رفتن به مطلب

payamrad

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط payamrad

  1. payamrad

    مشکل برگه های بازدید شده

    به هر حال این کار سرور را درگیر میکنه ، آیا راه حلی هست که این ریموت را قطع کنیم ؟
  2. payamrad

    مشکل برگه های بازدید شده

    خیلی ممنون ، با استفاده از یک افزونه،آی پی هکرهایی را که قصد لاگین کردن داشتند را بلاک کردم اما هنوز روزانه تعداد زیادی بازدید از /wp-content/themes/falco/fonts/byekan.css?abc513 و /wp-content/themes/falco/style-colors.php?ver=1.2.6دارم. لطفا توضیح بدین بازدید از فایل فونت یا استایل قالب چه جذابیتی برای هکرها میتونه داشته یاشه؟؟!! البته آی پی های بازدید کننده ها را بلاک کردم اما باز با آی پی های جدید میان. ضمنا سطح دسترسی فایل و فولدر را هم 700 کردم اما تاثیری نداشت.
  3. payamrad

    مشکل برگه های بازدید شده

    سلام از افزونه آماره استفاده میکنم، در قسمت برگه های بازدید شده بیشترین آمار مربوط به بازدید از wp-login.php و فایلهای css و ... است. میخواستم بدونم آیا مشکلی در سایت وجود داره ؟ لطفا اسکرین شات ضمیمه را ملاحظه بفرمایید.
  4. payamrad

    سوال در مورد آمار سایت

    سلام از افزونه آماره استفاده میکنم، در قسمت برگه های بازدید شده بیشترین آمار مربوط به بازدید از wp-login.php و فایلهای css و ... است. میخواستم بدونم آیا مشکلی در سایت وجود داره ؟ لطفا اسکرین شات ضمیمه را ملاحظه بفرمایید.
  5. payamrad

    اضافه شدن لیست فایلها در موتور سرچ

    سلام وقتی اسم سایت را سرچ می کنم ، با لیستی از لینک فایلهام مواجه میشم. برای روشن شدن موضوع اسکرین شات را ملاحظه بفرمایید.
  6. payamrad

    مشکل آپلود فایل

    روش اول نتیجه نداشت ، لطفا توضیح بدین با افزونه دایرکتوری چه کاری باید انجام بدم؟
  7. payamrad

    مشکل آپلود فایل

    سلام برای آپلود کردن فایلهای بیش از 8 مگابایت با محدودیت وردپرس مواجه هستم و با افزونه ها و تغییرات در php.ini , غیره هم این مشکل برطرف نشد. اما مشکل اصلی اینه که فایهایی را که مستقیم در هاست آپلود میکنم ، در کتابخانه ورد پرس دیده نمیشن . چه پیشنهادی برای حل مشکل دارید؟
  8. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    دوستان بالاخره مشکل حل شد، دلیلش هم سطح دسترسی پوشه آپلود بود که اساتید هم به آن اشاره کرده بودند.اما من از هاست ویندوز 2003 website panel استفاده می کردم و نمی تونستم سطح دسترسی 755 را انتخاب کنم ، هاستم را به لینوکس Cpanel تغییر دادم و ورد پرس و قالب را مجدد نصب کردم و سطح دسترسی فولدر را تغییر دادم و مشکل برطرف شد. از همه دوستان که زحمت کشیدن و راهنمایی کردن سپاس گذارم.
  9. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    بله الان ورد پرس را پاک کردم و در حال نصب مجدد هستم!!
  10. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    نشانی که دادم دقیقا همان آدرسی است که در کتابخانه است. تصویر ضمیمه را ملاحظه بفرمایید. http://www.biosunco.com/wp-content/uploads/2014/09/Glass-Recycling-video-2.webm به نظر شما اگر ورد پرس را دوباره نصب کنم ممکنه درست بشه؟
  11. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    تمام موارد را با دقت انجام دادم مشکل حل نشد. از قالبهای ساده هم استفاده کردم اما فرقی نکرد ظاهرا مشکل از قالب هم نیست. <video controls="controls" preload="none" poster="your link"> <source src="http://www.biosunco.com/wp-content/uploads/2014/09/Glass-Recycling-video-2.webm" type="video/webm"> <source src="http://www.biosunco.com/wp-content/uploads/2014/09/Glass-Recycling-video-21.mp4" type="video/mp4"> </video>
  12. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    تمام افزونه ها را غیر فعال کردم و از این تگ استفاده کردم، نتیجه اش را هم در اسکرین شات ببینید. <video width="640" height="480" controls="controls"> <source src="http://www.biosunco....ng-video-2.mp4" type="video/mp4" /> <source src="http://www.biosunco....ng-video-2.ogg" type="video/ogg" /> Your browser does not support the video tag. </video>
  13. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    راهنمایی های هر دو بزرگوار را انجام دادم اما همچنان مشکل حل نشده. آدرس فایل به شکل زیر تغییر پیدا کرد. http://www.biosunco.com/wp-content/uploads/2014/09/Glass-Recycling-video-5.mp4
  14. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    http://www.biosunco.com/wp-content/uploads/Glass-Recycling-video-1.mp4
  15. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    این کارها رو قبلا انجام دادم درست نشده. فکر میکنم تغییراتی در قالب باید بدم ، اما نمی دونم کجای قالب را باید دستکاری کنم.
  16. payamrad

    مشکل پخش ویدئو

    نمیتونم فایل ویدئویی که آپلود کردم رو به نمایش بگذارم.از انواع تگها و فرمتهای ویدئو و افزونه ها استفاده کردم ، نتیجه نگرفتم. فایلها حتی در محل آپلود شده هم نمایش داده نمی شوند.( اسکرین شات پیوست را ببینید ) ظاهرا مشکل مربوط به قالب است. چطور باید مشکل را حل کنم؟؟
×
×
  • اضافه کردن...