رفتن به مطلب

aligoli

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    34
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط aligoli

  1. aligoli

    در هزارنویس استخدام شو !

    هزارنویس در حوزه ثبت دامین، سرور اختصاصی، سرور مجازی و هاستینگ فعالیت می‌کند. هزارنویس همواره تلاش کرده تا با ایجاد فضای باز و احترام متقابل در محیطی مدرن، شاداب و صمیمی شرایطی ایجاد کند تا همکاران با جدیت و علاقمندی اهداف مجموعه را پیش ببرند و مفتخریم در بین مشتریان خود سایت‌ها، اپلیکیشن ها و سرویس‌های پرترافیک کشور را داشته باشیم. ما در هزارنویس اعتقاد داریم که در کنار پرداخت حقوق مناسب طبق تخصص فرد به موقع باید شرایطی ایجاد کنیم تا افراد در کارها و تخصص‌های خود بیش از پیش پیشرفت کنند و با برگزاری دوره‌های تخصصی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، به پیشرفت همکاران‌مان کمک کنیم. هز
  2. اگر به شرکتی که هاست ازش تهیه کردید دسترسی دارید پس مشخصات هاست و دارید. اگرم یوزر و رمز وردپرس رو ندارید از فراموشی رمز جوملا استفاده کنید و از دیتابیس رمز و ریست کنید.
  3. aligoli

    تغییر لینک دهی به صفحات

    از پیوند یکتا مگه نمیتونید انجام بدید ؟
  4. aligoli

    آیا دی جی کالا از وردپرس استفاده می کند؟!!

    میتونم بدونم در کدام صفحه چنین چیزی رو مشاهده کردید ؟
  5. aligoli

    مشکل زیاد شدن حجم wp_postmeta

    ممکنه سایتتون توسط ربات های اسپمر، کامنت هایی ارسال شده که باعث افزایش دیتابیس شده باشه. برای فرم ها کپچا قرار بدید و حتما علت و بررسی کنید. سروری که ازش هاست گرفتید انتی شلر cxs داره ؟ سعی کنی از جایی هاست بگیرید که این امکان و داشته باشه چون بعضی جاها چون تجاری هست خریداریش نمیکنن.
  6. aligoli

    ارور 404 عجیب در گوگل وبمستر

    وقتی allow گذاشتید لیست deny ها رو هم ایجاد کردید ؟
  7. aligoli

    فروش قالب

    قالب رو خریداری کردید ؟ لایسنس نداره ؟ یا قال نال شده و راست چین شده است ؟ اگر قالبی رو خریداری کردید درست نیست این کارو انجام بدید البته اگر سازنده ایرانی باشد. ولی به صورت کلی آزاد هستید.
  8. aligoli

    مشگل عجیب با سرچ گوگل

    تفاوت ها رو بررسی کنید وخطایابی کنید. لیست افزونه هر جفتتون رو قرار بدید. افزونه های مشابه رو فعال و غیرفعال کنید و در طول زمان چک کنید.
  9. این مشکل رو باید با ارسال تیکت به جایی که ازش هاست تهیه کردید حل کنید. برای مثال اشاره کنید به، دسترسی ها، کنترل پنلتون چیه ؟ و دقیقا چه خطایی دریافت میکنید ؟ خطای posix میگیرید یا .. ؟
  10. aligoli

    انواع ssl و قیمت

    قیمت هاش زیاد هم بالا نیست. برای .ir تقریبا سالی 120 برای .com تقریبا سالی 75 مناسبه ، ولی پیشنهاد میشه اگر .com هستید و از سی پنل هستید از letsencrypt استفاده کنید برای شروع، گزینه مناسبیه.
  11. aligoli

    سیستم رزرواسیون برای سینما

    پلاگینی که اقا مهران معرفی کردن و بتونی بومی سازی و فارسی کنی دقیقا یه چیزی مثل همون هست.
  12. aligoli

    انتقال از بلاگفا به وردپرس

    پیشنهاد نمیشه. مگر دامین بگیری برای وبلاگتون. اگر خواستی بیای وردپرس پیشنهاد میشه از اول شروع کنی.
  13. aligoli

