رفتن به مطلب

nikdad

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره nikdad

  • درجه
    تازه کار
  1. nikdad

    تغییرات در بخش ویژگی های محصول

    من این افزونه رو استفاده کردم اما جواب نگرفتم. من میخوام یک سری ویژگی های ساده برای محصولم بزنم که این توضیحات میخوام بدون تاثیر در قیمت در بخش توضیحات مختصر نمایش داده بشه. الان داره در تب های توضیحات بیش تر نمایش میده. لینک صفحه
  2. nikdad

    تغییرات در بخش ویژگی های محصول

    من از یکی از افزونه ها برای این کار استفاده کردم اما الان مشکلم اینه که در قسمت توضیحات مختصر نشون نمیده. با این افزونه این مشکل حل میشه؟
  3. nikdad

    تغییرات در بخش ویژگی های محصول

    با سلام. من میخوام یک سری ویژگی های ساده برای محصولم در وردپرس ایجاد کنم، مثل رنگ، اندازه و ... اما میخوام در قسمت نمایش مختصر توضیحات نمایش داده شود علاوه بر در تب توضیحات بیشتر. میخواستم راهنمایی بگیرم ک به چه صورتی میتونم اینکار رو انجام بدم. لینک سایت
  4. nikdad

    دسته بندی و مجموعه بندی مشتریان ووکامرس

    اگر هم دسته بندی نشه میخوایم که یک فیلدی در تعریف مشتری هنگام ثبت نام در ووکامرس باشه که با توجه به اون فیلد سفارش های مشتری به ایمیل هایی که به فیلدها متصل هست ارسال بشه.
  5. nikdad

    دسته بندی و مجموعه بندی مشتریان ووکامرس

    بصور دستی بر اساس پارامتر خاصی قرار نیست اینکار ر وبکنیم. میخوایم مشتری هارو خودمون میخوایم در وردپرس تعریف کنیم و دسته بندی کنیم.
  6. nikdad

    دسته بندی و مجموعه بندی مشتریان ووکامرس

    سلام. من میخوام مشتریان سایت فروشگاهیم رو که خرید میکنند دسته بندی کنم که زمانی که خریدشون رو انجام میدن به کارمند مربوط به هر مجموعه در شرکت ایمیل بیاد. یعنی یک مجموعه مشتریان A دارم که زمانی که از سایت خرید میکنن،برای ادمین مجموعه A یک ایمیل و یا پیامک بیاد که شما یک سفارش جدید دارید. میشه لطفا راهنمایی کنی که چطوری میتونم این کار رو انجام بدم؟
×
×
  • اضافه کردن...