رفتن به مطلب

iran4moderntalking

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    49
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط iran4moderntalking

  1. iran4moderntalking

    اضافه کردن چند قیمت برای محصول

    سلام دوستان عزیز یک راهنمایی میخواستم از اساتید؛ - پلاگینی دارم که محصولات ووکامرس رو فهرستی نشون میده. که کاری با این نداریم. - برخی محصولات من دو الی سه قیمت دارن (مثلا قیمت تهران، بازار، شهرستان ...) . بدون استفاده از ویژگی و متغیر ها میخوام 2-3 تا فیلد قیمت هم روی برخی محصولات جدای از قیمت اصلی داشته باشم که به روز بکنمشون. چه جوری میتونم همچین فیلد قیمتی ایجد بکنم؟ راهنمایی بفرمایید. * کسی بلده هم که پیام بده و اجرتش رو میپردازم. ارادتمندم
  2. هیچکی نیست واقعا کمکی کنه؟ یه همچین چیزی نیاز هست
  3. سلام دوستان عزیز نیاز به افزونه ای دارم که بتونم از محصولات جداول جزئیات و قیمتی بگیرم و با شورت کد نمایش بدم. مثلا این لینک را ببینید افزونه برای این کار هست، منتها افزونه ای باشه که فارسی و درست حسابی باشه. اگر کسی هم میتونه اینجوری ایجاد کنه هزینه انجام این کار هم پرداخت میشه. لطفا اطلاع بدید سپاس فراوان
  4. @Black_Sky @majidchamran این راه ها خیلی پیچیدست یعنی کلا یک تاریخ شمار در وردپرس موجود نیست که بتونه تاریخ هر روز رو نشون بده تو پست؟ به صورت شورد کد یا خود بی بی کد در ادیتور. مشکل حل شد اون هم به دست افزونه ایرانی persian date shortcode . شورت کد داره برای نمایش تاریخ در نوشته و ابزارک و برگه ها. دقیقا همونیه که میخواستم. تشکر از همگی.
  5. سلام به همگی دوستان میخوام در ابزارک بتونم چند تا شورت کد قرار بدم که هر دفعه تصادفی یا رندوم یکی از این شورت کد هارو نمایش بده. کدی دارید که بتونم در html ابزارک بزارم؟
  6. متشکر بابت راهنمایی حقیقتا منظورم این بود که مثلا در یک نوشته بنویسم 1/1/1399 و هر روز که بازش کنی این تاریخ به روز شده باشه. انگار یه جور شماره انداز تاریخ باشه... برای اینه دنبال شورت کدی چیزی تو این مایه ها هستم. مورد استفادم در صفحه اصلی سایت هست و به صورت پست نیست در اصل.
  7. سلام و وقت همگی بخیر و خوشی نیاز به یک شورت کد دارم که مثلا در پستی قرارش بدم و با توجه به تاریخ هربار که پست رو باز کنی اون هم تاریخش به روز شده باشه. مثلا فهرست قیمتی در یک نوشته داریم، این کد هم در نوشته قرار بدم و هروقت کاربر پست رو ببینیه تاریخ روز در پست درج شده باشه. انگار که مثلا در همین امروز به روز شده نوشته . پیشاپیش از همگی متشکرم
  8. سلام به دوستان عزیز یک سوالی داشتم. داشتم دو تا افزونه وردپرس رو به روزرسانی می کردم. وسط به روز کردن کلا پنجره سایت رو بستم گویا بهش برخورده و حالا سایت بالا نمیاد. وقتی سایت رو باز میکنم با ارور زیر رو برو هستم: Parse error: syntax error, unexpected '[' in /home3/souratga/public_html/wp-content/plugins/page-peel/src/options.php on line 20 مدیریت هم نمیاد و همین ارور رو میده. چه کنم سایت بالا بیاد و به روزرسانی رو تکمیل کنم تا رفع شه؟
  9. iran4moderntalking

