رفتن به مطلب

rezaitti

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره rezaitti

  • درجه
    تازه کار
  1. rezaitti

    سوال درمورد یواست

    سلام فعال‌سازی یا غیرفعال کردن اون بخش، تاثیری در سئو نداره و مهم اون لینکهاست، که موجب لینکسازی خودکار داخلی سایت میشه.
  2. rezaitti

    سوال درمورد پیوند یکتا

    نمیشه همچین کاری کرد اما بعد از تغییر پیوند یکتا میتونید صفحات قدیمی رو به پیوند جدید ریدایرکت کنید تا صفحه 404 ایجاد نشه.
  3. سلام وقتتون بخیر من میخوام که یک صفحه جدید php بسازم و در اون شورکدهارو فراخوانی کنم. اما به صورت معمولی این اتفاق نمی‌افته. برای اینکه فایل فانکشن از صفحه جدید php من پشتیبانی کنه باید چکاری انجام بدم. لطفا راهنماییم کنید. باتشکر.
  4. الان متوجه شدم که با استفاده از افزونه زمینه های دلخواه اینکارو انجام داده. فقط نمیدونم طرز کارش چجوریه؟ و آیا در کنارش از افزونه دیگه ای هم استفاده کرده یا نه.
  5. سلام و احترام خدمت اساتید من میخوام قالب ساده ای رو بهش همچین امکانی بدم اما نمیدونم چجوری افزونه ای چیزی داره؟ یا باید چطور اینکارو انجام بدم البته بدون استفاده از افزونه ووکامرس.... چون همین سایتی که میبینید بدون استفاده از ووکامرس اینکارو انجام داده.... و قالبش رو قبلا خودم داشتم و طرز کارش به همن شکلیه که در زیر خواستم. من میخوام در صفحه ویرایشگر مقالات وردپرس کادری باشه که در اون قیمت وارد کنم و کادری باشه که تعداد کالا وارد کنم که اگر صفر بود بزنه ناموجود و اون رو در صفحه دسته و در صفحه اصلی مثل دکمه ادامه مطلب بر روی اونها نمایش داده بشه... البته در ستون های چپ و راست قالب هم
  6. سلام دوستان عزیز لطفا کمک کنید بتونم از فونت awesome pro استفاده کنم هرچی آموزش بود دیدم اما نمیدونم چرا برای من نمیاره همونجوری هم عمل میکنم اما نمیاره انگار طلسم شده. همه راهارو رفتم. مشکل از تعریف فونت در سی اس اس نیست. چون فقط یک صفحه جدید اچ تی ام ال هم ساختم تو اونم تست کردم نیاورد نمایش نداد. خواهشا راهنماییم کنید اگه میشه از فونت مورد نظر در یک صفحه اچ تی ام ال استفاده کنید و از آیکن لایت استفاده کنید. جهت تست لینک دانلود نسخه پرو رو هم در زیر میذارم از آخرین ورژن این فونت استفاده کنید لطفا تستش کنید و نتیجه رو اینجا آپلود کنید با تشکر. http://yon.ir/B3u
×
×
  • اضافه کردن...