هاستینگ و ردپرس و whmcs با هماهنگی هم موجود هست که می‌تونید ازشون استفاده کنید.(در این صورت قالب سایت وردپرسی و whmcs باهم همشکل و هماهنگ هستند)
  5. سلام و وقت بخیر سئو وردپرس با سئوی یک سایت دیگه تفاوتی نمیکنه. با توجه به نکاتی که سوال پرسیدید پاسخ میدم. تعداد استفاده از تگ های h2 در هر صفحه بین 5 الی 8 عدد هست(توجه کنید که تعداد کل تگ ها در صفحه و نه فقط مقدار وارد شده در نوشته) تعداد برچسب ها تا 20 عدد محدودیت ندارید. پیشنهاد میشه 5 برچسب 3 کلمه ای استفاده کنید. منظور از کلمات داخلی اگه کلمه کلیدی هست نباید زیاد روش تاکید داشته باشید و به نسبت متن 1 الی 2 درصد باشه هرچند کلمه کلیدی دیگه معنای و مفهوم قبلی رو نداره. اما اگه منظور تعداد لینک های داخلی هست باز هم بسته به نوشته شما داره و میتونه بین 3 الی 5 ل
  6. mashhadcode

    زمینه دلخواه

    از افزونه acf استفاده کنید.
  7. mashhadcode

    تبدیل قالبhtml به وردپرس

    قابل انجام هست با نمونه کار فعال و قوی در خدمتیم.
  8. mashhadcode

    استایل سفارشی فرم تماس 7

    اطلاعات css سایت شما؟؟ اگه منظورتون نام کلاس های فرم هست از طریق inspect element مرورگر خودتون میتونید مشاهده کنید. توصیه میشه از طریق سفارشی سازی استایل فرم تماس 7 استفاده کنید.
  9. شما افزونه وکامرس رو نصب دارید این صفحه‌ها مربوط به همین افزونه هست. تعداد صفحات خطا ارتباط مستقیمی با صفحات ایندکس شده ندارد. آدرس هایی که در search console خطا گرفته شده اند را باید از طریق سایت مپ حذف و ریدایرکت 410 بزنید.
  10. mashhadcode

    کد ادامه مطلب

    از چه قالبی استفاده می‌کنید؟ معمولا قالب‌ها توی تنظیمات خودشون این امکان رو دارند.
  11. برای حل مشکل باید از افزونه woocommerce-remote استفاده کنید.
  12. خطای 404 یا پیدا نشد (Not Found) به دلیل تغییر آدرس و یا حذف اون صفحه هست. احتمالا پیوندهای یکتای وردپرس رو تغییر دادید و یا اینکه بخشی از سایت (برچسب, دسته بندی و ...) رو حذف و یا تغییر نامک دادید. برای رفعش باید ریدایرکت 301 انجام بدید تا این خطا رفع بشه. برای ایندکس نشدن در اپن کارت باید تصاویر رو سئو کنید, خود اپن کارت قابلیت هایی برای اینکار داره و همینطور میتونید از ماژول هاش استفاده کنید. به فایل robots.txt و همچنین سایت مپ هم دقت کنید که به تصاویر اجازه ایندکس شدن داده باشید.
  13. mashhadcode

    استایل سفارشی فرم تماس 7

    با استفاده از css این امکان وجود داره تا استایل سفارشی برای فرم خود ایجاد کنید. فرم تماس 7 قابلیت سفارشی سازی استایل (CSS) را بصورت پیش فرض دارد.
  14. mashhadcode

    تگ head

    تگ <head> معمولا در فایل header.php قرار میگیره, اگه توی این فایل نیست باید دنبال زیرمجموعه هاش بگردید. زیرمجموعه‌ها معمولا در پوشه ای به اسم templates و با نام هایی مثل header-1.php header-2.php قرار دارند.
×
×
  • اضافه کردن...