رفتن به مطلب

AppDay

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    118
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

40 معمولی

درباره AppDay

  • درجه
    کاربر معمولی

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مرد
  • آشنایی با وردپرس
    حرفه ای
  • سطح برنامه نویسی
    مبتدی
  • آشنایی با طراحی
    مبتدی
  1. AppDay

    پلاگین مدیریت فایل وردپرس

    با استفاده از این پلاگین میتوانید در محیط وردپرس به راحتی فایل های خود را آپلود،ویرایش و یا حذف کنید و با دسترسی دادن به کاربران آنها هم فایل های خود را مدیریت کنند. ویژگی های پلاگین: مدیریت دسترسی کاربران اضافه ،حذف و ویرایش فایل ها نمایش و ویرایش عکس ها ایجاد پوشه برای هر کاربر نمایش در تمامی مرورگرها قابلیت Cut/Copy/Paste قابلیت Drag و Drop ویرایش فایل های TXT دارا بودن کلیک راست ساخت فایل های فشرده (Zip, Tar, BZip, GZip) تصاویری از مدیریت:
  2. AppDay

    افزونه فارسی آیکون زنده Livicon

    ویژگی ها: ۳۵۳ آیکون متحرک +۵۱ آیکون ثابت = ۴۰۴ آیکون شخص زنده در این افزونه. قابلیت تغییر سایز و رنگ آیکون ها. تنظیمات انعطاف پذیر برای زیبا تر شدن آیکون ها. سازگار با Bootstrap. درج آیکون در مطالب و برگه ها - فقط یک رشته از کد برای یک آیکون. سازگاری با همه ی مرورگرها. تصاویر:
  3. AppDay

    پلاگین تولتیپ وردپرس – tooltip

    با نصب این پلاگین شما میتوانید به طور اتوماتیک یک تولتیپ زیبا رو به سایتتون اضافه کنید . تولتیپ به همان باکسی گفته میشود که هنگامی که موس را روی لینک یا تصویری میبرید راجع به آن توضیحاتی نشان داده میشود که این تولتیپ را با این افزونه اضافه میکنید و جلوه ی زیبایی به سایت میدهد .
  4. AppDay

    افزونه محاسبه هزینه خدمات وردپرس

    با این افزونه میتوانید برآورد هزینه خدمات خود را برای مشتریان راحتتر کنید. این افزونه به سبک فلت طراحی شده و کاملا رسپانسیو ( واکنش گرا ) می باشد. همچنین قابلیت مدیریت همزمان چندین فرم سفارش را دارد ، قابلیت سفارش سازی رنگ ها و فونت ها و نمایش پاپ آپ روی فرم ها برای زیبا تر جلوه دادن سایت شما ، پشتیبانی از ووکامرس و بسیاری امکانات فراوان دیگر… ویژگی ها: *اضافه کردن چندید فرم *سفارشی کردن رنگ متون *اضافه کردن مقدار به آیتم ها *آیتم ها میتوانند به صورت متن ، تصویر یا گزینه ای باشند *مدیریت کاملا فارسی و…. پیش نمایش: پیش نمایش از مدیریت:
  5. AppDay

    پوسته حرفه ای برای سایت های فیلم

    مناسب برای سایت های دانلود و سایت های آهنگ ، فیلم و سریال کد نویسی ساده دارای اسلایدر حرفه ای و زیبا متناسب با سایت پشتیبانی از ابزارک در سایدبار پشتیبانی از فهرست ها در منو بالا تغییر پس زمینه و سربرگ در تنظیمات قالب پشتیبانی ۱۰۰% تصاویر:
  6. ویژگی ها: کاملا فارسی سازی شده + راست چین شده مناسب برای سایت های املاک و مشاور املاک قابلیت ذخیره جستجو های کاربران اضافه کردن ملک به علاقه مندی نشانی دقیق ملک از روی نقشه گوگل استفاده از آجاکس برای لود املاک استفاده از فایل درون ریزی دمو
  7. AppDay

    فروش سایت اپ دی

    برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید http://appday.ir/sell-site
  8. AppDay

    فروش سایت اپ دی

    سایت www.AppDay.ir به فروش میرسد. مشخصات: دارای یک عدد وی پی اس می باشد که برای هاست دانلود ازش استفاده میشه دارای 400 گیگ فضا هست. ماهانه 30 هزار تومان دارای هاست وب یک ساله از شرکت میهن وب هاست می باشد. دارای قالب اختصاصی و 907 مطلب تا هم اکنون سرعت بسیار بالا در بارگذاری: http://gtmetrix.com/reports/appday.ir/gK7hkU7Z الکسا: 387,630 جهان و 7,315 ایران دامنه دارای پنج سال اعتبار می باشد. قیمت: به بالاترین پیشنهاد فروخته می شود از سوال های بی مورد هم خودداری نمایید. (اسپم)
  9. AppDay

    تاپیک جامع بررسی سایت های کاربران

    سلام ممنون از راهماییتون فقط یک سوال گزینه چهارمو میشه بیشتر توضیح بدبد و مثال بزنید؟؟؟؟
  10. سلام من ی سوال دارم برای بک لینک فقط باید تبلیغ متنی باشه؟ مثلا اگه تبلیغ بنری بدیم بک لینک حساب نمیشه؟؟؟؟
  11. از وقتی وردپرسو آپ کردید این اتفاق افتاده؟
  12. شاید مشکل از افزونه هاتون باشه یکیش فشار زیادی میاره!
  13. AppDay

    سوال در مورد یک سایت

    خیلی آسون میتونید ورژن وردپرس هر سایتی رو بفهمید http://iliyaweb.com/readme.html
  14. AppDay

    نقشه سایتم چرا اینطوری شده؟

    این که مشکلی نداره، شاید حل شده مشکل!
×
×
  • اضافه کردن...