رفتن به مطلب

amoosat

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره amoosat

  • درجه
    تازه کار
  1. دوباره این مشکل بوجود اومده و حتی با غیر فعال کردن همه افزونه ها و فقط فعال نگه داشتن همین افزونه هم مشکل حل نشد ، لطفاً راهنمایی کنید . ممنون
  2. amoosat

    اسکرول افقی ناخواسته

    ممنون ، کد دوم جواب داد . لطف کردین
  3. amoosat

    اسکرول افقی ناخواسته

    سلام دوستان ، به تازگی مشکلی با افزونه های سوشیال مثل افزونه های لایک فیس بوک در پست های پیدا کردم . به محض فعال کردنش اسکرول افقی ناخواسته اضافه میشه . این مشکل رو در چند وب سایت دارم . حتی همه افزونه ها رو غیرفعال کردم و فقط همین افزونه رو فعال کردم نشد. قالب هاشون هم متفاوته. قبلا خوب بود و یکدفعه اینجوری شد. این رو هم اضافه کنم که چندین افزونه متفاوت سوشیال باتن و لایک رو تست کردم باز هم درست نشده. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  4. مشکل ظاهراً با افزونه Better WP Security به وجود میاد وقتی فعال میکنم افزونه Wp-Statistics درست کار نمیکنه. جالب که مدت ها در کنار هم بدون مشکل کار میکردن !
  5. روی همین وب سایت هم کار میکرد اما به صورت ناگهانی از کار افتاد ، همه افزونه ها رو غیرفعال کنم ؟ فقط همین فعال بمونه
  6. سلام ، من از افزونه wp-statistics استفاده میکنم ، بعد از آخرین بروز رسانی این افزونه از کار افتاد و این پیغام خطا رو موقع فعال سازی نشون میده ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . "به‌دلیل داشتن مشکلی جدیافزونه فعال نشد." با هاست هم صحبت کردن گفتن مشکل از وردپرس و یا افزونه هست باید با اونا صحبت کنید. تا قبل از این نسخه مشکلی نداشت و بعد از بروز رسانی هم کار میکرد و ناگهان از کار افتاد . پاک کردم و مجدداً هم نصب کردم . اما باز فعال نمیشه !
×
×
  • اضافه کردن...