رفتن به مطلب

hesabres

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره hesabres

  • درجه
    تازه کار
  1. hesabres

    لینک های دانلود شکسته

    سلام خیلیاشو دیگه فایل هاشم ندارم جایگزین کنم دوست من ... اونائی که میشده رو انجام دادم
  2. hesabres

    لینک های دانلود شکسته

    با سلام و احترام من به دلیل از دست دادن بخشی از اطلاعاتم ، لینک های دانلود درون پست هام رو بخش زیادیشون رو از دست دادم در نتیجه پست هام و تگ ها و .... همه هست فقط لینک دانلودها نیست کدام یک از این راهکارها به نظر شما بهتر است ؟ انتقال لینک های دانلود به صفحه 404 حذف لینک های شکسته شده از پست ها انتقال لینک های دانلود شکسته به صحه نخست سایت یا ؟؟
  3. hesabres

    پیوند یکتا با فرمت های متفاوت برای یک سایت

    سپاس از راهنمائی شما دوست عزیز سال خوبی داشته باشی ان شاالله ...
  4. hesabres

    کد مخرب در قالب

    با سلام و احترام بنده قالبی را از یک سایتی خریداری کردم بعد از اپلود روی هاستم ، هاستینگ در فایل function این قالب یک مشکل امنیتی پیدا کرد و اجازه نصب نداد بعد از پیگیری مشخص شد کد زیر باعث این مشکل امنیتی شده است if(!isset($perpage)) $perpage=$_GET["cperpage"]; دوستان متخصص میفرمایند این کد مشکل امنیتی خاصی دارد ؟؟
  5. با سلام و احترام و ارزوی سلامتی برای همه دوستان گرانقدر سایت بنده متاسفانه از سال های خیلی دورتر بدلیل عدم اشنائی و اطلاع کافی پیوند یکتای سایتم بر روی فرمت /%post_id%.html تنظیم شده است که به نظر یکی از بدترین نوع ها هستش یکی دوبار قصد کردم تغییرش بدم با توجه به تکنیک های 301 و ... که برخی دوستان از این کار منصرفم کردند اما الان پست های جدیدی که میگذارم را با استفاده از افزونه custom permalinks بصورت دستی پیوند یکتام رو انگلیسی وارد میکنم لذا درحال حاضر پست های قبلی من بصورت /%post_id%.html هست و پست های جدیدم رو دستی نام انگلیسی میدم ایا این از منظر سئو نامناسب است ؟ و اگر به ن
×
×
  • اضافه کردن...