رفتن به مطلب

ariya.beckler

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2

درباره ariya.beckler

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. خب مشخصا برای اینکه فایل اپلود شده دانلود بشه باید لینک دانلود مستقیم رو در بخش محصولات ووکامرس وارد کنید . برای اینکار پیشنهاد میکنم اگر تعداد محصولاتتون محدود هست از صندوق بیان ( پهنا باند 3 گیگابایت رایگان ) استفاده کنید و یا اگر تعداد محصولات زیاد هست از هاست دانلود اختصاصی استفاده کنید .
  2. ariya.beckler

    کد رهگیری سفارش

    سلام خدمت شما ... من بهتون پیشنهاد می کنم برای سفارش گیری و رهگیری سفارش از گراویتی فرم استفاده کنید می تونید این افزونه رو از سایت زیر دریافت و نصب کنید https://gravityforms.ir/ همچنین افزونه پیگیری سفارش با کد رهگیری رو که یک ادون حساب میشه رو باید از همین سایت خریداری کنید .
  3. ariya.beckler

    مشکل در نمایش عنوان ها در گوگل

    با عرض سلام خدمت اساتید و کاربران گرامی ... چند مدتی هست که با یک مشکل خاص روبرو شدم اونم اینکه عنوان یا title که در گوگل برای پست ها و محصولات سایت وردپرسی نمایش داده میشه اون چیزی نیست که توی سئو یاست وارد کردم . به عنوان مثال : title و توضیحاتی که در سئو یاست وارد کردم این عنوان هستش : اما هنگام ایندکس در گوگل به این شکل نمایش میده : افزونه سئو یاست استفاده می کنم و قالب هم قالب محصول ایرانی هست ( قالب سیگما ) گزینه اجبار به بازنویسی عنوان ها هم فعال کردم چند روز پیش اما جواب نداد باز . تو سورس پیچ هم مشکل خاصی دیده نمیشه ؛ واقعا نمیدونم مشکل
×
×
  • اضافه کردن...