رفتن به مطلب

amino

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره amino

  • درجه
    تازه کار
  1. amino

    حذف اخطار phishing attack ahead گوگل

    سلام تشکر بابت توجهتون دقیقا متوجه این بخش از صحبت های شما نشدم: اگر بگید سایتتون تازه افتتاح شده من بیشتر میتونم راهنمایی کنم اما اینکه از نو وردپرس رو راه انداری کردین و همه چیز از صفرشروع شده پس باید درخواست دوباره کراول به موتور جستجوگر بدین یاعلی. یعنی نصب مجدد وردپرس اقدام اشتباهی بوده؟ آیا میتونید زمان تقریبی برای حل این مشکل بدید؟
  2. amino

    برداشتن صفحه Report گوگل

    سلام اگر مشکلتون مشابه مشکل ما بوده، ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.
  3. amino

    حذف اخطار phishing attack ahead گوگل

    با سلام و وقت بخیر ما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایتمون استفاده میکنیم، متاسفانه چند وقت پیش سایت ما هک شد. هکر فایل‌های مخربی رو بر روی هاست قرار داده بود که منجر شد به نمایش اخطار Phishing attack ahead از طرف گوگل. ما برای حل این مشکل اقداماتی رو به شرح زیر انجام دادیم ولی به نتیجه نرسیدیم: 1- در ابتدا سعی کردیم سایت رو بازیابی کنیم و با حل ارورها و حذف فایل های آلوده بتونیم این اخطار رو حذف کنیم که متاسفانه نشد. 2- تصمیم گرفتیم با توجه به محتوای کمه وب سایت، سایت رو مجدد طراحی کنیم 3- هاستمون رو از لینوکس به ویندوز تغییر دادیم تا امنیتش بیشتر باشه 4- همه فایل ها از روی هاست پاک شد
  4. amino

    حل مشکل فیشینگ

    سلام وقت شما بخیر برای سایت ما مشکلی مشابه به وجود اومده، دیدم که سایت شما الان بدون مشکل بالا میاد، ممنون میشم بفرمائید چه کارهایی برای حل این مشکل کردید، اگر از خدمات فرد یا گروهی هم استفاده کردید، ممنون میشم معرفیشون کنید.
  5. amino

    اشکال در عملکرد سیستم مدیریت محتوا

    با سلام مجدد لطفا ویدئو موجود در لینک زیر رو هم مشاهده کنید: http://amindashi.persiangig.com/other/10-07-2014%2012-40-45%20%D8%A8-%D8%B8.zip/download?010d
  6. amino

    اشکال در عملکرد سیستم مدیریت محتوا

    این کار رو کردم، مشخص نشد اشکال از کجاست. به نظرم اشکال از هسته وردپرس یا شاید قالب باشه.
  7. amino

    اشکال در عملکرد سیستم مدیریت محتوا

    دوستان گرامی سلام من یک سایت وردپرسی دارم. به تازگی بعد از ورود به منو مدیریت امکان ویرایش و دسترسی به بعضی از امکانات وردپرس رو ندارم، افزونه Ultimate TinyMCE هم با اشکال در نمایش عناصرش رو برو هست. ممنون میشم تصاویر پیوست رو بررسی و در صورت امکان من رو راهنمایی کنید.
  8. amino

    الزامات نماد اعتماد الکترونیک

    از فروشگاه ساز استفاده نمیکنیم. میخوایم که دانشجو با ورود به صفحه دوره مورد نظرش و تکمیل فرم ثبت نام به صفحه پرداخت بانک منتقل بشه و بعد از انجام پرداخت دوباره به سایت برگرده و فاکتور ثبت نام در دوره رو دریافت کنه.
  9. amino

    الزامات نماد اعتماد الکترونیک

    تشکر از همه دوستان بابت نظرات مفیدشون. ما به دنبال گرفتن نماد اعتماد برای اتصال سایت به درگاه پرداخت بانک ملت هستیم. اگر از عزیزان کسی توانایی حل مشکلات فعلی و اتصال به درگاه بانک رو داره ممنون میشم چهارچوب مد نظر برای هزینه های این کار رو مطرح کنه.
  10. amino

    الزامات نماد اعتماد الکترونیک

    دوستان گرامی سلام من به دنبال گرفتن نماد اعتماد الکترونیک هستم، برای مرحله رفع نقص رو دو مورد اشکال گرفتن. آدرس وب سایت ما اینه: www.hinarad.com اشکالات هم در لینک های زیر موجودن: http://amindashi.persiangig.com/image/Enamad/06-23-2014%2011-00-46%20%D9%82-%D8%B8.png http://amindashi.persiangig.com/image/Enamad/06-23-2014%2011-01-22%20%D9%82-%D8%B8.png در صورت امکان ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...