رفتن به مطلب

matrix2

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره matrix2

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    نامشخص
  • آشنایی با وردپرس
    مبتدی
  • سطح برنامه نویسی
    مبتدی
  • آشنایی با طراحی
    مبتدی
  1. matrix2

    آبشاری کردن منو

    سلام دوستان خیلی جستجو کردم اما همه ی آموزش های منوی آبشاری در اینترنت ، برای ساختن منو از ابتدا یعنی از صفر تا صد هست. بنده نمیخوام از ابتدا منو طراحی کنم بلکه قصد دارم فقط خاصیت آبشاری رو به منویی که دارم اضافه کنم. یعنی شکل و طرح و رنگ و همه چیز منویی که دارم خوبه فقط خاصیت آبشاری نداره. آیا خاصیت آبشاری در وردپرس ، کدهای مشخص و رایجی داره؟ همچین آموزشی ندیدم که فقط این قسمت رو توضیح بده. از قالب eGallery از شرکت الگانت تمز استفاده میکنم که در زیر پیوست کردم. اگر امکانش هست بفرمایید به کدوم فایل و کدوم قسمت ، چه کدهایی باید اضافه کنم؟ امکان داره راهنمایی بفرمایید؟ egallery-v4.0.zip
  2. matrix2

    عدم حذف فهرست

    میتونم یوزر و پسورد پنل وردپرس رو براتون پیام خصوصی کنم اگر زحمتی نباشه چک بفرمایید. خودم سر در نیاوردم و از قالب Tiara فارسی شده! استفاده میکنم. هنوز هیچ سایتی نساختم و فعلا فقط دارم گزینه های وردپرس رو امتحان میکنم تا آشنا بشم ، قصدم مهاجرت به وردپرس هست چون به دلایل نامشخص گوگل میونه ی بهتری با وردپرس داره تا جوملا و نیوک.
  3. matrix2

    عدم حذف فهرست

    همه ی افزونه هارو غیرفعال کردم ولی باز هم فهرستی حذف نمیشه. به این نتیجه رسیدم که ممکنه ایراد از نسخه ی وردپرس باشه ، تصمیم گرفتم وردپرس 3.9.1 رو پاک کنم و نسخه های قدیمی تر نصب کنم. به نظر شما کدوم نسخه پایدارتره ( Stable تر ) و افزونه ها ی فارسی موجود بیشتر با کدوم نسخه هماهنگ هستن؟
  4. matrix2

    عدم حذف فهرست

    ممنون از پاسخ شما. افزونه ی خاصی برای فهرست ندارم، دو سه تا فهرست آزمایشی ساختم تا عملکرد این قسمت وردپرس رو ببینم که الان هیچ کدوم پاک نمیشن. به نظر شما مشکل از کجاست که گزینه ی پاک کردن فهرست در پیشخوان وردپرس عمل نمی کنه؟ آیا شما هم وقتی فهرستی رو پاک می کنید بعد از ok کردن ، به صفحه ی اصلی پیشخوان ریدایرکت میشه و فهرستی هم پاک نمیشه!!؟ نسخه ی وردپرس بنده 3.9.1 هست.
  5. matrix2

    عدم حذف فهرست

    سلام برای حذف فهرستی که ساختم اقدام میکنم و روی « پاک کردن فهرست » کلیک میکنم و سپس ok میکنم ، به صفحه ی اصلی پیشخوان ریدایرکت میشه و فهرست حذف نمیشه و سرجاش همچنان هست. از چه راهی میشه فهرست رو حذف کرد؟ یک گرفتاری دیگه اینکه فهرستی که میسازم رو درست نشون نمیده. یه سوال دیگه اینکه آیا افزونه ی فارسی برای ساخت فهرست دلخواه وجود داره که فهرست خود قالب رو کنار گذاشت و از افزونه استفاده کرد طوری که تداخل پیدا نکنه؟ تشکر.
  6. سلام در وردپرس آیا امکان تغییر در ترتیب نمایش پست ها وجود داره؟ یعنی مطلبی که یک هفته ی پیش ارسال شده رو میشه آورد بالا و شماره 1 کرد و مطالب دیگه رو 2 یا 5 یا غیره قرار داد؟؟ این کار به راحتی در جوملا انجام میشه، در وردپرس هرچی گشتم چنین گزینه ایی پیدا نکردم. آیا راهی هست؟
×
×
  • اضافه کردن...