رفتن به مطلب

Ehsaan

عضو افتخاری
  • تعداد ارسال‌ها

    1117
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    28

تمامی مطالب نوشته شده توسط Ehsaan

  1. Ehsaan

    کلاهبرداری تو روز روشن روشن

    دوستان از بحث دور نشید لطفا. تعریف و تمجید از قالب مال تاپیک دیگه‌اس، این تاپیک برای رفع مشکل کلاه‌برداری‌هاست. دوست عزیز متاسفانه حقیقتی که هست اینه که کار چندان خاصی نمیتونید در این باره بکنید به جز همون لایسنس‌گذاری و کد‌کردن قالب که سید مرتضی گفتند. نه دولت به شکایت شما رسیدگی میکنه و نه مرکز خاصی برای ثبت این چیزا هست. اگه هم باشه، اونقدر دردسر داره که قیدشو میزنید. موفق باشید.
  2. Ehsaan

    تخلف بعضی از مارکت های وردپرس

    بارها و بارها به دوستان تذکر دادیم که چیزی به اسم «فروشگاه ایرانی تم‌های اورجینال» وجود نداره و نخواهد داشت. ۹۹.۹۹۹۹۹٪ این فروشگاه‌ها تم‌ها رو از تورنت میگیرن و توی فروشگاهشون به اسم اورجینال میندازن به مردم. و مردم هم فکر می‌کنن چون «پولی» هست پس اصله. هیچ فروشگاهی تا به امروز من ندیدم که مجوزی از سمت تم‌فارست داشته باشه. در واقع تم‌فارست اکیدا به سایت خارجی هم مجوز نمیده چه برسه به ایرانی. موفق باشید.
  3. Ehsaan

    لطفا پاسخ بدید

    عنوان نامناسب. اسپم. بایگانی شد.
  4. Ehsaan

    عدم کارکرد پارسی دیت

    درود. پس از فعال کردن گزینه‌ی مربوطه در پارسی‌دیت به بخش آپدیت‌ها مراجعه کنید. دکمه نصب وردپرس فارسی اونجا باید باشه، انتخاب کنید تا فرایند نصب ترجمه‌ها انجام بشه. موفق باشید.
  5. Ehsaan

    مزیت sass و less ؟

    معمولا sass جنبه سورس-مانند داره و پیش خود توسعه‌دهنده میمونه. مگر اینکه بعضی از پوسته‌های رایگان که میتونید فایل ‌‌sassشون رو توی مخزن گیت هابشون پیدا کنین. درمورد پشتیبانی هم، فایل‌ها و کدهای ‌sass مستقیما به css کامپایل میشن ولی هر تغییری باید از sass صورت بگیره. موفق باشید.
  6. Ehsaan

    مزیت sass و less ؟

    سلام، به انجمن وردپرس پارسی خوش اومدید. مزیت‌های less و sass نسبت به css بی‌شمار هستش، مواردی مثل mixinها، محاسبات و .... به شما کمک می‌کنن که علاوه بر کوتاه‌شدن کدی که ‌می‌نویسید کارایی کدتون هم بالاتر بره. برای طراحی پوسته‌های وردپرس، پیشنهاد من استفاده از ‌‌sass هست. موفق باشید.
  7. Ehsaan

    درخواست قالب پرشین (پارس تمز)

    قالب تجاریه. قوانین انجمن رو بخونید. بایگانی شد.
  8. Ehsaan

    نحوی برداشتن کپی رایت در قالب های رایگان

    کمترین کاری که شما در حق کسایی که قالب رایگان رو ارائه میدن بکنین اینه که حداقل کپی رایتشون رو توی سایتتون حفظ کنید. بایگانی شد موفق باشید.
  9. چه اصراری هست که حتماً از نال شده استفاده کنید؟ انرژی و وقتی که میزارید برای پیداکردن کدهای مخرب، قطعاً اگه برید و قالب اصلی رو بخرید، اونقدر زمان و انرژی نمیبره. بحث درمورد قالب های تجاری هم ممنوع هست. موفق باشید.
  10. Ehsaan

    مشکل با صحیفه 5.5.3

    قالب تجاری بایگانی شد.
  11. Ehsaan

    عدم ناسازگاری وردپرس با پی اچ پی ورژن 7

    MySQL, mbString این دوتا از مهم ترینا هستن.
  12. Ehsaan

    نمایش شماره صفحات

    شما میتونید کد تابع رو توی فایل functions.phpتون کپی کنید و با فراخوانی کد snihub_pagination(); اونو هر جا که خواستید قرار بدید. موفق باشید.
  13. Ehsaan

