نوشته ها هنگام نمایش با کاراکترهای اضافی دیده میشوند
مثل متن پایین :
هدف تان هر چه باشد، باید تمام عناصر تبلیغ را طوری درگیر آن هدف کنید که مشتریان متقاعد شوند آن هدف برآورده می شود.</p> <p dir="rtl">فرض کنید هدف تان این است که مشتریان را جهت برقراری تماس رایگان در ارائه تصویر شفاف از شرکت و سردرگمی مشتریان شوند و زمانی که مردم سردرگم شوند معمولا عملی انجام نمی دهند.</p> <p dir="rtl">- اگر احتمالا از حداقل یک مزیت رقابتی برخوردار نیستید، بهتر است سریعا به فکر آن باشید. اگر مزیت رقابتی منحصر به فردی