رفتن به مطلب

rayansama

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره rayansama

  • درجه
    تازه کار
  1. rayansama

    حذف fonts.googleapis از قالب وردپرس

    سلام دوستان عزیز با توجه به بسته بودن بک سری سرویسهای گوگل یا عدم دسترسی درست ما با اینترت ایران به خدمات گوگل وجود نوعی فونت در قالب با نام fonts.googleapis باعث کندی سایت میشود که حتما اساتید با این قضیه کاملا آشنا هستند جهت حذف یا تغییر کد زیر چطور باید اقدام کنم ؟ آیا حذف این کد مشکلی در قالب سایت ایجاد میکنه ؟ این کد در فایل custom_style.php قالب سایتم قرار گرفته . و این مسیری هست که فونت گوگل فراخوانی میشه که میخوام حذف کنم . echo '@import url(http://fonts.googlea...?family=.$font.');'; } <?php header("Content-type: text/css; charset: UTF-8"); require_once( '../../../wp-l
  2. rayansama

    خرید و یا طراحی قالب Lotus

    سلام دوستان عزیز اگر کسی قالب زیر را برای وردپرس یا جولا داره میخرم اگر امکان طراحی همانند همین قالب را هم دارید لطفا هزینه و زمان طراحی را در پیام خصوصی ارسال کنید . http://themeforest.n...p-theme/5492565 زمان برای من بسیار مهم میباشد و هر گونه دیر کرد از تاریخ تحویل کار ، که باعث ضرر و زیان مالی و اعتباری شود در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد .
  3. طراحی قالب وردپرس

  4. در این جدول آدرس سایت درست هست ولی آدرس عکسها همچنان خرابه
  5. راهی غیر از افزونه وجود نداره ؟ این مسیر در فایلهایی مشابه مثل config.php وجود نداره ؟
  6. سلام دوستان عزیز وردپرس را از پوشه ای yoursite.com/wp/ به روت سایت yoursite.com انتقال دادم ولی عکسهای داخل مطالب همچنان از پوشه wp داره لود میشه و نمایش داده نمیشه چطور میشه این مشکل را رفع کرد ؟
  7. سلام دوست عزیز منظورم این نبود که قالب معرفی شده 4 ستونه هست قالبی که طراحی میکنید 4 ستونه باشه لزومی نداره دقیقا شبیه قالب وب سایت معرفی شده باشه میتونید از خلاقیت خودتون استفاده کنید تا بهتر و کلاسیکتر باشه این وب سایت نویسنده های زیادی داره که میخوام به راحتی به بخش ارسال مطلب دسترسی داشته باشند بخش معرفی خبر نامه ، نویسنده و نظرات اهمیت زیادی داره میخواهم از حد اکثر فضا استفاده بشه
  8. سلام دوستانی که توانایی طراحی قالب وورد پرس دارند قالبی میخواهم شبیه به این وب سایت http://www.mahrooz.ir/ 4 ستونه عریض ریسپانسیو طراحی بخش نظرات و خبر نامه نصب کامل افزونه های مورد نیاز و ... فقط کسانی که نمونه کار دارن پیام بدن و اعلام هزینه کنند زمان برای من بسیار مهم هست و هر گونه دیر کرد تحویل کار که باعث ضرر و زیان مالی و اعتباری شود در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد .
×
×
  • اضافه کردن...