رفتن به مطلب

davoodsamani

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره davoodsamani

  • درجه
    تازه کار
  1. davoodsamani

    خطای 504 در هنگام باز کردن پیشخوان

    نیاز به دسترسی به سایت داشتیم و با همون روش قبلی وارد شدیم. آدرس سایت اینه bazinovin.ir اگر بگین دقیقا چه چیزایی رو باید چک کنیم، موقعی که مشکل پیش میاد، اونا رو اسکرین میگیریم که بذاریم اینجا. چون سایت فروشگاهی هست، باید هر لحظه بتونیم لاگین کنیم روی سایت.
  2. davoodsamani

    خطای 504 در هنگام باز کردن پیشخوان

    خب الان این مشکل مجددا به وجود اومده. می فرمایید چه چیزایی رو باید چک کنیم؟ با Inspect چیز خاصی نمی بینم یا شاید بهتره بگم نمی دونم باید چه چیزی رو ببینم
  3. davoodsamani

    خطای 504 در هنگام باز کردن پیشخوان

    چطوری باید این موضوع رو بررسی کنیم؟
  4. davoodsamani

    خطای 504 در هنگام باز کردن پیشخوان

    چیز دیگری که جالبه اینه که با یه اینترنت دیگه و باز کردن پنل توسط اون، مشکل بر طرف میشه و مجددا وضعیت عادی میشه.
  5. دوستان گرامی مدتی هست با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم که هر 7 یا 10 روز یکبار نمی تونیم صحه پیشخوان رو باز کنیم. توی اینترنت کلی سرچ کردم در موردش و هر راه حلی که بگین رو امتحان کردم و حل نشد مشکل. بعدش یه روز به صورت اتفاقی باز شد پیشخوان. متوجه شدیم که وقتی با "قند شکن" سعی می کنیم صفحه پیشخوان رو باز کنیم، مشکل بر طرف میشه و صفحه باز میشه. الانم که این مشکل پیش اومده به دلیل نبود اینترنت، قندشکن وصل نمیشه و فعلا نمی تونیم وارد پیشخوان بشیم. چطوری می تونیم این مشکل رو از پایه بر طرف کنیم؟
  6. نصب کردم. حالا ببینیم تا چند روز آینده چطوری خواهد بود
  7. درسته. پس من اون دو تا رو غیر فعال می کنم و یکی از این دو افزونه ای که فرمودین رو نصب می کنم ولی در مورد قسمت تنظیمات سرور که فرمودین، تنظیمات سرور رو من دسترسی بهشون ندارم که چک کنم؟ Cpanel هستش هاست ما.
  8. قطعا این مشکل به خاطر این افزونه هاس؟
  9. سلام تو چند ماه اخیر یه مشکلی برای سایتمون پیش اومده. این هستش که وقتی ما مطلبی داخل سایت می ذاریم، کاربرها توی صفحه اصلی تا مدتی اون رو نمی بینن و حتما باید با ctrl+f5 رفرش کنن اون صفحه رو تا محتویات جدید رو ببینن. ما از دو تا افزونه برای کش سایت استفاده می کنیم. یکیش روی قالب بود زمانی که نصب کردیم دیگری هم به پیشنهاد هاست نصب شده. یکیش Auto Optimize هست و اون یکی WP-FFPC که به پیشنهاد هاست نصب و تنظیم شده. آیا مشکل از این دو افزونه هست یا جای دیگره ای باید مشکل رو حل کنیم؟ قالب ما صحیفا هستش.
×
×
  • اضافه کردن...