    مشکلات من و وردپرس

    از قالب نال شده استفاده کردید ؟ این احتمال هم هست که یک پیش نیازی روی هاستتون لازمه که متاسفانه نیست.
  14. تم فارست فارسی، قالب هاشو از سایت های نال شده برمیداره و اورجینال نیست. از عقیده شخصی بنده مستقیم از css فونت ها رو فراخوانی کنید بهتر جواب میگیرید.
  15. این مبحث بسیار پیچیده هست. کلا دو راه داریم. خرید سرور مجازی و کانفیگ های مشخص و بازدید اتوماتیک. یا سایتی مثل میترارنک راه بندازیم با اسکریپت خاص و متصل کردن یک سری از الگوریتم. بی تاثیر نیست اما 100% تاثیر هم نمیذاره !
  16. aligoli

    مشکل با ثبت sitemap در گوگل

    من هم بررسی کردم سایتتون برای گوگل مشکلی نداره.
  17. aligoli

    انتقال و سیو

    من نظرم روی phpmyadmin و خروجی و ایمپورت هست. با این حال چون سیستم وردپرس هست قطعا افزونه هایی برای این کارها هست که باید در سایت مبدا و مقصد نصب کنید و با روش های خودش انتقال بدید.
  18. یعنی مشخصات فی.. رو میخواد ؟ از pptp هم استفاده میکنه ؟
  19. aligoli

    پیشنهاد پولی نام دامنه

    به نظرم بهتر باشه از تفکرات خودتون استفاده کنید. دیگران فکر نمیکنم اگر دامین یا نام ویزه ای پیدا کردند به شما بگند !!
  20. aligoli

    تاثیر استفاده از قالب آماده در سئو

    شما می توانید از هر قالبی استفاده کنید با هر cms ، منتهی در پایان باید قالب رو بهینه کنید. افزونه هایی که برای seo استفاده میکنید رو دقیق تنظیم کنید. اگر بخوام کوتاه پاسخ بدم، خیر. تاثیر ندارد.
  21. در واقع قصد دارید روی بعضی از محصولات باشه !؟ در صورتی که این قصد و دارید، روی سایر محصولات می خواهید افزودن به سبد باشه !؟
  22. aligoli

    نام فونت این سایت

    فکر میکنم فونت کوفی هست. با استفاده از css می تونید هر فونتی که دلتون میخواد رو استفاده کنید. کد css نمونه : @font-face { font-family: 'BBardiya'; src: url('../fonts/BBardiya.eot?#') format('eot'), /* IE6–8 */ url('../fonts/BBardiya.woff') format('woff'), /* FF3.6+, IE9, Chrome6+, Saf5.1+*/ url('../fonts/BBardiya.ttf') format('truetype'); /* Saf3—5, Chrome4+, FF3.5, Opera 10+ */ }
  23. aligoli

    مشکل صفحه سفید

    با استفاده از DISPLAY ERROR ، خطا رو مشخص کنید و یک بار برای همیشه رفعش کنید.
  24. aligoli

    صفحه اول گوگل

    خیلی کارها ... البته هر مهندسی برای خودش راه هایی داره ... و چیزهایی پیشنهاد میده. اما به نظر من : 1. لینک کردن واژه های مورد نیاز در صفحه داخل سایت. 2. بک لینک بگیرید از سایت های پربازدید. 3. در سایت های آگهی و تبلیغاتی آگهی بدید. 4. چندین وبلاگ بزنید و کلمات را آنجا به سایت اصلی هدایت کنید. 5. از سایت پیوندها کمک بگیرید و بگید لینکتون کنند. 6. در شبکه های اجتماعی هر روز 1 پست به اشتراک بذارید با هشتگ و .. اتومات بعد از 3 ماه باید صفحه اول باشید. ( تجربه کردم لینک اولی در صفحه اول گوگل بودن رو با واژه های " باربری ، باربری آنلاین
×
×
  • اضافه کردن...