رفتن به مطلب

moalax

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط moalax

  1. moalax

    خطای وردپرس ، آیا این مشکل حل شدنی است ؟

    ابتدا در یکی از دایرکتوری ها مثلا xyz آخرین نسخه ی وردپرس را نصب کردم . سپس فقط فولدر wp-content را که در روت سایت بود جایگزین مشابه آن در پوشه ی xyz کردم . از طریق phpmyadmin یک دیتابیس ایجاد کرده و هرآنچه مربوط به دیتابیس سایت اصلی بود در دیتابیس جدید کپی کردم . ( برای کپی کردن تیبل های یک دیتابیس به دیتابیس جدید ابتدا روی دیتابیس قدیمی کلیک کنید . از operations به قسمت copy database to بروید و نام دیتابیس جدیدتان را به دلخواه وارد کنید . ) سپس در همان phpmyadmin به دیتابیس جدید رفته و روی تیبل wp-options کلیک کنید . مقدار siteurl را از http://site.ir به http://site.ir/xyz تغییر دهید . مقد
  2. moalax

    خطای وردپرس ، آیا این مشکل حل شدنی است ؟

    Server: Localhost via UNIX socket Server type: MySQL Server version: 5.5.42-cll - MySQL Community Server (GPL) Protocol version: 10 Server charset: UTF-8 Unicode (utf8) Database client version: libmysql - 5.1.73 PHP extension: mysqli می بینید که نسخه ی استفاده شده اوکی هست و سایر سایت های وردپرس سرور این مشکل رو ندارند .
  3. moalax

    خطای وردپرس ، آیا این مشکل حل شدنی است ؟

    البته ، اما این مشکل از فولدر news شروع شد . چند وردپرس نصب کرده ام . یکی در روت ( public_html ) ( که وردپرس 4.2.1 است . و وقتی وردپرس دیگر در ادرس public_html/news را اپدیت کردم این مشکل به وجود آمد ) دیگری در public_html/news الان همه ی سایت های وردپرس روی این هاست با این مشکل مواجه شده اند . روش دیگری وجود ندارد ؟ ( در سایت های فارسی که اصلا چیزی نیست ) در wordpress.org هم که تقریبا مشکل مرتبطی نبود . طبق اون چیزی که در خطا گفته شده اگر از mysqli استفاده بشه مشکل حل خواهد شد ؟
  4. moalax

    خطای وردپرس ، آیا این مشکل حل شدنی است ؟

    سلام با این روش حل نشد . علاوه بر این دایرکتوری در سایت بنده : /home2/***/public_html/news این دایرکتوری (روت) هم وردپرس می باشد : /home2/***/public_html/ متن خطا در صفحه ی اصلی : Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home2/***/public_html/news/wp-includes/wp-db.php on line 1474 داشبورد هم که اصلا نمایش داده نمی شود و دو خطای زیر مشاهده می شود : Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home2/***/public_html/n
  5. سلام دوستان علت این خطا در وردپرس چیه ؟ Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home2/***/public_html/news/wp-includes/wp-db.php on line 1416 پلاگین ها و پوسته ها را غیر فعال کردم جواب نگرفتم . UTF8 همچنین هیچ فاصله ای در wp-config نیست . --- به محض کلیک کردن روی اپدیت وردپرس به نسخه ی 4.2.1 این مشکل به وجود آمد.
  6. moalax

    سایت های اسپمر

    با سلام دوست عزیز میتوانید از این افزونه ی ایرانی استفاده کنید
  7. moalax

    ژنراتور پارسی کوئری ساز به روز شد

    تبریک میگم به شما .
  8. moalax

    سوالات شخصی خود را از Mostafa بپرسید!

    نمره ی شما به انجمن وردپرس پارسی از 0 تا 20 چند است ؟
×
×
  • اضافه کردن...