رفتن به مطلب

abtavakolishandiz

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره abtavakolishandiz

  • درجه
    تازه کار
  1. از لطفتان ممنون.
  2. دوست گرامی از پاسختان ممنون. آیا می شود افزونه ای را معرفی کنید که این قابلیت را داشته باشد؟ ممنونم.
  3. دوستان گرامی سلام مشکلی برای افزودن آیکون شبکه های اجتماعی داشتم. ممنون می شوم اگر کمکی بفرمایید. من از افزونه Social Media Widget برای افزودن آیکون ها استفاده کرده ام اما می خواهم آنها را در هدر سایتم قرار بدهم. در فایل css افزونه مذکور خطی با عنوان افزودن به هدر آمده است و کد زیر در آنجا درج شده است: /* Add scripts to header */ add_action('wp_head', 'Social_Widget_Scripts'); باید از چه تابعی برای این کار استفاده کنم؟ چون خود این تابع عمل نمی کند. نشانی سایت: www.ahaliemrooz.ir ممنونم.
  4. با سلام، لینک ها پست ها را در وبلاگتان و در زیر پست مربوط به مبدل فرستادم. موفق باشید.
  5. دوست گرامی، از لطفتان ممنون. مبدل شما را امتحان کردم و تا حدود بسیار زیادی موفقیت آمیز بود. 230 پست و حدود 1300 نظر را با این کار منتقل کردم. البته در 7-8 مورد تیتر مطلب و نظرات منتقل نشده بود که علت آن را متوجه نشدم. این مسئله را صرفاً به عنوان بازخورد و برای بهبود کار عرض می کنم. وگرنه شخص دیگری برای انتقال مطالب مبلغی گرفت (هرچند اندک) اما هیچ کدام از نظرات را منتقل نکرد. از لطفتان جداً ممنونم.
  6. abtavakolishandiz

    درخواست فارسی سازی پوسته

    با سلام از دوستان تقاضا دارم اگر برایشان مقدور است این پوسته را فارسی کنند. این پوسته خیلی سبک و مینی مالیستی است. http://www.freethemelayouts.com/showcase/mullaco-wordpress-theme/ نام پوسته: mullaco حجم پوسته: 129 کیلوبایت از لطفتان ممنون.
  7. abtavakolishandiz

    درخواست ویرایش جزئی پوسته

    دوستان گرامی سلام، من تازه کار هستم و به تازگی سعی کرده ام وبلاگم را از سیستم های بلاگدهی فارسی به یک سایت وردپرسی منتقل کنم و پس از کلنجار رفتن فراوان بالاخره توانستم دامین، هاست، پوسته وردپرس، نصب و سایر مراحل آن را انجام دهم، اما پوسته ایده آلی پیدا نکردم. پوسته فعلی ام کمابیش مناسب است اما دو سه تا اشکال دارد که موفق به برطرف کردن آنها نشدم. گرچه تمام فایل های php را بررسی کردم و برخی از جلسات آموزش مقدماتی را هم خواندم. حتی با دوست بزرگواری که پوسته را فارسی کرده بود هم تماس گرفتم و پیشنهاد پرداخت هزینه در قبال ویرایش آن را دادم اما ایشان فرصت آن را نداشتند و راهنمایی های ایشان هم به خاطر
×
×
  • اضافه کردن...