    افزونه برگه های مشابه

    تشکر حالا بگید ببینم میرزه
  10. iran4moderntalking

    افزونه برگه های مشابه

    واقعا کسی نمیدونه ؟؟؟
  11. iran4moderntalking

    افزونه برگه های مشابه

    واقعا کسی نمیدونه ؟؟
  12. iran4moderntalking

    افزونه برگه های مشابه

    سلام دوستان افزونه ای نیاز دارم که بتونه "برگه های مشابه" رو زیر هر برگه ای که ایجاد میکنم نمایش بده. البته به صورت بند انگشتی. نمونه این افزونه YARPP هست که قبلا استفاده کردم و عالیه . میتونه با زدن تیک در پست یا برگه مشابه هارو نمایش بده. منتها مشکلاتی داره روی قال جدیدم و کار نکرد. میشه در برگه هایی که نخواهی هم غیر فعالش کنی. اینم نمونه کار افزونه: حالا کسی چیزی سراغ داره؟
  13. سلام به همگی دوستان عزیز نیاز به افزونه ای دارم که مانند تصویر زیر با بازکردن اولیه سایت به نمایش دربیاد . معمولا برای اعلام و اطلاع موضوع به کار میره... اگر افکت یا ویژگی بصری خوبی داشته باشه که بهتر... ممنون اگر معرفی بنمایید !
  14. دوستانی که کار وردپرس انجام میدن پیام بدید
  15. دوستانی که پیام میدید خواهشا شماره تماس بدید زودترکار پیش بره
  16. سلام دوستان عزیز لطفا افرادی که تسلط دارن به وردپرس و میتونن چند تغییر برام بدن پیام بدند . کارها هم دستکاری و نصب چند پلاگین مثل "افزونه خرید و فروش" و چند تا کار کوچکه و فرعیه. و ازین دست .. لطفا شماره تماس رو برام پیام کنید سریعتر کار پیش بره .
  17. iran4moderntalking

    معرفی شرکت هاست معتبر

    متوجه هستم . ایراد برای همه شرکت ها هست . اما ملاک اونیه که پیگیری و پشتیبانی بده . باید بپرسید چرا این همه مدت ارور دیتا بیس داشتید . باید درخواست میدادید که شمارو بندازن روی سرور دیگه . معمولا ایرادهای دیتابیسی برای اونهای هست که انجمن نصب دارن روی سایتشون . در کل شرکت خوبیه . نت افراز همه عالیی .
  18. iran4moderntalking

    معرفی شرکت هاست معتبر

    اگر هاستی میخوایی که مدت ها ازش استفاده کنی و پشتیبانی بگیزی حتما یکی از اینهارو انتخاب بکن - میهن وب هاست - نت افراز تمام !
  19. iran4moderntalking

    شکایت به گوگل

    سئو سایت اون کپی کار بالاتره و برای اینه که بهتر از شما نتیجه گرفته . خیلی در اینترنت دنبال این نباشید که بگردید اینو اونو پیدا کنید که چرا مطلب شمارو برداشتن ! بهتره به خود وبسایت بگید که بهتره در زیر مطلب آدرس شمارو به عنوان منبع بزارن . در ضمن فراموش نکنید کپی کردن مطالب وبسایت شما در اینور اونور اعتباره برا یخودتون نه ایراد !
  20. اا ندیده بودم این همه مدت این گزینه رو ! ممنون ، متوجه سئو هم هستم ، منتها باید هاست راه بده که آپلود کنی همه چیز رو !! تشکر
  21. نه دیگه من منظورم لینک عکس به صورت خارجی بود . نه اینکه از داخل سایت پیوست کنی . مثلا در همین سایت :
  22. سلام دوستان چه جوری میشه بی بی کد گذاشتن لینک عکس در ادیتور وردپرس رو قرار داد؟ میدونم میشه با نصب پلاگین پیشرفته ادیتور و یا قرار دادن کد در قسمت متن ادیتور این کارو کرد. اما من میخوام روی خود ادیتور پیشفرض وردپرس دکمه قرار دادن عکس از لینک رو بزارم . دقیقا مثل ادیتور همینجا .
×
×
  • اضافه کردن...