رفتن به مطلب

sh_amiri48

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره sh_amiri48

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sh_amiri48

    بهم ریختگی سایت

    سلام آدرس سایت https://rangberang.co ممنون از لطفتون
  2. sh_amiri48

    بهم ریختگی سایت

    ضمنا من از CLOUDFLARE هم استفاده می کنم و الان متوجه شدم که با WP ROCKET تداخل داره و وقتی روی شکلکی که جای عکس محصول نشون می ده RIGHT CLICK و OPEN IMAGE IN NEW TAB می زنم تو صفحه ای که باز میشه مینویسه This site can’t be reached- cloudflare’s server IP address could not be found.
  3. sh_amiri48

    بهم ریختگی سایت

    سلام دوستان اخیرا مشکلی برای سایت من پیش اومده تا وقتی که در پیشخوان وردپرس هستم ظاهر سایت ok هستش ولی وقتی که از پیشخوان وردپرس خارج می شم و ادرس سایت رو تایپ می کنم همه چی بهم ریختست. هیچ عکس از محصولات سایت رو نشون نمی ده و اگر بر روی محصولی کلیک کنید به صفحه ای که می ره کاملا بهم ریخته و بدون عکس هستش. اگر دوباره وارد پیشخوان بشم می بینم که همه چی سر جاش هست. البته فقط خود من با کلیک بر روی بازدید سایت از پیشخوان می تونم سایت رو سالم ببینم و گرنه کلا سایت بهم ریخته هستش. من از افزونه wp rocket استفاده می کنم و قالب هم divi هستش ممنون میشم راهنماییم کنید.
  4. سلام. من چند روز پیش هم یه پیغام خصوصی فرستادم ولی مثل اینکه ثبت نشده. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.
  5. من وردپرس و ووکامرس فارسی را بروز کرده و پس از آن قالب سایت رو هم بروز کردم و در ابتدا مشکلی نبود و پیشخوان وردپرس و ووکامرس مثل قبل کاملا فارسی بود. ولی بعد از clear cash کردن افزونه rocket همه چیز بهم ریخت و پیشخوان وردپرس بشکل نصف و نیمه فارسی شده. یعنی در بسیاری از منو ها برخی کلمات فارسی و برخی انگلیسی هستند. همچنین خیلی از کلمات صفحه های ثبت سفارش، سبد خرید و تسویه حساب انگلیسی شده اند و ظاهر بدی به سایت داده اند. ممنون میشم اگه کسی بتونه برای رفع مشکل منو راهنمایی کنه.
×
×
  • اضافه کردن...