رفتن به مطلب

sajjadsd

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sajjadsd

  1. با سلام من میخوام یک سایت چند منظوره با وردپرس راه اندازی کنم. سایتی که درآن ویدیو های آموزشی برای فروش بذارم و هم مقالات آموزشی ، دانلود آهنگ و دانلود نرم افزار هم قرار بدم . به نظر شما برای یک همچین سایتی کدام یک از قالب های آماده چند منظوره وردپرس مناسب هستن و کدام بهتره؟
  2. sajjadsd

    بهترین افزونه خبرنامه

    با سلام میخواستم بدونم بهترین افزونه خبرنامه که رایگان باشد برای شروع و با قالب های آماده مثل زفایر سازگاری داشته باشد چه افزونه ای است؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
  3. ادامه مطلب کار نمیکنه نمیدونم چرا تعداد بازدید و تاریخ آپدیت هم و همه اینها رو خودم میدونم در صفحه single یا همون ادامه مطلب میشه گذاشت اما من میخوام خود پست در صفحه اصلی سایت این امکانات بهش اضافه شه.
  4. با سلام سؤالی که داشتم اینه که چجوری پست های وردپرس در قالب های پرمیوم و آماده رو سفارشی سازی کنیم و طبق سلیقه خودمون طراحی کنیم مثلا در قالب زفایر پست ها فقط تصویر شاخص و عنوان پست نمایش داده میشه و من میخوام خلاصه ای از پست و یک دکمه برای ادامه مطلب هم بذارم اما نمیدونم چه جوری؟ یا در پست های دانلود اهنگ مثلا دکمه ای برای دانلود اهنگ و تعداد بازدید ، تاریخ آپدیت و... رو بذارم.
  5. sajjadsd

    صفحه ساز های وردپرس

    با سلام یک سؤال داشتم و سؤالم اینه که آیا از امکانات صفحه سازهای وردپرس در قالب های دسته بندی (category) و ادامه مطلب یا همون صفحه single پست ها میشه استفاده کرد یا نه ؟
  6. خیلی ممنون اما مشکلم رو حل کردم جوابش رو میگم که اگه کسی هم مثل من این سؤال براش پیش اومد بتونه مشکلش رو حل کنه در قالب های پریموم مثل زفایر و قالب هایی که از افزونه صفحه ساز و قدرتمند ویژوال کامپوزر استفاده می کنند ، در المان های این افزونه المانی وجود دارد به نام شبکه یا به انگلیسی Grid که این المان پست ها رو بر اساس دسته بندی به صورت جدا نمایش میده حتی نوع صفحه بندی رو هم میتونید انتخاب کنید. با تشکر
  7. من فعلا از قالب زفایر استفاده می کنم و از این کوئری هم استفاده کردم درسته پست ها جدا شدن اما برای صفحه بندی اونا به مشکل خوردم و برای صفحه بندی از افزونه های wp pagenavi و wp page number هم استفاده کردم صفحه بندی شون درست نشد.
  8. چه قالبی ؟ میشه بگید.
  9. با سلام میخواستم بدونم چجوری پست های هر دسته بندی خاص رو در قسمت های مختلف سایت و به صورت جدا از هم نشون بدم. میخوام جوری باشه که پست ها جدا باشن در حالیکه در حالت پیش فرض پست ها همه با هم نمایش داده میشن. مثلا پست های مربوط به آموزش و پست های مقالات از هم جدا باشن. لطفا راهنمایی کنید.
  10. sajjadsd

    مشکل ترجمه در ووکامرس

    ممنون اما مشکلم رو حل کردم در افزونه ووکامرس فارسی فایل fa_IR.po رو باز کردم و ترجمه اش رو تغییر دادم احتمالا کسانی که ترجمه می کردند اشتباه تایپی داشتند بازم ممنون
  11. sajjadsd

    مشکل ترجمه در ووکامرس

    با حلقه های ترجمه هم سعی کردم اما مشکلم حل نشد و همچنان همون ترجمه رو داره
  12. sajjadsd

    مشکل ترجمه در ووکامرس

    با سلام مشکلی که هست ترجمه در ووکامرسه که در صفحه محصولات وقتی می نویسه نمایش 1 نتیجه یا 2 نتیجه در این صفحه به جای نتیجه نوشته نتیحه در تصویر هم متوجه خواهید شد که ترجمه اش مشکل داره.
  13. sajjadsd

    مشکل ajax در ووکامرس

    با سلام مشکلی که دارم ajax مرتب سازی محصولات ووکامرس است که درست کار نمی کنه این مرتب سازی باید با انتخاب گزینه به صورت ajax عمل کنه اما صفحه دوباره لود میشه در صورتی که باید انتخاب مرتب سازی ها به صورت ajax کار کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین.
×
×
  • اضافه کردن...