رفتن به مطلب

shili

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    153
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

13

1 دنبال کننده

درباره shili

  • درجه
    کاربر معمولی

اطلاعات تماس

  • Website URL
    http://www.shilinaz.com

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    زن
  • موقعیت
    ایران-کرمانشاه-مسیرنفت
  • آشنایی با وردپرس
    متوسط
  • سطح برنامه نویسی
    مبتدی
  • آشنایی با طراحی
    مبتدی

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1541 بازدید کننده نمایه
  1. shili

    تغییر نام دامنه و تاثیر روی سئو

    میخواستم بدونم باید حتما دامنه ی قبلی هم فعال باشه و همیشه اون رو باید تمدید کنم؟
  2. shili

    تغییر نام دامنه و تاثیر روی سئو

    دوستان اگه سریع بهم پاسخ بدین ممنون میشم چون زمان زیادی ندارم
  3. shili

    تغییر نام دامنه و تاثیر روی سئو

    اگه من دامنه رو تغییر بدم مثلا از aroosaneh.com به arosaneh.ir تغییر بدم.و دامنه ی قبلی رو کلا غیر فعال کنم.و در هاستم در قسمت تغییر دامنه نام دامنه جدید رو ثبت کنم. مطالبی که توی گوگل ایندکس شدن چی میشه؟ آیا بیننده سایت خودبخود با کلیک بر روی یکی از مطالب من که قبلا در گوگل ایندکس شده به آدرس جدید میره؟ یا اینکه نه کلا تمام صفحات و مطالب ام از بین میره
  4. منم مشکلی مشابه همین دارم میخوام آخرین نوشته های یک دسته رو به صورت جدولی نشان بدم و از این قالب استفاده میکنم tehran-mezon.php ولی مشکلم اینه که دیگه افزونه صفحه بندی کار نمیکنه
  5. shili

    نمایش مطالب یک دسته خاص

    با سلام من برای هر صفحه از سایتم قالب برگه جدا زدم به صورتی که مطالب هر دسته توی صفحه مربوط به اون دسته به صورت تصویر زیر نمایش داده میشود و از این قالب استفاده میکنم bridal-jaket.txt حالا میخوام نحوه نمایش رو عوض کنم و بصورت جدولی باشه مثل عکسی که میفرستم و با قالب زیر درستش کردم ولی مشکل اش اینه دیگه افزونه نمایش شمارش صفحات دیگه کار نمیکنه tehran-mezon.php ممنون میشم راهنمایی کنید
  6. shili

    ایجاد قالب برگه ی جدا و سئوی آن

    یعنی این نکاتی که گفتین رو توی قالب برگه رعایت کنم؟
  7. shili

    ایجاد قالب برگه ی جدا و سئوی آن

    با سلام درحالت عادی سئوی بهینه و مناسب رو برای برگه ها میتونم انجام بدم و همیشه هر برگه ای برای سایتم ساختم با رعایت قوانین سئو تونستم اون برگه رو به صفحه اول نتایج گوگل بیارم. ولی من مجبورم برای خیلی از برگه های سایتم قالب برگه ی جدا بزنم.حالا میخواستم بدونم برای برگه هایی که قالب جدا دارن نحوه سئوی اونا به چه صورته ؟
  8. shili

    تغییر ایمیل وردپرس

    میشه بیشتر توضیح بدین به چه صورت تغییر بدم
  9. shili

    تغییر ایمیل وردپرس

    با سلاممن یک ایمیل دارم که مدتیه حس میکنم هک شدهچون آدرس آی پی های مختلفی باهاش وارد میشنمن از این ایمیل در قسمت نصب و راه اندازی وردپرس چه برای دوتا از سایتام استفاده کرده بودم و همیشه پیام بروز رسانی ورد پرس برام ارسال میشد یا کامنت هایی که بیننده های سایت برای میزاشتن که من از طریق این ایمیل مطلع میشدممیشه راهنمایی کنید چطور آدرس این ایمیل رو تغییر بدم و ایمیل دیگه ای جایگزین کنم که از این به بعد تمام پیام هایی که از وردپرس برام ارسال میشه به این آدرس ایمیل جدید بیاد؟
  10. shili

    هک شدن ایمیل وردپرس کمک فوری

    ممنون که پاسخ دادین یعنی راهی وجود نداره که بشه آدرس ایمیلی که موقع راه اندازی وردپرس واردکردیم رو عوض کرد؟ اگه رمزهای وردپرس رو عوض کنم خوب رمزهای جدید به همون ایمیل ارسال میشه و اگه ایمیلم هک شده باشه هکر براحتی رمزهارو میفهمه ایمیل یاهوم هک شده
  11. shili

    هک شدن ایمیل وردپرس کمک فوری

    با سلاممن یک ایمیل دارم که مدتیه حس میکنم هک شدهچون آدرس آی پی های مختلفی باهاش وارد میشنمن از این ایمیل در قسمت نصب و راه اندازی وردپرس چه برای دوتا از سایتام استفاده کرده بودم و همیشه پیام بروز رسانی ورد پرس برام ارسال میشد یا کامنت هایی که بیننده های سایت برای میزاشتن که من از طریق این ایمیل مطلع میشدممیخواستم بدونم اگه این ایمیل هک شده باشه میشه از طریق این ایمیل یوزر نیم و پسورد سایتم رو هم هک کرد؟میشه راهنمایی کنید که من چه اقداماتی باید انجام بدم؟
  12. shili

    ریدایرکت کردن 80 درصد مطالب سایت

    ممنونم میشه لطف کنید بگید که بعد از ریدایرکت کردن همچنان باید سایت مبدا روی هاست باشه؟ و دامنه سایت مبدا باید اعتبار داشته باشه؟
  13. shili

    ریدایرکت کردن 80 درصد مطالب سایت

    بله میخوام مطالب سایت اول رو به همان مطالب در سایت دوم ریدایرکت کنم تقریبا بعضی دسته بندی ها های هردو سایت شبیه همه
  14. shili

    ریدایرکت کردن 80 درصد مطالب سایت

    با سلام من دوتا سایت دارم که بنا به دلایلی سایت اولمو میخوام کلا تعطیل کنم ولی خیلی از مطالبشو میخوام ریدایرکت کنم روی سایت دومم میخواستم بدونم با اینکه سایت اولمو چندماه دیگه میخوام تعطیل کنم اگه مطالبشو ریدایرکت کنم روی سایت دومم آیا اینکار شدنیه؟
  15. وب سایت shilinaz.com به فروش میرسد قبلا این سایت کلی بیننده داشت و ورودی گوگل اش هزار تا بود ولی الآن چندماهه که به علت مشغله و رسیدگی نکردن ورودیش افت پیدا کرده. این وب سایت از سال 92 شروع بکار کرده است. اطلاعات دامنه تاریخ ثبت: 03 اسفند، 1392 آخرین تغییر: 03 اسفند، 1395 تاریخ انقضاء: 03 اسفند، 1396 298 روز باقی مانده است وضعیت سرور : فعال نت افزار مشخصات سرور: nginx محل سرور :France دارای 1788 مطلب است که شصت درصد مطالب آن اختصاصی میباشد.تمام مطالب مد و لباس و هنرهای دستی و آرایش زیبایی اختصاصی سایت شیلی ناز است.
×
×
  • اضافه کردن...