    نمایش شماره صفحات

    میتونید از نمونه فانکشنی که نوشتم استفاده کنید. در لینک زیر موجوده: https://github.com/EhsaanF/snihub/blob/master/functions.php#L381 موفق باشید.
  14. Ehsaan

    نمایش شماره صفحات

    با افزودن یه پارامتر paged به استرینگتون میتونید این کارو به راحتی انجام بدید. <?php $query = new WP_Query( 'posts_per_page=5&paged=2' ); برای مثال کد بالا صفحه 2 رو نمایش میده. موفق باشید.
  15. Ehsaan

    ربات درج مطلب در تلگرام؟!!!

    بیشتر افزونه های موجود همین کار رو انجام میدن، با یه ادیت ساده توسط یه دولوپر نسبتاً حرفه ای، ارسال مطلب به تلگرام بدون زدن تیک ارسال میشه اکی کرد. موفق باشید.
  16. منتقل شد به بخش خرید و فروش. دقت کنید که مدیریت انجمن در قبال سفارشات انجام شده مسئولیتی ندارد. موفق باشید.
  17. Ehsaan

    مشکل اخطار یوزر پس

    شما باید تنظیمات فایل .htaccess رو طوری اکی کنید که فقط برای دایرکتوری واقعی /wp-admin رمز بخواید. مقاله در این مورد زیاد هست، با یه گوگل ساده میتونید اونا رو پیدا کنید.
  18. Ehsaan

    اخطار نسخه جدی

    دوست عزیز مشکلی که با یه سرچ کوچیک پیدا میشه میخواید با هزینه حل کنید؟ ---- برای جواب سوال شما، میتونید یه اکانت FTP با دسترسی کامل بسازید (برای این کار از پشتیبانی هاستینگتون کمک بگیرید) و مشخصات اون رو وارد کنید.
  19. Ehsaan

    اضافه کردن Sidebar به صفحات

    بحث درمورد قالب های تجاری ممنوع.
  20. Ehsaan

    سوال درمورد ارسال مقاله به امریکا

    بی ربط به بخش آزاد... منتقل شد به بایگانی.
  21. Ehsaan

    فروش افزونه ChannelPress

    افزونه ChannelPress اولین و بهترین افزونه برای ارسال اتوماتیک مطالب به چنل تلگرام پس از 2 ماه آماده سازی این افزونه، بالاخره امکان خرید برای ایرانیان داخل کشور فراهم شد. این آیتم در CodeCanyon عرضه می شود. شما اکنون می توانید به صورت ریالی با قیمت استثنایی 34 هزار تومان آن را خرید کنید! قابلیت های افزونه: * رابط کاربری بسیار آسان و راه اندازی تنها در 10 دقیقه * ارسال به چنل تلگرام بدون هیچ گونه واسطه (تنها با یک بات که خودتان می سازید) * امکان تعیین قالب بندی برای پیام ها * امکان ارسال پیام ها به صورت Markdown (بولد، ایتالیک، لینک و ...)
  22. Ehsaan

    vps رایگان

    VPSهای رایگان اکثراً کرک شده اند. به هیچ عنوان استفاده از این VPSها برای سایت ها پیشنهاد نمیشه. موفق باشید.
  23. Ehsaan

    مشکل در لود شدن سایت

    دوست عزیز این مربوط به نرم افزار L.a.n.t.e.r.n هست، نرم افزار رو غیرفعال کنید چرا که از کار افتاده. موفق باشید.
  24. Ehsaan

    درخواست اسکریپت Ekattor School Management System Pro فارسی

    اسکریپت تجاریه. برای گیراوردنش میتونید بخرید و به یه فارسی ساز بسپریدش.
  25. Ehsaan

    آواتار در نظردهی سایت

    اگه خودتون به PHP مسلط باشید، این کار به راحتی انجام پذیره. API Gravatar از شما پارامتر default رو هم قبول میکنه که درصورتی که کاربر در Gravatar حساب نداشت، عکس کاربر از URL دیگه ای نمایش داده بشه. شما میتونید یه فایل PHP بسازید و آواتار کاربرانی که در گراواتار ثبت نام نکردن، در اون فایل به صورت image/png خروجی بدید. موفق باشید.
×
×
  • اضافه کردن...